Check eens op Youtube het kanaal van Trace Velo. Hij heeft al heel wat ervaringen met Sensah groepsets gerapporteerd. Er was een tijdje terug een probleem met een kunststof onderdeel van de shifter, dat brak. Sensah heeft echter een redesign gedaan waarbij het onderdeel nu van metaal is.TheKluit schreef: ↑23 sep 2022 09:30Ik hoor enkel goede berichten over de Sensah groepset! Het betreft natuurlijk een Chinese groepset die wordt gebouwd/designed door de engineers van SRAM. En voor die prijs zou ik het er gewoon op gokken!kwakzalver schreef: ↑28 jul 2022 23:35 Heeft iemand hier ervaring met Sensah Empire? Wordt online snel vergeleken met 105 of ultegra, maar kan me dat bijna niet voorstellen voor die prijs. Zeker ook omdat ik geen echte long term reviews heb gevonden.
Wanneer ik een velgremmen fiets ga bouwen ga ik zeker de Sensah aanschaffen. Wel de 11 speed ipv 12 maar dat is persoonlijke voorkeur.
Het is wachten totdat ze een hydraulische groepset uitbrengen! Mogelijk elektrisch!!! Dat wordt smullen
In het algemeen zijn de ervaringen die ik gezien heb, positief. De achterderailleur werkt gewoon goed. De voorderailleur is iets rudimentair en vergt enige zorg bij de instelling. Verder heb ik gezien dat iemand na aankoop op aliexpres shifters met twee verschillende shifter hoods kreeg.