foto van je fiets
Chique bak, en dat zeg ik als niet-Specialized fan.
Klein detail: Garmin snelheidssensor in de achternaaf monteren, dat ziet er net ff mooier uit
Klein detail: Garmin snelheidssensor in de achternaaf monteren, dat ziet er net ff mooier uit
Of weg laten? de GPS is accuraat genoeg imho. Onzettend strakke bak idd! Met Etap echt nog mooier / cleaner. De pedalen vielen me idd ook op, van de andere kant de snelspanner armpjes en de zadelrail (en in je crank) heb je ook wat aluminium details, het misstaat nu ook weer niet.
Je vorige was een Look, maar dit is een looker. Wel jammer dat je hem nu alleen nog maar kan overtreffen met een Lookest.
Je vorige was een Look, maar dit is een looker. Wel jammer dat je hem nu alleen nog maar kan overtreffen met een Lookest.
-
- Forum-lid
Hahaha denken jullie nou echt dat ik de snelheidsmeter van Garmin niet zelf al op mijn achternaaf zou hebben gezet als dat fatsoenlijk zou "passen" (zit niet goed door de vormgeving van de Chris King achternaaf).
@Havana.... Whisky en bier drinken moet je ook leren... Das hetzelfde als met een specialized rijden
En weglaten gaat niet... Als je al een keer door het bos fietst is het gedaan met de gps.... En daar kan ik dus echt niet tegen.
@Havana.... Whisky en bier drinken moet je ook leren... Das hetzelfde als met een specialized rijden
En weglaten gaat niet... Als je al een keer door het bos fietst is het gedaan met de gps.... En daar kan ik dus echt niet tegen.
Cannondale systemsix Dura ace
Specialized Epic FSR Elite WC
Die hyena bovenbuis spreekt me niet aan.
Ik rijd overigens al jaren op een Specialized...... zadel !
Ik rijd overigens al jaren op een Specialized...... zadel !
-
- Forum-lid
Dat is idd nogal een dominant kenmerk... En je houdt ervan.... Of niet.
Ik zie veel mensen op spec (romin) zadels rijden op een andere bike.
Ik zie veel mensen op spec (romin) zadels rijden op een andere bike.
-
- Forum-lid
Frankievenge is meer een sprinter waar de fiets voor bedoeld is!!
Het buikje is inmiddels wel weg
Het buikje is inmiddels wel weg
Dat is een beste Addict! Netjes opgebouwd! Wat voor wielen en welk type frame is t?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Scott Foil 20 2013
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3