danny1407 schreef:"het is niet eerlijk want zij zijn groot en ik ben klein.....hiep hiep hallo"
Een non-argument want groot of klein, voor reclame koop je advertentieruimte. De juiste weg was dus zowel voor Moozes als Cervélo geweest dat ze FIETS benaderd hadden voor advertentieruimte of voor een samenwerking in een promo-actie zoals het organiseren van een promotiereisje voor FIETS forumbezoekers zodat zij (potentiële) kopers warm kunnen maken voor hun commerciële belangen (lees: het kopen van hun fietsen). Want hoe "leuk" en "aardig" het ook is van Veltec en hoe positief dit door de meesten hier ook ontvangen wordt: het blijft niet meer en niet minder dan een verkoopactie.
Met andere woorden, een merk als Moozes, dat door de meesten hier verguisd wordt telkens als ze hun fietsen hier op dit forum promoten, zou ook eens een reisje moeten weggeven want Veltec toont aan dat dat DE manier is om goodwill te kweken. Of zou het toch komen omdat Cervélo hier iets meer fansboys heeft dan Moozes?
(Let wel: ik heb géén belang in Moozes, ik vind hun gespam net zo irritant als het Cervélo gespam en noem hen enkel als voorbeeld van een merk die in tegenstelling tot Cervélo geen poot aan de grond krijgt bij de forumbezoekers als ze hun waren hier komen promoten).
danny1407 schreef:Noem eens 1 moderator die pro-Cervélo is.
Volstrekt niet relevant, al is het gegeven dat de moderators niet optreden tegen deze overduidelijke reclamestunt van Veltec wel bewijs dat dit forum hard achteruit gaat. Of zit er wellicht wel degelijk een belang van FIETS achter en is het aanbod van Veltec lang zo spontaan niet als het lijkt? Misschien dat iemand van FIETS daar opheldering over kan geven.