Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Het dopingtopic 2.0

Gastheerg
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 04 apr 2013 07:51

zorroi schreef:Jammer dat Boonen er niet bij zal zijn (denk ik) want een gevecht met Fabian zag ik wel zitten. Vorige jaar niet en nu weer niet.
Wie kan Cancelara volgen?
+1 Altijd jammer als kanshebbers op voorhand zijn uitgeschakeld. Maakt mij ook weinig uit wie er gewonnen had ik wil gewoon mooie koers zien.
zorroi schreef:De stroken liggen er droog en beter dan ooit bij volgens de Amis.
Komende dagen ga ik een paar keer verkennen maar Les Amis heeft een fors aantal te slechte stukken hersteld en er ligt weinig modder op de stroken.

Maar laat Cancellara maar op Pont Thibaut gaan. Ik weet niet wie hem daar gaat volgen!

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 04 apr 2013 09:08

vw schreef:Dat nieuws over Flecha heeft de Spaanse sportkranten nog niet bereikt.

Misschien heb ik het gemist, maar is Cancellara niet verdacht? Die fietst toch al jaren buitenaards hard.
Flecha is nu al de 3e persoon die aan deze codenaam wordt gekoppeld. Eerder werd T Dekker en Cancellara beschuldigd, nu beschuldigen ze Flecha zonder enige vorm van onderbouwing...
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

dario
Forum-lid

dario 04 apr 2013 09:46

vw schreef:Dat nieuws over Flecha heeft de Spaanse sportkranten nog niet bereikt.

Misschien heb ik het gemist, maar is Cancellara niet verdacht? Die fietst toch al jaren buitenaards hard.
Tja, begonnen bij Mapei, dan bij Fassa Bortolo, vervolgens onder Bjarne Riis, en nu bij een ploeg waar vorig Jaar Bruyneel nog actief was... :?
Niet meer of minder verdacht dan al die andere toprenners, zeker? Maar goed, omdat je ze moeilijk allemaal bij voorbaat kan veroordelen (al denken sommigen daar anders over ;) ) geef ik hem - net als de rest - maar het voordeel van de twijfel.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 04 apr 2013 09:51

En komt een stuk sympathieker over dan etterbakkies a la Sagan of die doortrapte italiaantjes ;)
Less is bore

dickygiovanni
Forum-lid

dickygiovanni 04 apr 2013 10:16

daniel1975 schreef:En komt een stuk sympathieker over dan etterbakkies a la Sagan of die doortrapte italiaantjes ;)
-1 Stel je voor dat iemand een beetje extravert is. Hier wijzen we er liever naar met een vies gezicht. Nee, dan Fabian, die keurig zijn riedeltje over zijn vrouw en kinderen klaar heeft..

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 04 apr 2013 10:29

In de publieke opinie zal FC denk ik beduidend hoger scoren op de sympathie-ranking dan Sagan. Zou mij niks verbazen als dat er ook mee te maken heeft.

En er is niks mis met extravert zijn, maar VOOR MIJ niet op de manier van Sagan. IMHO een verwende kleuter mijn zijn belachelijke finishmaniertjes en ik heb gewoon een aversie tegen die kop van hem. (maar das offtopic, die clown heeft al een eigen plekje hier op het forum).
Less is bore

dickygiovanni
Forum-lid

dickygiovanni 04 apr 2013 10:49

Fabian zal veel hoger scoren. Hier is hij duidelijk mee bezig, beetje de gemeende braverik uithangen. En dat is nou net wat van mij niet hoeft. Sagans actie op het schavot was een beetje triest. Maar als ik de felheid hoorde over zijn juichen aan de meet! Laat dat joch lekker joh. Het volledige pak kleineren, terwijl hij nog een piepkuiken is. Dan wil een jongeman wel eens zijn veren tonen..

Gastheerg
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 04 apr 2013 11:06

Ik ben het brave mannetje spelen van Fabian ook een beetje zat. Hij is ongelooflijk doortrapt in het spelen van psychologische spelletjes. Pak er maar eens een goed boek bij over manipulatie!

En Sagan. Dat gedoe met die missen kan niet maar ik vind missen sowieso al niet meer kunnen. Is toch niet van deze tijd? Vervolgens gaat die miss twee dagen later zich expres in haar bil laten knijpen en daar een foto de wereld van insturen. :roll:

En de gebaren van Sagan op de meet vind ik wel ok. Daar moeten we ook niet teveel achter zoeken. Die jongen is opgegroeid in de MTB wereld en daar zijn ze nu eenmaal wat minder conservatief en vastgeroest dan in de gewone wielersport.

Waarom is een bedeltje wat Fabian laat zien in de finale wel leuk en een wheelie niet. Fabian zal het wat beter doen bij het EO publiek en Sagan wellicht wat beter bij de BNNers.

Overigens (even zwaar on-topic) bij beide heren sluit ik niet uit dat ze schoon rijden. Net zoals ik in beide gevallen niet uitsluit dat ze gebruiken.
Ik hoor het wel als het zover is en voorlopig kleuren ze beide op hun eigen manier het voorjaar. Juist de diversiteit maakt het kleurrijk. Alleen maar Petertjes wordt het wel een hele rebellenclub en allemaal Fabian’s wordt het wel een heel stichtelijk gebeuren. Juist mooi dat ze er BEIDEN zijn!

flores
Forum-lid

Gebruikersavatar flores 04 apr 2013 11:16

Ik ben nu halverwege het boek van TH (fascinerend) en dacht: hé waarom horen/lezen we niks meer over Johan Bruyneel? Die mag toch ook onderhand "de brandstapel" op?
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 04 apr 2013 11:35

flores schreef:Ik ben nu halverwege het boek van TH (fascinerend) en dacht: hé waarom horen/lezen we niks meer over Johan Bruyneel? Die mag toch ook onderhand "de brandstapel" op?
Same here; zelfs als maar de helft klopt is het schokkend om te lezen.
Less is bore

mrcoffee
Forum-lid

Gebruikersavatar mrcoffee 04 apr 2013 11:42

flores schreef:Ik ben nu halverwege het boek van TH (fascinerend) en dacht: hé waarom horen/lezen we niks meer over Johan Bruyneel? Die mag toch ook onderhand "de brandstapel" op?
Je doelt hier op "The secret race"?
Net gevonden als e-book: http://longfiles.com/ttqka89rjrv1/The_S ... .epub.html
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

fiedoo
Forum-lid HC

fiedoo 04 apr 2013 12:10

daniel1975 schreef:In de publieke opinie zal FC denk ik beduidend hoger scoren op de sympathie-ranking dan Sagan. Zou mij niks verbazen als dat er ook mee te maken heeft.

En er is niks mis met extravert zijn, maar VOOR MIJ niet op de manier van Sagan. IMHO een verwende kleuter mijn zijn belachelijke finishmaniertjes en ik heb gewoon een aversie tegen die kop van hem. (maar das offtopic, die clown heeft al een eigen plekje hier op het forum).
Volgens mij heeft die kerel last van teveel ( al dan niet lichaamseigen mannelijke) hormonen ! :roll:
Laatst gewijzigd door fiedoo op 04 apr 2013 12:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

Plaats reactie