Ik ben het brave mannetje spelen van Fabian ook een beetje zat. Hij is ongelooflijk doortrapt in het spelen van psychologische spelletjes. Pak er maar eens een goed boek bij over manipulatie!
En Sagan. Dat gedoe met die missen kan niet maar ik vind missen sowieso al niet meer kunnen. Is toch niet van deze tijd? Vervolgens gaat die miss twee dagen later zich expres in haar bil laten knijpen en daar een foto de wereld van insturen.
En de gebaren van Sagan op de meet vind ik wel ok. Daar moeten we ook niet teveel achter zoeken. Die jongen is opgegroeid in de MTB wereld en daar zijn ze nu eenmaal wat minder conservatief en vastgeroest dan in de gewone wielersport.
Waarom is een bedeltje wat Fabian laat zien in de finale wel leuk en een wheelie niet. Fabian zal het wat beter doen bij het EO publiek en Sagan wellicht wat beter bij de BNNers.
Overigens (even zwaar on-topic) bij beide heren sluit ik niet uit dat ze schoon rijden. Net zoals ik in beide gevallen niet uitsluit dat ze gebruiken.
Ik hoor het wel als het zover is en voorlopig kleuren ze beide op hun eigen manier het voorjaar. Juist de diversiteit maakt het kleurrijk. Alleen maar Petertjes wordt het wel een hele rebellenclub en allemaal Fabian’s wordt het wel een heel stichtelijk gebeuren. Juist mooi dat ze er BEIDEN zijn!