Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Canyon

lupo
Forum-lid

lupo 06 aug 2014 10:44

Mooie foto's! Ook mooie kleding. Alleen de helm vind ik een beetje afsteken in dit geheel. Vind het zelf mooier met je jerseys waar ook wat fluo geel in zit. Dat maakt het nog meer af. 8-)

Jaap Telder
Forum-lid

Gebruikersavatar Jaap Telder 06 aug 2014 10:48

lupo schreef:Mooie foto's! Ook mooie kleding. Alleen de helm vind ik een beetje afsteken in dit geheel. Vind het zelf mooier met je jerseys waar ook wat fluo geel in zit. Dat maakt het nog meer af. 8-)
Hij ziet vanzelf groen na al dat klimwerk 8-)

jsprbcn
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar jsprbcn 06 aug 2014 10:55

lupo schreef:Mooie foto's! Ook mooie kleding. Alleen de helm vind ik een beetje afsteken in dit geheel. Vind het zelf mooier met je jerseys waar ook wat fluo geel in zit. Dat maakt het nog meer af. 8-)
De jersey is zwart met rode accenten, de helm heb ik puur voor contrast anders val ik niet genoeg op 8-) 8-)

wielracer
Forum-lid

wielracer 06 aug 2014 11:04

Gisteren is mijn Canyon teruggekomen van het servicecenter mbt het kraken
We hebben de bike uitgebreid voor je gecontroleerd en diverse onderdelen vervangen. De cups hebben we gereinigd en opnieuw gemonteerd en het frame ingespoten met een bepaalde spray. Helaas leek niets te helpen. We hebben toen maar het complete crankstel uit elkaar getrokken en opnieuw gemonteerd. Hier bleek het probleem te zitten; de bladboutjes zaten zeer vast en al het montagevet was niet meer aanwezig. We hebben deze opnieuw gemonteerd met ook wat montagepasta en al het geluid was weg.
Ben blij dat het is opgelost, morgen even op de weg testen, maar het blijft een apart verhaal.

lupo
Forum-lid

lupo 06 aug 2014 11:09

jsprbcn schreef:
De jersey is zwart met rode accenten, de helm heb ik puur voor contrast anders val ik niet genoeg op 8-) 8-)
Ja maar ik bedoelde de jerseys die jij hebt (volgens mij Volata) met fluo accenten. Die vind ik nog mooier in het verder zwarte geheel. ;)

Is die bib een Body paint 2.0?

jsprbcn
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar jsprbcn 06 aug 2014 11:17

Ah, ik heb verschillende jersey's en al voldoende foto's met de Aero race jersey (met fluo accenten).
De bib is een Free aero race geheel zwart ;-)

lupo
Forum-lid

lupo 06 aug 2014 11:20

Hoe doe je dat trouwens met je GoPro. Neerzetten, klein stukje terug en erlangs fietsen en dan snel weer oppakken voor iemand anders je GoPro jat? :P

jsprbcn
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar jsprbcn 06 aug 2014 11:22

lupo schreef:Hoe doe je dat trouwens met je GoPro. Neerzetten, klein stukje terug en erlangs fietsen en dan snel weer oppakken voor iemand anders je GoPro jat? :P
Precies zo dus ;-)

Nu was het erg rustig dus verder geen probleem met struikrovers :lol: :lol:

haaldoor
Forum-lid

haaldoor 06 aug 2014 11:25

wielracer schreef:Gisteren is mijn Canyon teruggekomen van het servicecenter mbt het kraken
We hebben de bike uitgebreid voor je gecontroleerd en diverse onderdelen vervangen. De cups hebben we gereinigd en opnieuw gemonteerd en het frame ingespoten met een bepaalde spray. Helaas leek niets te helpen. We hebben toen maar het complete crankstel uit elkaar getrokken en opnieuw gemonteerd. Hier bleek het probleem te zitten; de bladboutjes zaten zeer vast en al het montagevet was niet meer aanwezig. We hebben deze opnieuw gemonteerd met ook wat montagepasta en al het geluid was weg.
Ben blij dat het is opgelost, morgen even op de weg testen, maar het blijft een apart verhaal.
Mooi dat het opgelost is. Bladboutjes is opzich een logische boosdoener. Het verhaal van de bladboutjes en montagevet kan ik niet helemaal plaatsen. Campagnolo adviseert geen montagevet op bladboutjes maar eerder loctite. Vrees als ze met montage vet gemonteerd zijn je vrij snel boutjes kan gaan verliezen...

https://www.youtube.com/watch?v=XNH9WnOtDOM

lupo
Forum-lid

lupo 06 aug 2014 12:17

jsprbcn schreef:
lupo schreef:Hoe doe je dat trouwens met je GoPro. Neerzetten, klein stukje terug en erlangs fietsen en dan snel weer oppakken voor iemand anders je GoPro jat? :P
Precies zo dus ;-)

Nu was het erg rustig dus verder geen probleem met struikrovers :lol: :lol:
Hahaha :lol:

En maakt dat ding dan continu foto's?

jsprbcn
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar jsprbcn 06 aug 2014 12:43

0,5 sec en dan later de goede er uit zoeken

steve.v.looy
Forum-lid

steve.v.looy 06 aug 2014 19:30

Is er nog iemand hier die op zijn ultimate cf sl aan het wachten is? Mijne moest normaal een deze geleverd worden maar heb nog niets gehoord van Canyon ;-)

Mijn ongeduldige ik vroeg zich af of er nog wachtende zijn en wat de beloofde wachttijd bij julie is ;-)
MVG
Steve

Plaats reactie