Canyon
- Jaap Telder
- Forum-lid
Hij ziet vanzelf groen na al dat klimwerklupo schreef:Mooie foto's! Ook mooie kleding. Alleen de helm vind ik een beetje afsteken in dit geheel. Vind het zelf mooier met je jerseys waar ook wat fluo geel in zit. Dat maakt het nog meer af.
De jersey is zwart met rode accenten, de helm heb ik puur voor contrast anders val ik niet genoeg oplupo schreef:Mooie foto's! Ook mooie kleding. Alleen de helm vind ik een beetje afsteken in dit geheel. Vind het zelf mooier met je jerseys waar ook wat fluo geel in zit. Dat maakt het nog meer af.
Gisteren is mijn Canyon teruggekomen van het servicecenter mbt het kraken
Ben blij dat het is opgelost, morgen even op de weg testen, maar het blijft een apart verhaal.We hebben de bike uitgebreid voor je gecontroleerd en diverse onderdelen vervangen. De cups hebben we gereinigd en opnieuw gemonteerd en het frame ingespoten met een bepaalde spray. Helaas leek niets te helpen. We hebben toen maar het complete crankstel uit elkaar getrokken en opnieuw gemonteerd. Hier bleek het probleem te zitten; de bladboutjes zaten zeer vast en al het montagevet was niet meer aanwezig. We hebben deze opnieuw gemonteerd met ook wat montagepasta en al het geluid was weg.
Ja maar ik bedoelde de jerseys die jij hebt (volgens mij Volata) met fluo accenten. Die vind ik nog mooier in het verder zwarte geheel.jsprbcn schreef:De jersey is zwart met rode accenten, de helm heb ik puur voor contrast anders val ik niet genoeg oplupo schreef:Mooie foto's! Ook mooie kleding. Alleen de helm vind ik een beetje afsteken in dit geheel. Vind het zelf mooier met je jerseys waar ook wat fluo geel in zit. Dat maakt het nog meer af.
Is die bib een Body paint 2.0?
Mooi dat het opgelost is. Bladboutjes is opzich een logische boosdoener. Het verhaal van de bladboutjes en montagevet kan ik niet helemaal plaatsen. Campagnolo adviseert geen montagevet op bladboutjes maar eerder loctite. Vrees als ze met montage vet gemonteerd zijn je vrij snel boutjes kan gaan verliezen...wielracer schreef:Gisteren is mijn Canyon teruggekomen van het servicecenter mbt het kraken
Ben blij dat het is opgelost, morgen even op de weg testen, maar het blijft een apart verhaal.We hebben de bike uitgebreid voor je gecontroleerd en diverse onderdelen vervangen. De cups hebben we gereinigd en opnieuw gemonteerd en het frame ingespoten met een bepaalde spray. Helaas leek niets te helpen. We hebben toen maar het complete crankstel uit elkaar getrokken en opnieuw gemonteerd. Hier bleek het probleem te zitten; de bladboutjes zaten zeer vast en al het montagevet was niet meer aanwezig. We hebben deze opnieuw gemonteerd met ook wat montagepasta en al het geluid was weg.
https://www.youtube.com/watch?v=XNH9WnOtDOM
Hahahajsprbcn schreef:Precies zo duslupo schreef:Hoe doe je dat trouwens met je GoPro. Neerzetten, klein stukje terug en erlangs fietsen en dan snel weer oppakken voor iemand anders je GoPro jat?
Nu was het erg rustig dus verder geen probleem met struikrovers
En maakt dat ding dan continu foto's?
-
- Forum-lid
Is er nog iemand hier die op zijn ultimate cf sl aan het wachten is? Mijne moest normaal een deze geleverd worden maar heb nog niets gehoord van Canyon
Mijn ongeduldige ik vroeg zich af of er nog wachtende zijn en wat de beloofde wachttijd bij julie is
Mijn ongeduldige ik vroeg zich af of er nog wachtende zijn en wat de beloofde wachttijd bij julie is
MVG
Steve
Steve