Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Cervélo

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 07 feb 2010 20:24

Leven in de brouwerij is prima, een scherpe discussie is ook prima, alleen kan het niet wat vriendelijker? Opmerkingen als "Aan mensen als jouw heeft niemand wat" vind ik toch behoorlijk ongepast en voegen ook absoluut niets toe.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 07 feb 2010 20:25

danny1407 schreef:Vraag jezelf eens af wat jou laatste constructieve bijdrage aan het forum is geweest? Aan mensen als jou heeft niemand wat.

Tsja, dat mijn constructieve bijdragen jou volledig ontgaan zegt vooral veel over jouw selectieve reageren op wat ik op dit forum post. Maar kom maar met meer olie op het vuur, je bent er dol op ;)

Amclassicfan slaat de spijker op z'n kop: manieren lijken Danny volkomen vreemd en als ik daar iets over opmerk doet hij er nog even een schepje bovenop want man o man wat is het toch leuk om een andere forumgebruiker af te zeiken als je hem niet met argumenten de baas kan.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

ferry1982
Forum-lid

Gebruikersavatar ferry1982 07 feb 2010 20:37

010 en 020 gaat nooit goed samen zie je zo maar ;)

danny1407
Forum-lid

danny1407 07 feb 2010 20:37

Timo 2.0 schreef:
danny1407 schreef:Vraag jezelf eens af wat jou laatste constructieve bijdrage aan het forum is geweest? Aan mensen als jou heeft niemand wat.

Tsja, dat mijn constructieve bijdragen jou volledig ontgaan zegt vooral veel over jouw selectieve reageren op wat ik op dit forum post. Maar kom maar met meer olie op het vuur, je bent er dol op ;)

Amclassicfan slaat de spijker op z'n kop: manieren lijken Danny volkomen vreemd en als ik daar iets over opmerk doet hij er nog even een schepje bovenop want man o man wat is het toch leuk om een andere forumgebruiker af te zeiken als je hem niet met argumenten de baas kan.

Je hebt argumenten genoeg gekregen, van genoeg verschillende mensen.
Alleen wens jij daar niet op in te gaan en blijf je hangen in je puberlijke gevoel van onrecht.

Of jou bijdragen mij wel of niet zijn ontgaan en of ik er wel of niet op reageer, lijkt mij onbelangrijk als ik je zeg jezelf eens af te vragen wat je constructieve bijdragen op dit forum de laatste tijd zijn geweest.
Sterker nog, elke reactie die je daarop geeft is onbelangrijk.
Anders had ik wel een vraag geformuleerd.

En als je het over manieren hebt, dan zou het sociaal en gemanierd geweest zijn als iemand Veltec erop had gewezen dat dit niet de juiste weg is.
Dat ze, indien serieus, een post hadden kunnen plaatsen onder het topic commerciele aanbiedingen.
Nee, het is gemanierd om als een klein kind aan de bel te gaan hangen.
FacebookS3RSSite

danny1407
Forum-lid

danny1407 07 feb 2010 20:39

Amclassic-fan schreef:Leven in de brouwerij is prima, een scherpe discussie is ook prima, alleen kan het niet wat vriendelijker? Opmerkingen als "Aan mensen als jouw heeft niemand wat" vind ik toch behoorlijk ongepast en voegen ook absoluut niets toe.

Al voor de grap alle bijdragen van vriendelijke Timo in het Cervélo topic erop nagelezen?
Wie heeft daar wat aan dan?
FacebookS3RSSite

tiest
Forum-lid HC

tiest 07 feb 2010 20:49

Jij komt zeker niet verder als het Cervelotopic? :/

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 07 feb 2010 20:50

danny1407 schreef:En als je het over manieren hebt, dan zou het sociaal en gemanierd geweest zijn als iemand Veltec erop had gewezen dat dit niet de juiste weg is.
Dat ze, indien serieus, een post hadden kunnen plaatsen onder het topic commerciele aanbiedingen.
Nee, het is gemanierd om als een klein kind aan de bel te gaan hangen.

Pfff, was het je al opgevallen dat mijn eerste reactie op deze "Cervélo testdag" een reactie was op iemand van Veltec die deze testdag in dit topic opperde? Een bericht waarin ik schreef dat zijn bericht spam is maar dat ik dat van de Cervélo fanboys vast niet mag zeggen. Lijkt mij dus a) bewezen dat ik iemand van Veltec gewezen heb op wat hij verkeerd doet en b) dat ik dit inderdaad niet mag zeggen van de Cervélo adepten op dit forum :)

Mijn case rest al een tijdje.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

danny1407
Forum-lid

danny1407 07 feb 2010 20:52

TiesT schreef:Jij komt zeker niet verder als het Cervelotopic? :/

Sjips, nu is het te laat om mijn post te editten! ;)

Maar wel een mooie aanleiding om ook eens "I rest my case" te zeggen.
FacebookS3RSSite

danny1407
Forum-lid

danny1407 07 feb 2010 20:54

Timo 2.0 schreef: Pfff, was het je al opgevallen dat mijn eerste reactie op deze "Cervélo testdag" een reactie was op iemand van Veltec die deze testdag in dit topic opperde? Een bericht waarin ik schreef dat zijn bericht spam is maar dat ik dat van de Cervélo fanboys vast niet mag zeggen. Lijkt mij dus a) bewezen dat ik iemand van Veltec gewezen heb op wat hij verkeerd doet en b) dat ik dit inderdaad niet mag zeggen van de Cervélo adepten op dit forum :)

Mijn case rest al een tijdje.

Ach net zoals jij vond dat Veltec iets verpakte, zo was jou bericht ook gezeik in een verpakking. (met een lintje eromheen)
Dat je dat toen en nu recht wil praten is tevergeefs.
FacebookS3RSSite

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 07 feb 2010 21:00

En nu is het hier klaar. Dit leidt verder nergens toe, hooguit tot ruzie.

Danny vindt het een leuk initiatief van Veltec, Timo valt over het commerciële randje van de actie (ook begrijpelijk). That's all. En volgende berichten verwijder ik.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

danny1407
Forum-lid

danny1407 07 feb 2010 21:04

Hehe....ik lees net dat het Cervélo testteam gediskwalificeerd is bij de ploegentijdrit in Quatar.

Ploegentijdrit over iets meer als 8 km en dan laat je je verleiden tot ongeoorloofde hulp.
Niet handig!! (maw, lekker dom zeg)

Klikkerdeklik
FacebookS3RSSite

tiest
Forum-lid HC

tiest 07 feb 2010 21:31

Die cervelo's zijn zonder hulp blijkbaar niet snel genoeg gheghe;)

Plaats reactie