Wielrenners in de Media (Geenstijl)
- Enzzo
- Forum-lid HC
Nee dat zou namelijk juist frustratie en wantoestanden in de hand werken.
In het profpeloton worden de jonkies en nieuwelingen ook niet zomaar gratis naar voren gelaten.
Ieder zijn plekje
In het profpeloton worden de jonkies en nieuwelingen ook niet zomaar gratis naar voren gelaten.
Ieder zijn plekje
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Dat er verschillende groepen zijn is op zich niet het probleem.
Maar het zijn juist de "snelle" groepen die het verkloten voor de anderen.
Laatst gewijzigd door Lcsmet op 17 feb 2024 18:29, 1 keer totaal gewijzigd.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik heb jaren in een club , zelfs meer dan 25 jaar in het bestuur, gefietst die zich in grote lijnen aan de wegcode hield tot ze de gemiddelde snelheid belangrijker gingen vinden dan het "samen uit, samen thuis" gevoel.
Nu rij ik nog enkel alleen of met een klein groepje en dan zie je groepen bezig en merk je waarom groepen in een slecht daglicht staan bij andere weggebruikers.
Ik merk dat de andere weggebruikers veel toleranter zijn tegenover solofietsers/kleine groepen dan tegen fietsers in groep.
Nothing to defend
Nothing to defend
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Doen ze iets verkeerd?
https://www.instagram.com/reel/C3TiFj5RlvV
https://www.instagram.com/reel/C3TiFj5RlvV
Nothing to defend
Nothing to defend
Moest je 't niet doorhebben, dat is niet mijn maar wel uw redenering/conclusie...
Kleine tip: de gehele quote lezen kan helpen... om het door te hebben.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Groepen van Max 4...lijkt me een goed idee.
Dat wordt me een partij bonnenschrijven in de spits in de grote steden!
Zo'n wet kan je niet maken voor 1 type fietser. Want die krijg je niet gedefinieerd. Dus geldt dat voor alle fietsers. Die racefietsers dus, maar ook schoolklassen, ouderenverenigingen, wereldfietser, etc. En ja, moet je dan verplicht een gat laten vallen, als je op een druk fietspad met anderen terecht komt? Inhalen binnen 30 seconden, zoals bij een triathlon?
Ik snap de gedachtengang wel, maar als je 1 stap terug neemt dan zie je dat het niet haalbaar is om dat in een wet te vangen en al helemaal niet om dat te handhaven.
Dat wordt me een partij bonnenschrijven in de spits in de grote steden!
Zo'n wet kan je niet maken voor 1 type fietser. Want die krijg je niet gedefinieerd. Dus geldt dat voor alle fietsers. Die racefietsers dus, maar ook schoolklassen, ouderenverenigingen, wereldfietser, etc. En ja, moet je dan verplicht een gat laten vallen, als je op een druk fietspad met anderen terecht komt? Inhalen binnen 30 seconden, zoals bij een triathlon?
Ik snap de gedachtengang wel, maar als je 1 stap terug neemt dan zie je dat het niet haalbaar is om dat in een wet te vangen en al helemaal niet om dat te handhaven.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013