Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Code #000000 !
Voor fotografen zeker, maar die weten er nog heel wat nuances (grijswaarden) uit te halen...
Ik ben ook "fototoerist"
Verder ben ik niet zo Specialized, maar deze schoenen zou ik toch wel eens willen proberen.
Voor fotografen zeker, maar die weten er nog heel wat nuances (grijswaarden) uit te halen...
Ik ben ook "fototoerist"
Verder ben ik niet zo Specialized, maar deze schoenen zou ik toch wel eens willen proberen.
Laatst gewijzigd door Wiliertoerist op 14 feb 2015 02:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Wiliertoerist schreef:Code #000000 !
Ik ben ook "fototoerist"
Jij bent dus ongeveer overal toerist
Zag deze sokken laatst ergens langs komen en dacht meteen hebben, vandaag binnengekomen
http://www.theathleticcommunity.com/shop/
http://www.theathleticcommunity.com/shop/
Dezer dagen een Isadore bib besteld. Gister binnen, vandaag rondje van 65 km mee gedaan. Zit voor mij uitstekend. Nog bundeltje merino shirts mee besteld, draag het niet vaak op de fiets, maar in " casual" gebruik erg goed. Serieuze concurrent voor Rapha, imho.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Zo'n beetje wel, maar ik fotografeer iets beter dan dat ik fietspsycho71 schreef: Jij bent dus ongeveer overal toerist
Rapha pro team thermal bibshort, had een lightweight bib opgestuurd om te laten maken, was elastiek bij de broekspijp gaan rafelen, niet ernstig alleen niet mooi .
Had de broek al 3 jaar maar dacht laat ik die repair service eens proberen, kreeg ik een mailtje dat ze het niet konden repareren, maar was productiefout dus kreeg de volledige waarde vergoed.
Had de broek al 3 jaar maar dacht laat ik die repair service eens proberen, kreeg ik een mailtje dat ze het niet konden repareren, maar was productiefout dus kreeg de volledige waarde vergoed.
afgelopen week een craft thermo collant ws lange broek gekocht.
vandaag aangetrokken bij een temperatuur van 6 graden en een redelijk fris windje.
totaal geen last van koude benen, het is bij een temperatuur van 6 graden haast te warm, maar altijd nog beter dan steenkoude spieren. ik weet niet hoe de broek zich houdt na een aantal keren wassen, maar tot nu toe zeer tevreden.
vandaag aangetrokken bij een temperatuur van 6 graden en een redelijk fris windje.
totaal geen last van koude benen, het is bij een temperatuur van 6 graden haast te warm, maar altijd nog beter dan steenkoude spieren. ik weet niet hoe de broek zich houdt na een aantal keren wassen, maar tot nu toe zeer tevreden.
-
- Forum-lid
Gisteren voor het eerst gereden met mijn nieuwe, tweedehands, campa winterbroek, gekocht hier op het forum, met dank aan Memento_Mori. Ook ik kreeg het er bijna te warm in. Ik vind zo'n winteruitrusting ook wel chic staan (voor een arme student), al in al heel tevreden.
Up and down, but in the end it's only round and round.
Wat spullen over de laatste weken:
Di2 D-Fly unit
Di2 150mm kabel voor de D-Fly unit
Castelli Puro jersey
Castelli Prologo 4 jersey
Wipperman track chain
Koolstop zalm remblokken
Miche Pistard WR track wielset
Binnen banden
Izumi track chain
Lifeline remkabel set
Nu even wachten tot alles binnen is
Di2 D-Fly unit
Di2 150mm kabel voor de D-Fly unit
Castelli Puro jersey
Castelli Prologo 4 jersey
Wipperman track chain
Koolstop zalm remblokken
Miche Pistard WR track wielset
Binnen banden
Izumi track chain
Lifeline remkabel set
Nu even wachten tot alles binnen is
- Peter Sagan
- Forum-lid
Nu even wachten tot alles binnen is [/quote]
wow, wou dat ik zoveel budget had om zulke dingen te kopen voor mijn hobby haha. Wel mooi allemaal, en dat Castelli vestje getuigt van goeie smaak
wow, wou dat ik zoveel budget had om zulke dingen te kopen voor mijn hobby haha. Wel mooi allemaal, en dat Castelli vestje getuigt van goeie smaak
Why fight legends of the past, when you can create myths yourself?