Wielerseizoen 2024
-
- Forum-lid
Smet op de winst wat mij betreft. Jammer.
- thestudent
- Forum-lid HC
tja van anrooij juicht nog ook...
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dit dus. Goed gespeeld, misschien wel vooraf bedacht.
Hele boeiende finale!
Zagen we nu vandaag de impact van al het gedoe binnen SDW?
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Hopelijk pakken ze die biergooiers achteraf nog aan. Wat een in en in triest leven heb je dan.
Precies maar Als ze de beelden terugkijkt vanavond dan zal t lachen haar wel vergaan.
- thestudent
- Forum-lid HC
De aanval op de Paterberg an sich was al bedenkelijk. Maar oke daar kan ik wel inkomen.
Op het moment dat Longo boven met Niewiadoma zit moet ze gewoon in het wiel gaan zitten. Eventueel demarreer je dan uit haar rug en kan je solo naar Shirin. Rijdt ze het gat wel dicht dan is ze in ieder geval vermoeider en is de kans op winst groter. Mijn inziens was dat gat op dat moment alsnog toe gereden alleen niet door Longo. Die letterlijk Niewiadoma een gratis ritje podium bezorgde.
Niewiadoma had op haar beurt toen ze met de twee Trek renners opgescheept zat helemaal niet moeten rijden. Op dat moment is het aan een van de twee Trek renners om op kop te rijden. Dus Trek had in dat opzicht geluk dat zij het ook niet super hard speelde en blij genoeg was met minimaal podium.
Op het moment dat Longo boven met Niewiadoma zit moet ze gewoon in het wiel gaan zitten. Eventueel demarreer je dan uit haar rug en kan je solo naar Shirin. Rijdt ze het gat wel dicht dan is ze in ieder geval vermoeider en is de kans op winst groter. Mijn inziens was dat gat op dat moment alsnog toe gereden alleen niet door Longo. Die letterlijk Niewiadoma een gratis ritje podium bezorgde.
Niewiadoma had op haar beurt toen ze met de twee Trek renners opgescheept zat helemaal niet moeten rijden. Op dat moment is het aan een van de twee Trek renners om op kop te rijden. Dus Trek had in dat opzicht geluk dat zij het ook niet super hard speelde en blij genoeg was met minimaal podium.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
- Forum-lid
Lijkt er toch inderdaad op dat het vooropgezet spel was. Van Anrooij demarreerde in dienst van Longo Borghini. Dan nog had ik graag in het sprookje van Van Anrooij geloofd, maar dit is wel superknap uitgespeeld zo.
Bizar zicht, met goedkeuring van Blijlevens. Een kwestie van pikorde.
Brave Shirin. Hopelijk wordt ze geen nieuwe Wout.
(tijdens het studio-interview zei ze wel dat ze dacht dat Nieuwiadoma het gat op haar had dichtgereden, leuk zo'n ploemaat-kopvrouw als ze heeft)