Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2010?

rodion
Forum-lid

rodion 19 apr 2010 15:50

Net terug van een rondje. Via Oene en Epe richting 't Harde. Daar effe hard de Knobbel opgereden. Terug via Heerde over de dijk langs de IJssel. Daarna nog een lusje via Wilp en door de uiterwaarden terug naar huis. Bijna 80 km op de teller. Niet verkeerd voor een maandagmorgen. Was trouwens vanochtend nog wel koud met die noordenwind.
L'enfer, c'est les autres

soffatti
Forum-lid

soffatti 19 apr 2010 15:56

Gister 177km gefietst door o.a. de Betuwe. Heerlijk was dat!

IBAN
Forum-lid

IBAN 19 apr 2010 16:06

[quote="Rodion"]Net terug van een rondje. Via Oene en Epe richting 't Harde. Daar effe hard de Knobbel opgereden. Terug via Heerde over de dijk langs de IJssel. Daarna nog een lusje via Wilp en door de uiterwaarden terug naar huis. Bijna 80 km op de teller. Niet verkeerd voor een maandagmorgen. Was trouwens vanochtend nog wel koud met die noordenwind.[/quote]

Hi Rodion,

eind mei zit ik voor mijn werk 3 dagen in een hotel in Epe. Ben van plan mijn racefiets mee te nemen. Kun jij aangeven hoe ik dit rondje het makkelijkst kan nabootsen? en over welke knobbel heb je het?

alvast bedankt.

geertjan5
Forum-lid

Gebruikersavatar geertjan5 19 apr 2010 16:55

als je in bezit bent van een MTB zal ik die ook zeker meenemen!!! nog veel mooier dan de racefiets. (en dat zegt een wielrenner)
Hij heeft het waarschijnlijk over de knobbel bij nunspeet/ 't harde.
Als je nog een leuk rondje wil zou ik er evt. ook nog wel 1 kunnen maken.

Maar nogmaals als je een MTB hebt zou ik die zeker meenemen.
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.

waterman
Forum-lid

waterman 19 apr 2010 20:00

[quote="Daniel1975"]@waterman: prachtig fotoverslag!! Toevallig ook een GPS track beschikbaar....?[/quote]

nee dat heb ik niet, routes heb ik alleen in mn geheugen. Via Googlemaps wat namen
noteren, briefje mee en karren maar.

bianchisl3
Forum-lid

bianchisl3 19 apr 2010 21:13

[quote="Waterman"]....op het terras een lekkere Apfelstrudel met koffie om de energie voorraad weer op peil te brengen.

[/quote]

Leuk verslag, mooie foto's. Ga dit ritje in de herfst als ik in Limburg vakantie vier zeker rijden.

Afbeelding

cornelli
Forum-lid

cornelli 19 apr 2010 21:35

Vandaag het zuur van gisteren maar eens rustig uit mijn benen gereden.
1 uurtje met 23,5 gem.
Rondje Heijen Hommersum
NEOS

fredmtb-sport
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar fredmtb-sport 19 apr 2010 22:38

Vandaag het bij 59 km en 2 uurtjes hersteltraining gehouden. Was hard nodig om de benen iets los te krijgen na gisteren 120 km / 3.100 hm tijdens marathon in Gilserberg.
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........

IBAN
Forum-lid

IBAN 20 apr 2010 12:51

[quote="Geert Jan"]als je in bezit bent van een MTB zal ik die ook zeker meenemen!!! nog veel mooier dan de racefiets. (en dat zegt een wielrenner)
Hij heeft het waarschijnlijk over de knobbel bij nunspeet/ 't harde.
Als je nog een leuk rondje wil zou ik er evt. ook nog wel 1 kunnen maken.

Maar nogmaals als je een MTB hebt zou ik die zeker meenemen. [/quote]

Ik heb ook een ATB, maar ik kan maar 1 fiets meenemen! Welk ATB alternatief heb jij het over? is het gepijld? ik ben niet echt bekend in de omgeving nml.

gr,

geertjan5
Forum-lid

Gebruikersavatar geertjan5 20 apr 2010 16:40

Er zijn inderdaad een gepijlde route(s) voor de ATB. Waarschijnlijk ga jij naar de Golden Tulip op de Dellen? Daar in de buurt is ook een startplaats voor de ATB/MTB. Gewoon het bekende /\ met 2 balletjes volgen.
Echter rijden wij altijd een Parcours die niet gepijld is. Deze is een stuk mooier:P Waarschijnlijk omdat hij niet gepijld is.

Wat ik zelf de mooiste route vind is in en door het zwolse bos. Daarnaast is het om en nabij de tepelberg ook heel leuk fietsen.
Voor de race kan je mooi op De Dellen, knobbel (nunspeet) en 't harde rijden.
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.

rodion
Forum-lid

rodion 20 apr 2010 18:00

@IBAN:
Het Golden Tulip ligt precies op de route. Van daaruit de Dellen op rijden. Aan het eind van de weg links en aan het eind daarvan weer rechts en dan de Knobbel op. De rest van het rondje gaat als volgt: de knobbel weer af en dezelfde weg terug volgen. Niet terug naar Epe maar de tweede afslag nemen. Je komt dan in Heerde uit. De weg Heerde-Epe even volgen. In de bocht naar rechts neem je de afslag linksaf en rijd je naar de dijk. Deze volgen richting Deventer. Via Terwolde, Nijbroek en Oene kom je weer in Epe uit.
Veel plezier
L'enfer, c'est les autres

.jeroen.
Forum-lid

.jeroen. 20 apr 2010 18:27

Vandaag op de mountainbike gestapt richting de Veluwe. Toen maar besloten dat de route van Apeldoorn iets te veel van het goede zou zijn. Dus toen maar door gereden naar de route van Oosterbeek, die moest ik immers nog eens in zijn geheel rijden. Goed voor in totaal zo'n 125km.

Natuurlijk eerst even de nieuwe fietspaden rond de Posbank uitproberen.
Afbeelding
Afbeelding

Langs kasteel Rosendael
Afbeelding

De route lag erbij zoals ik dat graag heb, lekker droog!
Afbeelding

Plat op de fiets voor het volgende obstakel!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie