Vandaag gefietst in 2010?
Net terug van een rondje. Via Oene en Epe richting 't Harde. Daar effe hard de Knobbel opgereden. Terug via Heerde over de dijk langs de IJssel. Daarna nog een lusje via Wilp en door de uiterwaarden terug naar huis. Bijna 80 km op de teller. Niet verkeerd voor een maandagmorgen. Was trouwens vanochtend nog wel koud met die noordenwind.
L'enfer, c'est les autres
[quote="Rodion"]Net terug van een rondje. Via Oene en Epe richting 't Harde. Daar effe hard de Knobbel opgereden. Terug via Heerde over de dijk langs de IJssel. Daarna nog een lusje via Wilp en door de uiterwaarden terug naar huis. Bijna 80 km op de teller. Niet verkeerd voor een maandagmorgen. Was trouwens vanochtend nog wel koud met die noordenwind.[/quote]
Hi Rodion,
eind mei zit ik voor mijn werk 3 dagen in een hotel in Epe. Ben van plan mijn racefiets mee te nemen. Kun jij aangeven hoe ik dit rondje het makkelijkst kan nabootsen? en over welke knobbel heb je het?
alvast bedankt.
Hi Rodion,
eind mei zit ik voor mijn werk 3 dagen in een hotel in Epe. Ben van plan mijn racefiets mee te nemen. Kun jij aangeven hoe ik dit rondje het makkelijkst kan nabootsen? en over welke knobbel heb je het?
alvast bedankt.
- geertjan5
- Forum-lid
als je in bezit bent van een MTB zal ik die ook zeker meenemen!!! nog veel mooier dan de racefiets. (en dat zegt een wielrenner)
Hij heeft het waarschijnlijk over de knobbel bij nunspeet/ 't harde.
Als je nog een leuk rondje wil zou ik er evt. ook nog wel 1 kunnen maken.
Maar nogmaals als je een MTB hebt zou ik die zeker meenemen.
Maar nogmaals als je een MTB hebt zou ik die zeker meenemen.
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.
-
- Forum-lid
[quote="Waterman"]....op het terras een lekkere Apfelstrudel met koffie om de energie voorraad weer op peil te brengen.
[/quote]
Leuk verslag, mooie foto's. Ga dit ritje in de herfst als ik in Limburg vakantie vier zeker rijden.
[/quote]
Leuk verslag, mooie foto's. Ga dit ritje in de herfst als ik in Limburg vakantie vier zeker rijden.
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Vandaag het bij 59 km en 2 uurtjes hersteltraining gehouden. Was hard nodig om de benen iets los te krijgen na gisteren 120 km / 3.100 hm tijdens marathon in Gilserberg.
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........
[quote="Geert Jan"]als je in bezit bent van een MTB zal ik die ook zeker meenemen!!! nog veel mooier dan de racefiets. (en dat zegt een wielrenner)
Maar nogmaals als je een MTB hebt zou ik die zeker meenemen. [/quote]
Ik heb ook een ATB, maar ik kan maar 1 fiets meenemen! Welk ATB alternatief heb jij het over? is het gepijld? ik ben niet echt bekend in de omgeving nml.
gr,
Maar nogmaals als je een MTB hebt zou ik die zeker meenemen. [/quote]
Ik heb ook een ATB, maar ik kan maar 1 fiets meenemen! Welk ATB alternatief heb jij het over? is het gepijld? ik ben niet echt bekend in de omgeving nml.
gr,
- geertjan5
- Forum-lid
Er zijn inderdaad een gepijlde route(s) voor de ATB. Waarschijnlijk ga jij naar de Golden Tulip op de Dellen? Daar in de buurt is ook een startplaats voor de ATB/MTB. Gewoon het bekende /\ met 2 balletjes volgen.
Echter rijden wij altijd een Parcours die niet gepijld is. Deze is een stuk mooier:P Waarschijnlijk omdat hij niet gepijld is.
Wat ik zelf de mooiste route vind is in en door het zwolse bos. Daarnaast is het om en nabij de tepelberg ook heel leuk fietsen.
Voor de race kan je mooi op De Dellen, knobbel (nunspeet) en 't harde rijden.
Echter rijden wij altijd een Parcours die niet gepijld is. Deze is een stuk mooier:P Waarschijnlijk omdat hij niet gepijld is.
Wat ik zelf de mooiste route vind is in en door het zwolse bos. Daarnaast is het om en nabij de tepelberg ook heel leuk fietsen.
Voor de race kan je mooi op De Dellen, knobbel (nunspeet) en 't harde rijden.
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.
@IBAN:
Het Golden Tulip ligt precies op de route. Van daaruit de Dellen op rijden. Aan het eind van de weg links en aan het eind daarvan weer rechts en dan de Knobbel op. De rest van het rondje gaat als volgt: de knobbel weer af en dezelfde weg terug volgen. Niet terug naar Epe maar de tweede afslag nemen. Je komt dan in Heerde uit. De weg Heerde-Epe even volgen. In de bocht naar rechts neem je de afslag linksaf en rijd je naar de dijk. Deze volgen richting Deventer. Via Terwolde, Nijbroek en Oene kom je weer in Epe uit.
Veel plezier
Het Golden Tulip ligt precies op de route. Van daaruit de Dellen op rijden. Aan het eind van de weg links en aan het eind daarvan weer rechts en dan de Knobbel op. De rest van het rondje gaat als volgt: de knobbel weer af en dezelfde weg terug volgen. Niet terug naar Epe maar de tweede afslag nemen. Je komt dan in Heerde uit. De weg Heerde-Epe even volgen. In de bocht naar rechts neem je de afslag linksaf en rijd je naar de dijk. Deze volgen richting Deventer. Via Terwolde, Nijbroek en Oene kom je weer in Epe uit.
Veel plezier
L'enfer, c'est les autres
Vandaag op de mountainbike gestapt richting de Veluwe. Toen maar besloten dat de route van Apeldoorn iets te veel van het goede zou zijn. Dus toen maar door gereden naar de route van Oosterbeek, die moest ik immers nog eens in zijn geheel rijden. Goed voor in totaal zo'n 125km.
Natuurlijk eerst even de nieuwe fietspaden rond de Posbank uitproberen.
Langs kasteel Rosendael
De route lag erbij zoals ik dat graag heb, lekker droog!
Plat op de fiets voor het volgende obstakel!
Natuurlijk eerst even de nieuwe fietspaden rond de Posbank uitproberen.
Langs kasteel Rosendael
De route lag erbij zoals ik dat graag heb, lekker droog!
Plat op de fiets voor het volgende obstakel!