Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Positieve en negatieve ervaringen met users van dit forum
Garmin GSC10 sensor aan BMS99 verkocht, netjes geld overgemaakt, maar toen leek DHL em kwijt te zijn geraakt. Geld terug geboekt naar BMS99.
En toen.........
Na 10 dagen alsnog bezorgd door DHL (18e verstuurd, 28e bij BMS99 aangekomen).
En toen heeft BMS99 weer het geld overgemaakt !!!
Dikke '+' voor zijn geduld en vertrouwen
En toen.........
Na 10 dagen alsnog bezorgd door DHL (18e verstuurd, 28e bij BMS99 aangekomen).
En toen heeft BMS99 weer het geld overgemaakt !!!
Dikke '+' voor zijn geduld en vertrouwen
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Zonder namen te noemen, is het wel netjes wanneer een verkoper aan een geïnteresseerde laat weten dat hij/zij al met een andere koper in gesprek is, of dat het nog geadverteerde artikel al verkocht is.
Om te voorkomen dat het hier op Marktplaats gaat lijken.
Om te voorkomen dat het hier op Marktplaats gaat lijken.
@Wiliertoerist: ik weet niet of je mij bedoelt maar bij mij zat er inderdaad 3 dagen tussen de vraag van Rianne74 of de derailleur er nog was en mijn reactie dat 'ie verkocht is. De reden hiervoor is dat ik een aantal dagen niet op het forum gekeken heb en je bij een reactie op jouw topic geen melding krijgt zoals je bij een PB wel per email krijgt.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Hallo Tjerk, nee, niet van toepassing op jouw advertentie.tjerk1121 schreef:@Wiliertoerist: ik weet niet of je mij bedoelt
- Robert Haven
- Forum-lid
Castelli jack gekocht van Paulb. Snelle reactie op pb en direct verzonden zodra hij het geld op de rekening had staan. Vandaag ontvangen en dik tevreden!