Bulls
Die is niet helemaal Ultegra. De casette en ketting zijn 105, en er zit wel een erg budget wielsetje op. Dan heb ik liever een 105 (5700) afmontage met een fatsoenlijk wielsetje, zoveel verschil zit er toch niet tussen 5700 en 6700.krokie schreef:Kan nog steeds hoor. Voledig ultegra is lastiger maar deze komt aardig in de buurt.
http://morsinktweewielers.nl/index.php/ ... ory_id=213
Cannondale
Tsja, de vraag was waar vind je het nog tegen die prijs. Meeste budgetfietsen hebben budget wielen. F7, aksium of deze, maakt weinig uit. 105/ultegra is denk ik vooral een sticker kwestie en imago natuurlijk. Als ik in de markt was voor zo'n fiets ging ik ook zelf liever voor de 105 versie van 799 en kocht er een paar Zondas bij.
Of misshien toch maar 500 erbij voor een mooi carbon frame upgradeje en als we toch bezig zijn de nieuwe 11 speed ultegra er ook meteen op.
Of misshien toch maar 500 erbij voor een mooi carbon frame upgradeje en als we toch bezig zijn de nieuwe 11 speed ultegra er ook meteen op.
Gazelle Trendy 7 speed, RVS velgen
Huh? Eerst is Ultegra een kwestie van stickers en imago, en dan wel de nieuwe Ultegra 11 speed willen hebben? Dan is de (waarschijnlijk) veel goedkopere 105 5800 11 speed een toch betere optie? Dat is toch gewoon hetzelfde verhaal als 5700 en 6700?krokie schreef:Tsja, de vraag was waar vind je het nog tegen die prijs. Meeste budgetfietsen hebben budget wielen. F7, aksium of deze, maakt weinig uit. 105/ultegra is denk ik vooral een sticker kwestie en imago natuurlijk. Als ik in de markt was voor zo'n fiets ging ik ook zelf liever voor de 105 versie van 799 en kocht er een paar Zondas bij.
off-topic: beetje veel vraagtekens in deze post
Cannondale
Di2 11 speed bedoel ik idd allemaal off-topic.
On topic: er is niks mis met de prijs kwaliteit van een Bulls, Ik heb met plezier gefietst op mijn Bulls105 met Shimano wielen. Je schrijft er ook nog eens weinig op af.
On topic: er is niks mis met de prijs kwaliteit van een Bulls, Ik heb met plezier gefietst op mijn Bulls105 met Shimano wielen. Je schrijft er ook nog eens weinig op af.
Gazelle Trendy 7 speed, RVS velgen
De prijs/kwaliteitsverhouding van Bulls is inderdaad een erg groot voordeel, maar er zijn ook nog genoeg andere merken die voor dezelfde prijs een fiets met dezelfde specificaties verkopen. Ik vind -buiten de goed prijs/kwaliteitsverhouding van Bulls - het spuitwerk ook het mooie van Bulls. Canyon en Sensa vind ik bijvoorbeeld een minder spuitwerk hebben.krokie schreef:Di2 11 speed bedoel ik idd allemaal off-topic.
Hier trouwens nog een Bulls voor 949,- met voor een groot deel Ultegra afgemonteerd. Is wel een overjarig modelletje, maar nog steeds is het goedkoop voor wat je krijgt. http://www.izibike.nl/bulls-desert-falcon
Cannondale
- SebastiaanHorn
- Forum-lid
- Contact
Ik rijd zelf met een Bulls Harrier, volledig 105 afgemonteerd.
Hoewel ik relatief nieuw ben in de wielersport en dus totaal geen vergelijkingsmateriaal heb, ben ik zeer tevreden met deze fiets. Ik zal gauw wat foto's plaatsen van mijn trouwe ros.
Hoewel ik relatief nieuw ben in de wielersport en dus totaal geen vergelijkingsmateriaal heb, ben ik zeer tevreden met deze fiets. Ik zal gauw wat foto's plaatsen van mijn trouwe ros.
Duursporter || fundraiser || blogger || spreker
Website: SebastiaanHorn.nl Facebook: SebastiaanHornNL
Website: SebastiaanHorn.nl Facebook: SebastiaanHornNL