Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!
-
seger
- Forum-lid
seger
11 jun 2008 17:17
colnagofreak schreef:Je zou zelf ook zo slim kunnen zijn, omdaar gelijk stickertjes of rubbertjes op je kabels te zetten!
Idd, maar als je dat niet doet, dan zou je niet meteen na een paar keer rijden al schade moeten kunnen zien. Tenzij de kabels ofzo misschien te kort zijn en daardoor continu te strak langs het frame lopen?
Als je liever wilt dat Rose de lakschade voor je repareert, zou ik niet met de tegoedbon akkoord gaan. Voor die 30,- kun je echter wel stickers kopen. Dan zie je de schade ook niet meer en over een tijdje maakt het ook niet zoveel meer uit. En je fiets wordt er niet slechter van, een beetje gebruikersschade...
Pijn is zwakte die het lichaam verlaat...
-
rikh11
- Forum-lid
rikh11
11 jun 2008 17:18
Uhh nee geen gazelle, en ik vraag me gewoon af wat de mogelijkheden zijn. Ik eis helemaal niks en ben gewoon aan het orienteren + na de eerste 2 ritten heb ik het al geconstateerd heb toen wat tape erop gedaan maar mocht niet baten.
P.s: zou je zo vriendelijk kunnen zijn om je eerst eens ergens in te verdiepen voor je mensen belachelijk gaat maken?
@ Seger, de kabels lopen inderdaad vrij strak langs mijn frame. Ik heb ook gevraagd of ze me een lakstiftje op kunnen sturen en als ik die gebruik de garantie niet vervalt. Ik wacht rustig op de mail van Rose en zal aan de hand daarvan een beslissing maken.
Heb net antwoord:
Dag meneer Hoogervorst,
Ik heb uw mail doorgestuurd naar de afdeling klachten en bezwaren: hier is het antwoord:
De tegoedbon bieden we uit coulance aan, het gaat hier immers niet om een gegronde klacht. Schade aan lak ontstaat door vuil tussen remkabel en frame. Het is daarom belangrijk deze plekken goed schoon te houden. Lakstiften hebben we niet, u kunt de schade natuurlijk met een goede autolak repareren. Als u de lak bijwerkt heeft dit geen effect op de garantie welke we op fietsen en toebehoren bieden.
De stickers krijgt u ook van ons, laat me maar even weten welke u heeft uitgekozen, ik zal ze kostenloos aan uw bestelling toevoegen. Voor de komende bestelling betaald u ook geen verzendkosten en de tegoedbon van € 30,- zullen we meteen verrekenen.
Met vriendelijke groeten,
Dat het door vuil komt is niet mogelijk maar dat doet verder niet ter zake. Ik ga akkoord met deze oplossing. En vind btw dat Rose zijn klanten erg goed behandeld.
-
seger
- Forum-lid
seger
11 jun 2008 17:26
Je frame en alles weer opsturen zou ik in ieder geval niet doen. Dan ben je je fiets weer een paar weken kwijt en er gaat nog veel meer lakschade bijkomen door steenslag en dergelijke. Ik zou mooie stickertjes plakken, die tegoedbon accepteren en genieten van je fiets! Een goede en SNELLE oplossing van Rose zou ik zeggen.
Pijn is zwakte die het lichaam verlaat...
-
colnagofreak
- Forum-lid HC
colnagofreak
11 jun 2008 17:27
Wil mij best ergens in verdiepen en ik wil hier niemand belachelijk maken, maar zelf een beetje logisch nadenken kan ook geen kwaad.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
rikh11
- Forum-lid
rikh11
11 jun 2008 17:43
colnagofreak schreef:Wil mij best ergens in verdiepen en ik wil hier niemand belachelijk maken, maar zelf een beetje logisch nadenken kan ook geen kwaad.
Ik snap je colnagofreak! kwam alleen beetje aanvallend over.
Ik heb de volgende mail terug gestuurd:
Beste mevrouw Diesveld,
Ten eerste erg bedankt voor de behulpzaamheid, ik stel het dan ook erg opprijs dat er met deze oplossing gekomen wordt. Ik ga daarom ook akkoord met uw voorstel. Vandaag zal ik de bestelling plaatsen, de stickers hebben het artikelnummer: 184700-1 (
https://www.roseversand.de/output/contr ... tail2=3503).
Verder wil ik wel even zeggen dat de kabels redelijk strak langs het frame liggen waardoor ze schuren langs de lak, en het niet door vuil komt omdat het na de eerste rit eigenlijk al een beetje zichtbaar werd. Dus misschien kunt uw iets met het advies om in de toekomst de fietsen te leveren met stickers of iets dergelijks.
Met vriendelijke groeten,
Rik H.
-
timnagtegaal
- Forum-lid
timnagtegaal
11 jun 2008 18:07
Op mijn frame (zwart) zit wel zo'n stickertje. Trouwens dat zadeltasje wat je erbij krijgt is prima. Lekker compact en ze doen er voor nop een binnenband en bandenlichters in. Trouwens ik heb kortgeleden die Carbolino pomp gekocht voor 25 euro.
Wie van de redbullrijders heeft er nog meer last van een vervelende tik in de omgeving van de voorderailleur/ cranckstel? Vooral tijdens stevig aanzetten? Ik hoorde dat mijn lagers al versleten kunnen zijn (en dat na 1000 kilometer al....)
ps ik heb ultegra sl triple afmontage / hollowtech
Groeten Tim
Red Bull Pro SL 3000 Custommade Black Edition
-
rikh11
- Forum-lid
rikh11
11 jun 2008 18:38
Ok ik heb dat zadeltasje niet gekregen maar ga hem wel bestellen nu
Ik heb verder geen last van een vervelende tik. Misschien moet je even goed luisteren waar het precies vandaan komt, kan volgens mij vanalles zijn (kabels tegen frame bijvoorbeeld).
-
ted038
- Forum-lid
ted038
11 jun 2008 19:20
timnagtegaal schreef:Wie van de redbullrijders heeft er nog meer last van een vervelende tik in de omgeving van de voorderailleur/ cranckstel? Vooral tijdens stevig aanzetten? Ik hoorde dat mijn lagers al versleten kunnen zijn (en dat na 1000 kilometer al....)
ps ik heb ultegra sl triple afmontage / hollowtech
Groeten Tim
mijn nieuwe pro sl 3000 heeft/had ook een tik bij de trapas, heb het gemeld toen ik mijn fiets inleverde voor de eerste servicebeurt (en daar is gebleven omdat er toch een nieuwe voorvork in moet ). Heb de fiets dus nog niet terug, maar hoop wel dat de tik er dan uit is ....
-
marz
- Forum-lid
marz
11 jun 2008 21:45
RikH schreef:Ok ik heb dat zadeltasje niet gekregen maar ga hem wel bestellen nu
Ik heb verder geen last van een vervelende tik. Misschien moet je even goed luisteren waar het precies vandaan komt, kan volgens mij vanalles zijn (kabels tegen frame bijvoorbeeld).
Heb je die niet gehad?
Die krijgt iedereen er bij, met inhoud.
Heb je wel het rugzakje gehad met de inhoud?
Anders moet je dat zeker even aangeven.
My head says it�s time to push it, My heart is going to tell me when
-
rikh11
- Forum-lid
rikh11
12 jun 2008 00:49
Nee heb ik niet gekregen marz, weet je zeker dat iedereen die krijgt?
-
watikjebrom
- Forum-lid
watikjebrom
12 jun 2008 01:18
Yep, heb 'm ook gehad
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"
-
gaisdergerman
- Forum-lid
gaisdergerman
12 jun 2008 01:24
Krijg je alleen als je de fiets op komt halen. Volgens mij heeft rikH zijn fiets op laten sturen.