Lightweights
http://nl.youtube.com/watch?v=rc0kEMV8GYQ
als je goed kijkt, zie je dat hij te hard remt, slipt, wiel dwars, stuitert, tuber eraf gedrukt en valt.
Erg jammer, want het was toch wel de tour van de aanvallen sinds tijden...
als je goed kijkt, zie je dat hij te hard remt, slipt, wiel dwars, stuitert, tuber eraf gedrukt en valt.
Erg jammer, want het was toch wel de tour van de aanvallen sinds tijden...
Tja....om even terug 'on topic' te komen: Had ie maar met lightweights moeten rijden ;)
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
- Berichten: 1790
- Lid geworden op: 22 aug 2006 15:22
COOL
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5374
- Lid geworden op: 18 okt 2007 22:15
Zou eerst eens kijken hoe dat houdt TS heb drie set moeten doen voordat ik erachter was welke lak bestand was tegen de geringe beweging in de spaken (zou resulteren in barstjes en uiteindelijk zwart witte spaken....)
En voor de intimi. Zonder goede hechtprimer en twee lager 2K lak met een middel om de lak flexibel te houden wordt dit helemaal niets......
En voor de intimi. Zonder goede hechtprimer en twee lager 2K lak met een middel om de lak flexibel te houden wordt dit helemaal niets......
Sharkman 1 schreef:Zou eerst eens kijken hoe dat houdt TS heb drie set moeten doen voordat ik erachter was welke lak bestand was tegen de geringe beweging in de spaken (zou resulteren in barstjes en uiteindelijk zwart witte spaken....)
En voor de intimi. Zonder goede hechtprimer en twee lager 2K lak met een middel om de lak flexibel te houden wordt dit helemaal niets......
Geldt dat ook voor witte aluminium spaken eigenlijk? DT heeft nu bijv. de Aerolite en de Competition in het wit, zijn daar problemen mee te verwachten?