- Chorus ergopowers met daarbij een ombouwkitje 10 spd-8 spd
- Nike 10/2 handschoenen
- boek Floyd Landis
- bord voor om m'n nek met: NEE, IKGEBRUIK GEEN DOPE (is nodig bij m'n Astana tenue)
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Een Vaude rugzakje voor mijn frequente woon - werk verkeer. Het rugzakje dat ik een paar jaar geleden bij de LBL van Le Champion kreeg heeft z'n beste tijd gehad.
Dit is de 14 + 3 liter versie. De +3 komt van het ritsje waarmee je het hoofdvak kan vergroten. Deze rugzak heeft een mooi frame waardoor je rug vrijblijft en je minder zweet. Nadeeltje is dat daardoor de effectieve capaciteit iets afneemt.
Ook handig: je kan de rugbanden verstellen en de rugzak zo op maat maken.
Toch kan er genoeg in: laptopje (12" = A4 formaat), wat papieren, broek, shirt, ondergoed en zo. Mijn fietschoenen passen er dan niet meer bij, die moeten dan of aan (mijn geox schoenen passen wel) of in de open zijvakjes. Er zijn nog een paar extra zakjes voor de kleine dingen. Voor de mountainbikers zit er een vak in voor een camelback zak. (met kleine sleuf voor de slang).
Ook leuk: een netje waarmee je je helm aan de buitenkant aan de rugzak vast kan maken en nog een regencover in het onderste vakje.
Enige nadeel: de prijs, ik vind 68,- nogal veel, maar wie weet vind ik over een jaar de prijs / kwaliteit verhouding wel heel goed.
Dit is de 14 + 3 liter versie. De +3 komt van het ritsje waarmee je het hoofdvak kan vergroten. Deze rugzak heeft een mooi frame waardoor je rug vrijblijft en je minder zweet. Nadeeltje is dat daardoor de effectieve capaciteit iets afneemt.
Ook handig: je kan de rugbanden verstellen en de rugzak zo op maat maken.
Toch kan er genoeg in: laptopje (12" = A4 formaat), wat papieren, broek, shirt, ondergoed en zo. Mijn fietschoenen passen er dan niet meer bij, die moeten dan of aan (mijn geox schoenen passen wel) of in de open zijvakjes. Er zijn nog een paar extra zakjes voor de kleine dingen. Voor de mountainbikers zit er een vak in voor een camelback zak. (met kleine sleuf voor de slang).
Ook leuk: een netje waarmee je je helm aan de buitenkant aan de rugzak vast kan maken en nog een regencover in het onderste vakje.
Enige nadeel: de prijs, ik vind 68,- nogal veel, maar wie weet vind ik over een jaar de prijs / kwaliteit verhouding wel heel goed.
Afgelopen weekend naar de grote Rose Versand uitverkoop geweest en een aantal spulletjes gekocht:
- Red Bull Pro SL kader 63 cm
- Columbus full carbon voorvork
- Extreme Pro stuurpen en zadelpen
- Kleine grut om het kader verder op te bouwen met spullen van mijn oude fiets
- LX voorderailleur voor mijn mountainbike
- En omdat de Extreme Pro zadelpen niet in de goede hoek kon worden afgesteld, heb ik vandaag een Thomson Elite zadelpen gekocht.
- Red Bull Pro SL kader 63 cm
- Columbus full carbon voorvork
- Extreme Pro stuurpen en zadelpen
- Kleine grut om het kader verder op te bouwen met spullen van mijn oude fiets
- LX voorderailleur voor mijn mountainbike
- En omdat de Extreme Pro zadelpen niet in de goede hoek kon worden afgesteld, heb ik vandaag een Thomson Elite zadelpen gekocht.
Pijn is zwakte die het lichaam verlaat...
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Cervélo P3-SL frame.