ISAAC
-
- Forum-lid
Mooie fiets. Volgend jaar komt er een vervanger voor mijn Impulse uit 2006. Twijfel nog of het een Isaac gaat worden.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
-
- Forum-lid
Misschien eens wat anders proberen. Een Bianchi Oltre, Canyon Ultimate, Focus Izalco, Cannondale Supersix of Wilier Cento. Ben me nog een beetje aan het oriënteren. Wordt wel een fiets zonder discremmen en met Ultegra di2.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Vandaag met een fiets maatje mijn eerste rondje gemaakt. Ging niet onaardig, maar moet het weer effe een beetje opbouwen haha. Het was in ieder geval heerlijk weer effe op de fiets te zitten.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
- Forum-lid
Ik heb er sinds vorige maand een met veel plezier in mijn bezit. Wat wil je weten? Voordat ik aan een trilogie begin...jepickx schreef:Is er iemand die ervaring heeft met de Vitron?
Ziet er lekker uit maar ben niet erg bekend met het merk Isaac.
Alle inf welkom.
Hallo,
ik ben op zoek naar een nieuwe fiets. Vereisten zijn:
- Alu
- Discremmen met 12mm steekassen
- 105/Ultegra
- goede wielset
- mooi
Ik ben de Isaac Graviton tegengekomen voor 1999€ voor 105 afmonatge (nog duurder dan een gelijkaardige Cannondale pfff...). Ik zoek echter ook een comfortabele fiets dus niet echt puur race. Valt deze Graviton onder de categorie "Endurance"?
https://www.isaac-cycle.com/en/collecti ... -disc-2017
PS: Wist trouwens niet dat Isaac een Nederlands fietsmerk was. Je ziet ze ook niet zoveel rijden (in Belgie) en vind er weinig reviews van... Reputatie is wel OK veronderstel ik.
ik ben op zoek naar een nieuwe fiets. Vereisten zijn:
- Alu
- Discremmen met 12mm steekassen
- 105/Ultegra
- goede wielset
- mooi
Ik ben de Isaac Graviton tegengekomen voor 1999€ voor 105 afmonatge (nog duurder dan een gelijkaardige Cannondale pfff...). Ik zoek echter ook een comfortabele fiets dus niet echt puur race. Valt deze Graviton onder de categorie "Endurance"?
https://www.isaac-cycle.com/en/collecti ... -disc-2017
PS: Wist trouwens niet dat Isaac een Nederlands fietsmerk was. Je ziet ze ook niet zoveel rijden (in Belgie) en vind er weinig reviews van... Reputatie is wel OK veronderstel ik.
- Jaap Telder
- Forum-lid
Als je op een fiets gemiddeld 2 spacers extra onder de stuurpen plaatst kan je van bijna elke racefiets een "endurance" maken
Zo zien veel op het forum geplaatste fietsen er in ieder geval uit.
Zo zien veel op het forum geplaatste fietsen er in ieder geval uit.
Mooi en schijfremmen zijn twee eisen die niet samen ingewilligd kunnen worden.