Specialized
Du Bois schreef:Ik heb een vraag:
Gisteren nieuwe specialized comp road 2009 raceschoenen gekocht alleen ik kan nergens vinden wat de zooldikte is van deze schoenen.
Weet iemand dit?
alvast bedankt.
Ik zou 'm ff in topic kleding en schoeisel plaatsen...
Niets is wat het lijkt..
Wellicht is dit item al eerder voorgekomen in dit draadje maar het lijkt mij aardig een overzicht te hebben van welke professionele raceteams in het verleden door Specialized zijn gesponsord.
2009: Quick Step & Saxo Bank
2008: Quick Step & Gerolsteiner
2007: Quick Step & Gerolsteiner
2006: Gerolsteiner
2005: Gerolsteiner
2004: Domina Vacanze
2003: Domina Vacanze-Elitron-RDZ Squad
2002: Acqua e Sapone
2001: Festina
2000: Festina
Wellicht dat iemand nog aanvullingen heeft?
2009: Quick Step & Saxo Bank
2008: Quick Step & Gerolsteiner
2007: Quick Step & Gerolsteiner
2006: Gerolsteiner
2005: Gerolsteiner
2004: Domina Vacanze
2003: Domina Vacanze-Elitron-RDZ Squad
2002: Acqua e Sapone
2001: Festina
2000: Festina
Wellicht dat iemand nog aanvullingen heeft?
-
- Forum-lid
je moet nog even wachten die van mij komt eind februari eindt maart
bosna schreef:ik zou graag eens een mooie foto zien van de nieuwe team fiets van saxo bank
Deze mischien?
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
vincent75 schreef:bosna schreef:ik zou graag eens een mooie foto zien van de nieuwe team fiets van saxo bank
Deze mischien?
Ja die is goed !
ben blij , de mijne vind ik mooier
Inmiddels is de opbouw van mijn Tarmac SL2 (zie een aantal posts terug) bijna voltooid. Het enige onderdeel is nog een Zipp SLSpeed stuurpen. Jammergenoeg wel een maand geleden vrolijk besteld op internet maar de introductiedatum in Europa zal ergens in mei liggen. Ben zelf erg tevreden over het resultaat:
Ziet er mooi uit Ionned, strakke fiets!
Miischien is het rood in de zadelpen net iets te veel van het goede en zou ik denk ik een geheel zwarte zadelpen iets mooier vinden (maar dan ben ik wel een beetje aan het muggenziften, is gewoon een mooie fiets).
Veel plezier ermee.
Miischien is het rood in de zadelpen net iets te veel van het goede en zou ik denk ik een geheel zwarte zadelpen iets mooier vinden (maar dan ben ik wel een beetje aan het muggenziften, is gewoon een mooie fiets).
Veel plezier ermee.
Passoni XXti - Cervelo R3SL - Cervelo RS - Giant XTC 29er - BSP Metropolis - DOLLY bakfiets
Thanks! Overigens had ik een tijdje geleden nog om tips gevraagd voor klimwielen (racing zero, shamal, handgespaakt) en ben nu na veel advies erop uitgekomen dat er zal worden geklommen met de Zipps (wat zwaarder maar aero) en dat ik een setje handgespaakte wielen bij Zoran laat maken. Ik heb in de UK voor een goede koers een Powertap Pro+ kunnen bemachtigen en zal met die set de dagelijkse (was dat maar zo..) tochten kunnen rijden en die 2 watt (of zo) die 200 gram scheelt tijdens een beklimming er wel bij moeten kunnen trainen. Ik zal overigens nog eens naar dat rood in de zadelpen kijken. Ik zag zelf op de foto dat er in de voorvork nog een gele veiligheidssticker zit. Specialized is erg fan van dit soort stickers..