Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

verdient dit forum geen eigen kleding

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 04 nov 2005 20:34

@scott wilco Ik heb nog een maatje kleiner dan TS terwijl ik even lang ben. Voor mij de is de breedte maat gevend en niet de lengte. Want als ik naar de lengte zou kijken zou alles veel te wijd zijn en flubberen enzow. Nu zit alleen m'n broek alleen hoger op m'n benen (dus lang niet tot m'n knie).
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

ts-biker
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 04 nov 2005 20:54

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 04 November 2005

@scott wilco Ik heb nog een maatje kleiner dan TS terwijl ik even lang ben. Voor mij de is de breedte maat gevend en niet de lengte. Want als ik naar de lengte zou kijken zou alles veel te wijd zijn en flubberen enzow. Nu zit alleen m'n broek alleen hoger op m'n benen (dus lang niet tot m'n knie).

klopt, dezelfde lengte betekent niet automatisch dezelfde maat !Ik heb voor mijn lengte niet zo'n lange benen.4 zou ook wel gaan maar in de wedstrijden moet het nu éénmaal mooi aansluiten ... ene met die stem ... dat valt echt wel mee hoor  !

ilgrasso
Forum-lid

ilgrasso 04 nov 2005 21:37

Quoten: Origineel geplaatst door TS-Biker op 04 November 2005

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 04 November 2005

klopt, dezelfde lengte betekent niet automatisch dezelfde maat !Ik heb voor mijn lengte niet zo'n lange benen.4 zou ook wel gaan maar in de wedstrijden moet het nu éénmaal mooi aansluiten ... ene met die stem ... dat valt echt wel mee hoor  !

Ik ben 1.81 en rijd op een 55 cm frame, mijn vriendin is 1.84 en rijdt op een 61 cm frame (beiden cc).
We hebben allebei maat 3 van Bioracer, shirtjes overigen allebei maat 4.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

antoni
Forum-lid

Gebruikersavatar antoni 04 nov 2005 23:14

Antoni, kat in 't bakkie. Je hoeft nu alleen maar naar de website van TS-biker te gaan en zijn foto te bekijken voor zijn postuur. Dit in combinatie met zijn maten moet toch uitsluitsel geven.

Zeker, ik bestel dezelfde maat trui 4 en broek 3. Allen bedankt voor de hulp.
Specialized Tarmac SL6 Disc
Jan Janssen Vector

eddiebouncer
Forum-lid

eddiebouncer 05 nov 2005 01:44

Quoten: Origineel geplaatst door SpEric op 03 November 2005

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 03 November 2005

Ik heb problemen met het geld overmaken naar Belgie. Omdat ik geen 18 ben doet de bank weer eens moeilijk. Ik denk dat ik het beste maar ff met een andere Nederlander hier een constructie maak dat ik geld overmaak naar hem, en hij naar TS. Iemand die zich beschikbaar stelt.

kom maar..

Hey SpEric, ik heb even een meeltje gestuurd; Ik kan ook geen geld overmaken naar België....studentenrekening
@ L.A.N.C.E.: Wil je even terug mailen ivm met betalen en opgeven van JOUW maat broek? Anders wordt ik straks nog achternagezeten door TS
Alvast bedankt
Mijn fiets is bezeten!

l.a.n.c.e.
Forum-lid

l.a.n.c.e. 05 nov 2005 02:20

Hey SpEric, ik heb even een meeltje gestuurd; Ik kan ook geen geld overmaken naar België....studentenrekening
@ L.A.N.C.E.: Wil je even terug mailen ivm met betalen en opgeven van JOUW maat broek? Anders wordt ik straks nog achternagezeten door TS
Alvast bedankt

@Ed Ik heb je mail beantwoord!! Als je geen geld kan overmaken, dan kan het wel via mij..

jimbo
Forum-lid

jimbo 05 nov 2005 04:03

SpEric schreef:

"Het lijkt mij ook heel leuk om de kleding uit te delen met combinatie van een tochtje. Maar ik snap dat het voor de 1 om de hoek is en voor de ander misschien 3 uur rijden. Overigens hebben we nog even de tijd om hier wat over af te spreken.
Iedereen de amstel gold race rijden ? ( wel laat hè)"

Kunnen we aub een rondje rijden van 5 km en dat dan ..tig keer? Anders zie ik jullie alleen bij de start.
CC, agr 100; limo 100

noppie
Forum-lid

noppie 05 nov 2005 10:31

Quoten: Origineel geplaatst door jimbo op 05 November 2005

SpEric schreef: "Het lijkt mij ook heel leuk om de kleding uit te delen met combinatie van een tochtje. Maar ik snap dat het voor de 1 om de hoek is en voor de ander misschien 3 uur rijden. Overigens hebben we nog even de tijd om hier wat over af te spreken.Iedereen de amstel gold race rijden ? ( wel laat hè)"

Hoe laat is : wel laat hè)" Ik wil wel voor het donker wordt finischen! Ik heb geen licht op mun fiets.
kiekeboe

trudie
Forum-lid

trudie 05 nov 2005 13:21

Lijkt me een goed idee!! Dan kunnen we meteen onderling ruilen als je toch een te grote of te kleine maat hebt besteld.

speric
Forum-lid HC

speric 05 nov 2005 16:09

Quoten: Origineel geplaatst door jimbo op 05 November 2005

SpEric schreef: "Het lijkt mij ook heel leuk om de kleding uit te delen met combinatie van een tochtje. Maar ik snap dat het voor de 1 om de hoek is en voor de ander misschien 3 uur rijden. Overigens hebben we nog even de tijd om hier wat over af te spreken.Iedereen de amstel gold race rijden ? ( wel laat hè)"Kunnen we aub een rondje rijden van 5 km en dat dan ..tig keer? Anders zie ik jullie alleen bij de start.

@ am classic en eddie : geld is overgemaakt naar TS, jullie zijn verzekerd van een set !

verder kunnen we bij mij afspreken ( jimbo ) en dan 50 rondjes om mijn huis. Dan zien we jou ook nog eens een keer. En anders kan je altijd eerst nog een bakkie koffie doen o.i.d. en dan starten... voor alles is een oplossing.
En met laat bedoelde ik dan het laat is om dan pas de kleding te krijgen ( maar dat begreep je wel toch  )
Als het rond is zullen we kijken of het voor bijv minstens 20-30 mensen haalbaar is om ergens af te spreken.

lekker weer trouwens ...

chub
Forum-lid

chub 05 nov 2005 17:02

Advies gevraagd voor de juiste maat:
Ben 1.93, 95 kg, normaal postuur. Zo'n doorsnee figuur zeg maar. Ben vandaag bij de FM geweest, echter net weer geen juiste kleding.
Hoe verhoudt zich dat met de maten van Bio racer?

Plaats reactie