Scott
Ter aanvulling:
Trek is een 62 en uiteraard niet sloping
Kocmo titanium is een 59 sloping (62.5 klassiek) met Ritchey full carbon vork
Scott en King x light (niet sloping), zijn zo duur dat de fiets uit balans gaat hetgeen ik heb afgeraden.
Alle vier de frames passen perfect (voor een rijder van 1.95) maar ik ga geen keuze maken, dat mag de rijder zelf doen
Trek is een 62 en uiteraard niet sloping
Kocmo titanium is een 59 sloping (62.5 klassiek) met Ritchey full carbon vork
Scott en King x light (niet sloping), zijn zo duur dat de fiets uit balans gaat hetgeen ik heb afgeraden.
Alle vier de frames passen perfect (voor een rijder van 1.95) maar ik ga geen keuze maken, dat mag de rijder zelf doen
Gister heb ik de wedstrijd Lek en Ijssel gereden in Lekkerkerk. Deze telt mee voor de Beloftecompetitie. Deze wedstrijden rijden wij altijd samen met een andere club uit de buurt. 2 Jongens van die club hadden beide een nieuwe fiets. Een had een nieuwe C50 en de ander Een Addict IMP met Dura Ace, Ritchey WCS (alu) en Fulcrum Racing 1 met Schwalbe Ultremo tubes en een 2de set Racing 1 met Vittoria Open Corsa (draad dus). Niet slecht al zeg ik het zelf.
Zijn oude fiets was een Cr1. Hij vond dat er veel verschil in deze twee fietsen zat. Vooral het sturen met de addict is veel agressiever en de Cr1 was hiermee vergeleken maar een toerfiets. Hij bevestigde dus wat al lang op dit forum wordt geroepen.
Ik heb de foto gemaakt met mijn telefoon dus geen super kwaliteit. Klikken om hem te vergroten.
Zijn oude fiets was een Cr1. Hij vond dat er veel verschil in deze twee fietsen zat. Vooral het sturen met de addict is veel agressiever en de Cr1 was hiermee vergeleken maar een toerfiets. Hij bevestigde dus wat al lang op dit forum wordt geroepen.
Ik heb de foto gemaakt met mijn telefoon dus geen super kwaliteit. Klikken om hem te vergroten.
Vandaag mijn eigen Addict maar eens klaar gemaakt (hele winter doortrainen en nu door een blessure aan mijn nek niet kunnen fietsen....)
Hij is mooi geworden en vooral zeer licht. Dit is nog niet de definitieve vorm maar er is al aardig wat aan het standaard frame gewijzigd.
Hij is mooi geworden en vooral zeer licht. Dit is nog niet de definitieve vorm maar er is al aardig wat aan het standaard frame gewijzigd.
Prachtig ding! Heb je ook wat detailfoto's?
"gaat het om de fiets of de auto Sharkman?"
Fiets anders had ik dat ding op twee wielen ervoor wel even weggehaald.
De fiets rijdt beter maar voor geinteresseerden dit is een IS 220 D (met chip).
Detailfoto's zal ik straks nog even plaatsen.
Fiets anders had ik dat ding op twee wielen ervoor wel even weggehaald.
De fiets rijdt beter maar voor geinteresseerden dit is een IS 220 D (met chip).
Detailfoto's zal ik straks nog even plaatsen.
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5622
- Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41
Moet als colnagofreak bekennen dat de Scott Addict op dit moment een droomfiets voor mij is!
Lijkt mij heel erg mooi met Record en Neutron wielen en verder gewoon Ritchey! Erg mooie fiets hoor sharkman, beetje jaloers ben ik wel.
Lijkt mij heel erg mooi met Record en Neutron wielen en verder gewoon Ritchey! Erg mooie fiets hoor sharkman, beetje jaloers ben ik wel.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Prachtig Sharkman!
Komt het nou door de lichtinval of zit er kleurverschil op de schuine framebuis? precies waar de letters van Scott eindigen en waar het rode streepje ophoudt? Enig minpuntje blijf ik die klem voor de bevestiging van het zadel.
Eens met colnagofreak, dit frame vraagt om lage velgen a la campa neutron, of lightweight ventoux.
Komt het nou door de lichtinval of zit er kleurverschil op de schuine framebuis? precies waar de letters van Scott eindigen en waar het rode streepje ophoudt? Enig minpuntje blijf ik die klem voor de bevestiging van het zadel.
Eens met colnagofreak, dit frame vraagt om lage velgen a la campa neutron, of lightweight ventoux.
You can never be too Specialized