HelaasHazewinkel schreef:heel jammer: ik heb net een maand eurosport online gekocht (en tóch nog reclame!), kom ik er achter dat jose been het commentaar levert. blijft ze dit de hele tour doen?
Wielrennen op tv
Love riding Scott. Scott Addict 20 (2022) Scott Scale 970 (2023)
Precies mijn reactie!Mr Deia schreef:Waar is de NOS mee bezig??? Alleen maar die 2 bout presentatoren in beeld en terugblikken tijdens de race! Vrijwel geen live beelden en/of live commentaar van de renners. Eurosporten Belgie doen het goed ... fijn zo'n "publieke omroep"
Eerst dat ik nog: zeker een inleiding ofzo...
Maar de "inleidende" fragmentjes bleven maar komen. Zien we nog een keer iemand fietsen ofzo? Nee...weer terug schakelen naar twee mensen die zitten te ouwehoeren aan een tafeltje over dat het zo warm en dat er toch veel mensen op de been zijn. En daarna schakelen we over naar Piet Paaltjens die bij een vangrail staat te zemelen dat het warm is. En dan nu even een leuk tussenfragmentje uit 1924 met Joop Zoetemelk die in een of ander ravijn dondert... En hier zien we de oma van Cancellara die sokken breidt...jezus mina!
JAAA!! En de renners dus? Toer de France! Nu, Vandaag!!
Dus dan maar naar de Belg. Helaas is om onverklaarbare reden de onvangst bij mij heel slecht; alleen het geluid doet het (meestal)...het beeld is zwart-wit en met strepen er doorheen. Maar in godsnaam dan dat maar ipv dat oninteressante gezemel. Jezus NPO!
Veni. Vidi. Fietsie.
Is het niet mogelijk om Ducrot in te ruilen voor iets nieuwers?
Als ik naar die twee luister moet ik steeds aan Statler and waldorf denken, ik weet ook niet hoe dit komt....
Als ik naar die twee luister moet ik steeds aan Statler and waldorf denken, ik weet ook niet hoe dit komt....
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
iemand studio tour gekeken en het moment gezien waarop de vraag gesteld werd aan karsten kroon over de openheid van riis en het promoten van doping binnen de ploeg toen hij ploegleider was?
Karsten reageerde duidelijk geaggiteerd of althans kort en onbegripvol (let op gezichtuitdrukking achteraf). Blijft toch altijd gevoelig onderwerp.
Karsten reageerde duidelijk geaggiteerd of althans kort en onbegripvol (let op gezichtuitdrukking achteraf). Blijft toch altijd gevoelig onderwerp.
Bij mij staat de TV op één maar zonder geluid. Het commentaar op Radio 1 (België) is vele keren beter. Zelfs als je niet kan kijken kan je je een idee vormen hoe het er aan toe gaat in de koers. En tussenin af en toe een streepje muziek.
-
- Forum-lid
Misschien is deze vraag al tig keer gesteld. Maar is er ook een site of url waar je een tour etappe integraal kunt terug kijken? Ze zeggen nl dat ik vandaag in beeld ben geweest. Met welk commentaar maakt mij niet uit!
Zou dat ook heel graag willen weten aangezien ik vanaf woensdag weer aan het werk ben en de ritten graag in de avond wil kijken (niet in het bezit van een HDD recorder of speciale Ziggo mediabox ... "slechts" een simpele CI+ module)
Ja, je had een mooie vlag aan je fiets hangencarbonfire schreef:Misschien is deze vraag al tig keer gesteld. Maar is er ook een site of url waar je een tour etappe integraal kunt terug kijken? Ze zeggen nl dat ik vandaag in beeld ben geweest. Met welk commentaar maakt mij niet uit!
Mocht je bekend zijn met usenet, daar komt het soms wel voorbij, echter ik heb het nu nog niet gepost zien worden ( Op Spotnet zit " RichieR" die veel wielerkoersen upload, maar laatste van hem is van 13 dagen terug ( alle etappes van Ronde van Zwitserland) )
EDIT:
Hier de usenet-link
(*moet je wel weten wat je doet, uiteraard, je hebt speciale downloadsoftware nodig, zoals SABnzb EN een usenet-server )
Laatst gewijzigd door ted038 op 06 jul 2015 21:37, 2 keer totaal gewijzigd.
:
Ik heb hem ook gezien
ted038 schreef:Ja, je had een mooie vlag aan je fiets hangencarbonfire schreef:Misschien is deze vraag al tig keer gesteld. Maar is er ook een site of url waar je een tour etappe integraal kunt terug kijken? Ze zeggen nl dat ik vandaag in beeld ben geweest. Met welk commentaar maakt mij niet uit!
Mocht je bekend zijn met usenet, daar komt het soms wel voorbij, echter ik heb het nu nog niet gepost zien worden ( Op Spotnet zit " RichieR" die veel wielerkoersen upload, maar laatste van hem is van 13 dagen terug ( alle etappes van Ronde van Zwitserland) )
Ik heb hem ook gezien
Je kunt ook via de NPO app studio sport opzoeken en terugkijken. Daar staat het meestal nog wel een aantal dagen of weken. Vooral geschikt op tablet of telefoon.
Das dan natuurlijk wel met Maarten en Herbert
Verder, liefhebbers kunnen ook op cyclingtorrents.nl terecht. De grootste verzameling koersen die ik ooit ergens heb gezien! Moet je wel met torrents overweg kunnen natuurlijk, maar dat is eenvoudiger dan usenet (vind ik)
Das dan natuurlijk wel met Maarten en Herbert
Verder, liefhebbers kunnen ook op cyclingtorrents.nl terecht. De grootste verzameling koersen die ik ooit ergens heb gezien! Moet je wel met torrents overweg kunnen natuurlijk, maar dat is eenvoudiger dan usenet (vind ik)
Wat heeft de NOS gedaan, een leuke programma-opzet van de Avondetappe overboord gekieperd, en wat komt er voor terug, een klinische studio omgeving, met alleen maar de herhalingen van eerder op de dag en nietszeggende interviews. Ik vond de kracht van de NOS altijd dat ze goed waren in het verhaal achter de koers vertellen, de verhalen er om heen, de achtergronden. Mooie reportages met leuke muziek, bijzondere invalshoeken van het kijken naar de koers, mooie verhalen over wat er naast de koers gebeurt en gebeurde. Zelfs de quiz is van een bedenkelijk niveau, beetje een oud fragment opsnorren en dan halverwege knippen om er een multiple-choice vraag er van te maken.
Maar nee nu is het allemaal hetzelfde als Tour de Jour, het enige verschil is dat Tour de Jour tenminste nog buiten in Frankrijk zit (in Duinkerken dan wel, dus nog niks met de Tour).
Daarnaast schakelden ze gisteren 3x naar Dione aan een lege tafel. Dat je dat één keer doet is leuk, maar zolang daar niemand aan tafel aanschuift heeft dat totaal geen toegevoegde waarde.
Met het overboord kieperen van Mart, wat je ook van hem mag vinden, is de laatste verhalenverteller bij de NOS-Tour toch echt vertrokken...
Maar nee nu is het allemaal hetzelfde als Tour de Jour, het enige verschil is dat Tour de Jour tenminste nog buiten in Frankrijk zit (in Duinkerken dan wel, dus nog niks met de Tour).
Daarnaast schakelden ze gisteren 3x naar Dione aan een lege tafel. Dat je dat één keer doet is leuk, maar zolang daar niemand aan tafel aanschuift heeft dat totaal geen toegevoegde waarde.
Met het overboord kieperen van Mart, wat je ook van hem mag vinden, is de laatste verhalenverteller bij de NOS-Tour toch echt vertrokken...