Garmin Edge 1000
Ik heb beide op mijn scherm staan : de ritafstand en de ODO. Ze gaan alle twee terug op nul na het opslaan van de rit. Voor de ritafstand is dit normaal aangezien je de rit opslaat en afsluit, voor de ODO meter is dit niet normaal.
Graag had ik geweten of er nog Garmin Edge 1000 gebruikers zijn die hiermee te maken hebben.
Graag had ik geweten of er nog Garmin Edge 1000 gebruikers zijn die hiermee te maken hebben.
geen signatuur
Ik heb het ook.
Op mijn Edge 800 werkte dit perfect.
Op de 1000 echter niet.
Ik heb me er inmiddels bij neergelegd.
Op mijn Edge 800 werkte dit perfect.
Op de 1000 echter niet.
Ik heb me er inmiddels bij neergelegd.
is het met de laatste updates ook mogelijk om een course altijd op scherm te hebben staan zonder dat je ook effectief gaat navigeren, zoals bij de edge 800 > dus course selecteren, in opties "altijd weergeven" aanvinken (ev kleur kiezen), gewoon teruggaan in de menu's zonder effectief op rijden te klikken en dan op de tab kaart bij het rijden het parcours zien zonder aanwijzingen te krijgen etc zodat je gewoon lijnte kan volgen zonder al te veel risico op vastlopen
Cannondale supersix hi-mod dura ace
Cannondale caad10 sram red
Cannondale caad10 sram red
Als ik je goed begrijp: dat kan volgens mij al een tijdje, maar ik volg altijd wel een course (geen navigatie maar wel lijntje op het scherm) en kan gewoon alle menu's door zonder vastlopers.KNJ schreef:is het met de laatste updates ook mogelijk om een course altijd op scherm te hebben staan zonder dat je ook effectief gaat navigeren, zoals bij de edge 800 > dus course selecteren, in opties "altijd weergeven" aanvinken (ev kleur kiezen), gewoon teruggaan in de menu's zonder effectief op rijden te klikken en dan op de tab kaart bij het rijden het parcours zien zonder aanwijzingen te krijgen etc zodat je gewoon lijnte kan volgen zonder al te veel risico op vastlopen
Ja al sinds het uitkomen van de edge is dit mogelijk. Koers opzoeken en rechts onderin menu optie aanklikken en vervolgens kiezen voor altijd laten zien.KNJ schreef:is het met de laatste updates ook mogelijk om een course altijd op scherm te hebben staan zonder dat je ook effectief gaat navigeren, zoals bij de edge 800 > dus course selecteren, in opties "altijd weergeven" aanvinken (ev kleur kiezen), gewoon teruggaan in de menu's zonder effectief op rijden te klikken en dan op de tab kaart bij het rijden het parcours zien zonder aanwijzingen te krijgen etc zodat je gewoon lijnte kan volgen zonder al te veel risico op vastlopen
welke kaart kan ik t beste gebruiken , de geinstaleerde of topo benelux pro kaart ?
of voor de weg de een en atb de andere
hoor t graag
dank alvast
of voor de weg de een en atb de andere
hoor t graag
dank alvast
Sensa GF 2022
Eddy Merckx EMX525 Ultegra...2016 ( verkocht )
Koga BeachRacer 2016 ( verkocht )
Eddy Merckx EMX525 Ultegra...2016 ( verkocht )
Koga BeachRacer 2016 ( verkocht )