Bedankt!!havana schreef:Edit, naar me toe dus. Heb t even gecheckt.
Vandaag geklust aan de fiets
gisteren en eergisteren begonnen met het stuur gedeelte... en een klein beetje achter
Ultegra Di2 shifters vervangen voor de Dura Ace Di2
Ultrgra Di2 achterderailleur vervangen voor Dura Ace Di2 (leuke deal gesloten met Piet de Wit)
Decals van het stuur verwijderd (Stealth Evo Pro)
nieuwe remkabels gemonteerd
Stuurlint gemonteerd (van onderen begonnen)..
Voorderailleur opnieuw afstellen...
blijft verslavend....
Ultegra Di2 shifters vervangen voor de Dura Ace Di2
Ultrgra Di2 achterderailleur vervangen voor Dura Ace Di2 (leuke deal gesloten met Piet de Wit)
Decals van het stuur verwijderd (Stealth Evo Pro)
nieuwe remkabels gemonteerd
Stuurlint gemonteerd (van onderen begonnen)..
Voorderailleur opnieuw afstellen...
blijft verslavend....
Cervelo C5 | Shimano DA Di2 | Look | HED | ENVE | AX lightness
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 4290
- Lid geworden op: 23 jul 2009 02:25
Kan ik met deze Park Tool BBT-9 tool ook een SRAM GXP Team lager (de)monteren?
Zeker.
Persoonlijk neem ik liever een dop, zoals de BBT 19.2. Die past namelijk ook op een momentsleutel, en op een ratel.
Persoonlijk neem ik liever een dop, zoals de BBT 19.2. Die past namelijk ook op een momentsleutel, en op een ratel.
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 4290
- Lid geworden op: 23 jul 2009 02:25
Duidelijk. Heb geen 'grote' momentsleutel en wacht nog wel ff met de aanschaf. Zou mogelijk wel op je aanbod in willen gaan om t.z.t. het BB en balhoofd te monteren. Nieuwe frame is onderweg en moet eerst afgevlakt worden dus duurt nog wel ff.
Je hebt geen momentsleutel nodig, past ook gewoon op een ratel en die heb je vast wel.
De "grote" momentsleutel komt iedere moment in de aanbieding bij de Lidl voor 18 euro.
Verder staat de koffie altijd klaar....
De "grote" momentsleutel komt iedere moment in de aanbieding bij de Lidl voor 18 euro.
Verder staat de koffie altijd klaar....
Ik vind het onzin. Laatst in ander draadje schreef ik nog dat ik mij het verschil voor kan stellen. Maar na weer een ritje met 6800 waarin ik er nog eens extra op ben gaan letten, snap ik het werkelijk niet. Doet gewoon klik. Op en af.
De 6500 groep was duidelijk juist soepeler. Boterzacht.
Maar snap het hele punt niet. Nog nooit misgeschakeld in al die jaren dus waar hebben we het over? Als je fijne motoriek voldoende ontwikkeld is, heb je echt die klik niet nodig. Sowieso ligt de ketting een paar tienden van een seconde later op een ander kransje, dus je voelt het ook nog eens aan de pootjes. Bij Campa duurt dat wellicht langer, zodat je graag een klik voelt?
De 6500 groep was duidelijk juist soepeler. Boterzacht.
Maar snap het hele punt niet. Nog nooit misgeschakeld in al die jaren dus waar hebben we het over? Als je fijne motoriek voldoende ontwikkeld is, heb je echt die klik niet nodig. Sowieso ligt de ketting een paar tienden van een seconde later op een ander kransje, dus je voelt het ook nog eens aan de pootjes. Bij Campa duurt dat wellicht langer, zodat je graag een klik voelt?
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
- Berichten: 4423
- Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
- Locatie: Amsterdam
ziet er goed uit, mooi dat je de sleuteltjes kon gebruiken.
maar je moet wel flink wat geragd hebben wil je voorvork er zo uit zien? of gewoon hele slechte lak?
maar je moet wel flink wat geragd hebben wil je voorvork er zo uit zien? of gewoon hele slechte lak?