Tour de France 2011
Hahaha....Contador ging even. Evans in het wiel en nu gaan we daar bakkeleien. Go Andy go!! Je kunt ze een dreun geven die ze volgend jaar nog voelen. Masterpiece. Goh, wat een gave middag. He-le-maal te gek!!
Blijft morgen toch nog wel iets of wat riskant natuurlijk. Welliswaar een relatief korte rit maar toch. Ik ben pas gerust als Andy met 6 minuten wint vandaag. Voorheen bleef ik bij Evans maar had buiten dit huzaren stukje van Andy gerekend.
Nou Evans sleurt nu al tijdenop kop dus....
Blijft morgen toch nog wel iets of wat riskant natuurlijk. Welliswaar een relatief korte rit maar toch. Ik ben pas gerust als Andy met 6 minuten wint vandaag. Voorheen bleef ik bij Evans maar had buiten dit huzaren stukje van Andy gerekend.
Nou Evans sleurt nu al tijdenop kop dus....
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Ja, nu laat Evans gelukkig zijn strijdlust zien...... zul je zien dat Voeckler, Contador en Frank Schleck hem straks nog even er flink afsprinten en dat Evans uiteindelijk de meeste tijd verliest. Maar wat een etappe, prachtig, mooie tactiek van die Schlecks/Leopards
Mooie etappe, top gereden van Andy.
Voeckler nog steeds in het geel, wie had dat verwacht.
En ja Evans kwam eindelijk uit zijn hok, heeft er toch nog aardig wat af gereden.
Jammer van Alberto , doet niet meer mee denk ik, of gaat ie morgen vanuit de start nog 1 keer....
Voeckler nog steeds in het geel, wie had dat verwacht.
En ja Evans kwam eindelijk uit zijn hok, heeft er toch nog aardig wat af gereden.
Jammer van Alberto , doet niet meer mee denk ik, of gaat ie morgen vanuit de start nog 1 keer....
-Cervelo R2 2015
-Cervelo RS 2010
-Cervelo RS 2010
Dat viel mee dus, aangezien hij bijna de gehele Galibier op kop gestampt heeft. Contador lijkt me uitgeschakeld met ruim 4 minuten achterstand op Andy Schleck. En die Voeckler, je zou er bijna wat van gaan denken... Overigens snapte ik niet dat Voeckler z'n ploegmaat niet wat eerder op kop zette.WdvB schreef:Mijn god, wat is de Evans een komediant.... beetje heen weer sturen op de weg, wat verontwaardigd om zich heen kijken, en ondertussen niets op kop willen fietsen. Als dit zijn ware aard is, dan is ie de verdiende verliezer.
Het gaat morgen en zaterdag nog heel spannend worden!
Ik vond vandaag de commentaren op Canvas triestig. Op 100 meter van de streep begonnen ze pas in de vlucht van Andy te geloven. De hele 60km er voor alleen maar twijfel en negatieve uitlatingen. Ik schakel over voor de live commentaren naar Eurosport!
Juist, dat had ik ook al een gezegd:eelcoz schreef: En die Voeckler, je zou er bijna wat van gaan denken...
Ik mag het niet zeggen, maar doe het lekker toch: Zouden ze Voeckler ook goed onderzoeken op stimulerende middeltjes?
Hij kan ineens wel heel veel en kijkt zo holletjes uit zijn ogen.
Bikers are not alone
De mooiste touretappe sinds tijden. Wat een genot! Schitterende aanval van Andy Schleck en eerlijk gezegd ik, maar ook al zijn concurenten, hadden nooit vervacht dat hij al op de Izoard zou aanvallen. Subliem. Evans moest uit zijn hok, deed dat aanvankelijk niet en mocht daarna vol aan de bak omdat niemand meer widle rijden.
Ja, Evans als je de tour wilt winnen, ga u gang, moeten ze gedacht hebben en ik geef ze geen ongelijk.
Knap dat hij nog 2 minuten eraf heeft gereden maar jammer dat hij niet eerder was gaan rijden. Maar...
De tour is weer rete spannend. Wie had durven denken dat Contador moest passen en notabene Voeckler aan zijn vingernagels nog meekan
Ja, Evans als je de tour wilt winnen, ga u gang, moeten ze gedacht hebben en ik geef ze geen ongelijk.
Knap dat hij nog 2 minuten eraf heeft gereden maar jammer dat hij niet eerder was gaan rijden. Maar...
De tour is weer rete spannend. Wie had durven denken dat Contador moest passen en notabene Voeckler aan zijn vingernagels nog meekan
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Wel Nee!puffdaddy schreef:Juist, dat had ik ook al een gezegd:eelcoz schreef: En die Voeckler, je zou er bijna wat van gaan denken...
Ik mag het niet zeggen, maar doe het lekker toch: Zouden ze Voeckler ook goed onderzoeken op stimulerende middeltjes?
Voeckler is een Fransman. Of ben ik nu te cynisch?
Live fast; die young. mijn blog
Bah, ik hou er niet van om met een vaag vermoeden de sport opnieuw in diskrediet te brengen. Laten we gewoon ervan uitgaan dat de autoriteiten goed hun werk doen. Het heeft geen enkele zin om renners daarvoor van valsspelen te beschuldigen.rob74 schreef:Wel Nee!puffdaddy schreef:Juist, dat had ik ook al een gezegd:eelcoz schreef: En die Voeckler, je zou er bijna wat van gaan denken...
Voeckler is een Fransman. Of ben ik nu te cynisch?
Mooie etappe vandaag. Evans heeft volgens mij echter nog steeds de beste papieren voor de eindoverwinning. Erg benieuwd naar het herstel van Andy Schleck. Hij is diep gegaan, hopelijk kan hij zijn marge behouden voor de tijdrit.
Ik begreep overigens niet waarom Posthuma zich helemaal leeg reed in de kopgroep. Toen Scheck bij hem in de buurt kwam, kon hij nauwelijks nog wat voor hem doen. Maar misschien was het om Monfort zo ver mogelijk af te zetten.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik ga er vanuit dat ie clean is. Want als ik daar over na moet gaan denken, dan denk ik ook aan de laatste keer dat ik zo'n kunstje als dat van Andy zag. En dat haalt de glans van deze dag direct af en dat is zonde.
Jammer dat Andy niet meer loon naar werken heeft gekregen. Nu moet ie morgen nog een keer. Ik durf niet met 15sec achterstand op TV naar de tijdrit. Als die knakker een tijd heeft om zich op stuk te bijten......
Jammer dat Andy niet meer loon naar werken heeft gekregen. Nu moet ie morgen nog een keer. Ik durf niet met 15sec achterstand op TV naar de tijdrit. Als die knakker een tijd heeft om zich op stuk te bijten......
Less is bore
Thomas Voeckler moet ook nog maar goed zien te herstellen voor de rit van morgen.... Frank Schleck heeft misschien nog wel de meeste energie over. Als FS morgen nog eens een minuutje pakt op de rest, dan heb je drie man die ongeveer gelijk staan in het klassement (andy, thomas, frank) en dan samen met Evans (als theoretisch betere tijdrijder, maar je weet het maar nooit in een Tour) dan misschien wel 4 kanshebbers voor de eindoverwinning te strijden in de laatste tijdrit. Dat zou een mooi scenario zijn..... Al met al een van de leukste Tours sinds Lemond en Fignon balletje balletje speelden in '89.