Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Castelli Mortirolo 3
Voor 95,- in de sale kan ik hem niet laten hangen
En de Castello Meno bibknicker idem voor 54,-
Nog wat shirtjes, sokken,handschoentjes en kleinspul van Castelli.
Ik ben klaar voor de rest van het seizoen
Castelli Mortirolo 3 voor € 95,00, waar heb je deze gekocht?midstar schreef:Castelli Mortirolo 3
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
As adventureOrlok schreef:Castelli Mortirolo 3 voor € 95,00, waar heb je deze gekocht?midstar schreef:Castelli Mortirolo 3
Old school Mavic Paris-Roubaix SSC tube wielen met Ultegra naven.
Voor mijn geplande rit dwars door Vlaanderen naar de wielerbaan in Roubaix.
Nu nog de keuze Challenge Parigi-Roubaix of Vittoria Pavé.... Tips zijn meer dan welkom!
Voor mijn geplande rit dwars door Vlaanderen naar de wielerbaan in Roubaix.
Nu nog de keuze Challenge Parigi-Roubaix of Vittoria Pavé.... Tips zijn meer dan welkom!
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
- robbebopper
- Forum-lid HC
Gisteren ben ik met de fiets naar Decathlon in Best gereden. Ik had een setje derailleurwieltjes (tacx) nodig. Er lag ook nog een mooie aanbieding die ik niet kon laten liggen.
Een rugzak (in precies dezelfde kleur als mijn racefiets) met waterzak. Normaal is de rugzak 25 euro en een waterzak 9 euro. Nu de combinatie voor 13 euro.
Een rugzak (in precies dezelfde kleur als mijn racefiets) met waterzak. Normaal is de rugzak 25 euro en een waterzak 9 euro. Nu de combinatie voor 13 euro.
Goede tip, kar ik zometeen ook ff langsrobbebopper schreef:Gisteren ben ik met de fiets naar Decathlon in Best gereden. Ik had een setje derailleurwieltjes (tacx) nodig. Er lag ook nog een mooie aanbieding die ik niet kon laten liggen.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ik moest er wel even om zeuren, want in hun "systeem" stond het voor de normale prijs geregistreerd. Pas na enig zoeken op hun eigen website, gaven ze toe dat het artikel voor de door mij genoemde prijs (12,95) te koop stond.
http://www.decathlon.nl/rugzak-500-blau ... 00854.html
Ik vermoed wel, dat ze in de verwarring niets gerekend hebben voor de waterzak die er al in zat. Op de site staat namelijk dat de rugzak "compatibel" is met de waterzak.
Ik vermoed wel, dat ze in de verwarring niets gerekend hebben voor de waterzak die er al in zat. Op de site staat namelijk dat de rugzak "compatibel" is met de waterzak.
Haha, product staat uitverkocht, dus volgens mij had jij de laatste en hoop nu maar dat @Comp78 dat nog heeft gezien voordat hij er inderdaad "langs" gaat karren.robbebopper schreef:Ik moest er wel even om zeuren, want in hun "systeem" stond het voor de normale prijs geregistreerd. Pas na enig zoeken op hun eigen website, gaven ze toe dat het artikel voor de door mij genoemde prijs (12,95) te koop stond.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
- robbebopper
- Forum-lid HC
Oei, ik zie het nu ook.
Toch niet zo'n goede tip dus.
Toch niet zo'n goede tip dus.