Cervélo
-
- Forum-lid
Met foto:
Het klopt in ieder geval wat jullie zeggen, het wiel zat er verkeerd om in. Op het Conti bandje stond een pijltje met rotatie-rechting en die wees achteruit; ik heb het wiel meteen maar goed gedaan.
Doo Rijen kwam ik toevallig, ik woon in de buurt (Oosteind) en reed zo naar de Rijksweg en vervolgens Vijf Eikenweg, vooral het nieuwe asfalt op de laatste weg rijdt erg prettig!
Doo Rijen kwam ik toevallig, ik woon in de buurt (Oosteind) en reed zo naar de Rijksweg en vervolgens Vijf Eikenweg, vooral het nieuwe asfalt op de laatste weg rijdt erg prettig!
Nicht loelen, radfahren!
Ritchy schreef:...
[img=http://img96.imageshack.us/img96/735/p1000779.jpg]
Het is dus een R3 2010 maat 51, Ultegra afgemonteerd, Fi'zik Arione zadel, Speedplay pedalen, Marchisio Zefir X100 wielen met Conti 4000, Garmin Edge 705 met cadanssensor en Tacx Tao bidonhouders.
Ritchy, mooie fiets zeg.
En vooral ook schitterend mooie naven zeg.
Is tenminste weer eens iets anders, in positieve zin.
Qua looks vind ik een compact wel weer een afknapper(tje), is persoonlijk hoor.
Heel veel rijplezier ermee.
Ik denk dat het aan ons is om een groot excuus te maken,
als fietsenthousiateling (sorry maar naast mijn Veltec pet heb ik een waarschijnlijk nog grotere pet als fietsenthousiasteling) posten we een soort ludieke dag waarbij forumleden een Cervelo kunnen testen (dus niet zo zeer uit commercieel oogpunt, maar meer uit het oogpunt Cervelo eigenaar 1 biedt iemand aan zijn fiets te proberen) en binnen een paar dagen verzand dit in een ontzettende discussie over commerciele uitingen etc....
Mochten we tegen de regels hebben gehandeld dan zou ik graag zien dat de moderatoren (volgens mij zijn ze daarvoor) onze post en alle andere commerciele posts verwijderen.
Nogmaal excuses voor het feit dat we dit forum "misbruikt" hebben om mensen een ervaring rijker te maken
als fietsenthousiateling (sorry maar naast mijn Veltec pet heb ik een waarschijnlijk nog grotere pet als fietsenthousiasteling) posten we een soort ludieke dag waarbij forumleden een Cervelo kunnen testen (dus niet zo zeer uit commercieel oogpunt, maar meer uit het oogpunt Cervelo eigenaar 1 biedt iemand aan zijn fiets te proberen) en binnen een paar dagen verzand dit in een ontzettende discussie over commerciele uitingen etc....
Mochten we tegen de regels hebben gehandeld dan zou ik graag zien dat de moderatoren (volgens mij zijn ze daarvoor) onze post en alle andere commerciele posts verwijderen.
Nogmaal excuses voor het feit dat we dit forum "misbruikt" hebben om mensen een ervaring rijker te maken
-
- Forum-lid
Ik vind dit een zeer leuke en ludieke actie van veltec.
Ze hoeven het niet te doen laten we dat voorop stellen.
ik zou er graag bij willen zijn maar omdat ik de voorkeur voor de fietschallenge geeft en niet op twee plaatsen tegelijk kan zijn of er moet een andere Datum uit rollen dan 2 Mei ben ik er bij.
misschien een idee om er gelijk een Cervelo dag met en toertocht van te maken
dat zijn we ook al twee jaar van plan maar komt ook niet van de grond . :/
Ze hoeven het niet te doen laten we dat voorop stellen.
ik zou er graag bij willen zijn maar omdat ik de voorkeur voor de fietschallenge geeft en niet op twee plaatsen tegelijk kan zijn of er moet een andere Datum uit rollen dan 2 Mei ben ik er bij.
misschien een idee om er gelijk een Cervelo dag met en toertocht van te maken
dat zijn we ook al twee jaar van plan maar komt ook niet van de grond . :/
To be Old and Wise You must first be Young and Stupid
Nou Veltec in je vorige berichten ging het nog om testfietsen. En nu is het Cervelo eigenaar biedt forumlid aan op zijn fiets te rijden. Dat is toch net ff wat anders. Moderators hadden hier gewoon eerder in moeten grijpen. Winkel mag geen reclame maken en een importeur wel. Beiden hebben hetzelfde belang. Het is gewoon veel te inconsequent waardoor je deze zinloze pagina's lange discussies krijgt. Zo'n aktie moet je gewoon afkappen. = commercie, berichten weg. klaar.