Pinarello
-
- Forum-lid
Goed punt, zal ik serieus ter overweging nemen.loos schreef:Met jouw overwegingen zou ik de Rotor crank overzetten en heb je gelijk budget gevonden voor Dura-ace DI2, want volgens mij gaat daar je hart stiekem sneller van kloppen.
P2m heb ik hoger zitten dan stages, en een Rotor crank met D2 gaat prima samen.
(Zelf zou ik voor Super Record gaan met Rotor crank en Chorus ketting en cassette, dan heb je alles SR voor een Record prijs. Die achterderailleur is echt a piece of art).
Di2 met mijn Rotor + P2M of Record met mijn Rotor + P2M.
Ik koop wel de complete groep Di2 of Record, dit in verband met groepsprijs (losse delen is duurder). Kan altijd de crank nog los verkopen.
Mechanische doping? --> Sorin bicarbon slimline
-
- Forum-lid
Update voor de geïnteresseerden over mijn keuzemomentje voor de groep op mijn F8: Het is Dura Ace Di2 geworden.
Nog even bekijken of ik voorlopig met DA crank blijf rijden of de Rotor met P2M ga overzetten van mijn Cannondale.
Nog even bekijken of ik voorlopig met DA crank blijf rijden of de Rotor met P2M ga overzetten van mijn Cannondale.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Haha, dit zat er al aan te komen
Veel plezier ermee.
Veel plezier ermee.
Less is bore
-
- Forum-lid
Vandaag onverwacht bericht dat de fiets al is opgebouwd.
Alvast een preview:
Alvast een preview:
-
- Forum-lid HC
Erg gaaf. Mooie kleurstelling!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Fraai. Alleen snap ik echt niet dat mensen dat Shim crankstel blijven monteren. Alles mooi zwart afgemonteerd en dan dat lelijke, nergens bij passend kleurtje van die crank.
Less is bore
Aj, da's een grove uitspraak voor de Shimano liefhebbers waaronder ik zelf.daniel1975 schreef:Fraai. Alleen snap ik echt niet dat mensen dat Shim crankstel blijven monteren. Alles mooi zwart afgemonteerd en dan dat lelijke, nergens bij passend kleurtje van die crank.
Zo heb ik helemaal niks met campa.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als het een camp crank was had ik m ook lelijk gevonden.
Denk deze crank maar eens in het zwart op deze fiets; dan wordt ie nog mooier. Zwart vlakje op het frame, zwarte afmontage, zwarte wielen; guess what's missing....
Denk deze crank maar eens in het zwart op deze fiets; dan wordt ie nog mooier. Zwart vlakje op het frame, zwarte afmontage, zwarte wielen; guess what's missing....
Less is bore
-
- Forum-lid
Ik heb nog een zwarte Rotor crank met power2max achter de hand voor de stijlpolitie.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Benieuwd naar een foto als die er ooit eens op wordt gezet!
En als je een Pina koopt weet je dat je je onderwerpt aan de stijlpolitie
En als je een Pina koopt weet je dat je je onderwerpt aan de stijlpolitie
Less is bore
Ik zeg niks (tis wel een beest, well done)R1Phrankey schreef:Ik heb nog een zwarte Rotor crank met power2max achter de hand voor de stijlpolitie.
Laatst gewijzigd door loos op 27 feb 2016 09:29, 1 keer totaal gewijzigd.