Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Heb er nu weer een stuk of 14 maar zag tot m`n verbazing dat ik niet meer zo veel 23mm had
En aangezien de winterfiets er weer 2 nodig heeft had ik zoiets van bestel er maar weer 4.
Maatje van me moest er ook 2 hebben dus zo kon ik hem verzendkosten besparen en moest toch voorraad hebben.
Al hoop ik stiekem dat ik nu de 25mm bandjes kan gaan oprijden want dat zou beteken dat ik ze zomerfiets kan gaan gebruiken
En die heeft trouwens ook langzaam een achterbandje nodig aangezien die vierkant begint te worden
Veel fietsen heeft niet echt voordelen nee
En aangezien de winterfiets er weer 2 nodig heeft had ik zoiets van bestel er maar weer 4.
Maatje van me moest er ook 2 hebben dus zo kon ik hem verzendkosten besparen en moest toch voorraad hebben.
Al hoop ik stiekem dat ik nu de 25mm bandjes kan gaan oprijden want dat zou beteken dat ik ze zomerfiets kan gaan gebruiken
En die heeft trouwens ook langzaam een achterbandje nodig aangezien die vierkant begint te worden
Veel fietsen heeft niet echt voordelen nee
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
achterbandje ca 2000 tot 2500km afhankelijk hoeveel in in de heuvels rij en voorbandje 4 tot 5dkmJasperGR schreef:Hoeveel km doe jij dan met een achter/voorband. Want met mijn Schwalbe one doe ik gerust 3000 km.
Achterbandje overlijd in de zomer ook nog wel eens in 1500km
Huidige voorband heeft nu kleine 5000 erop en zag gisteren dat het toch wel langzaam tijd is
Vandaar dat ik dus ook keek hoeveel 23mm bandjes ik nog had
En zoals gezegd moest toch voor een maatje bestellen en 20euro voor een bandje is een belachelijk goede prijs dus had zoiets even HAMSTEREN!!!!!!!
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
# Castelli Free Performance Cap Black/White/Red one-size-fits-all
# Assos chamois crème
# Topeak Hexus II multigereedschap met 16 functies zwart
# Science in Sport Isotonic Gel 12 x 60ml Pk - 2 for 1 12 x 60ml Lemon and Lime
# MuleBar 24 x 56g Energy Bars Hunza Nut
# Assos chamois crème
# Topeak Hexus II multigereedschap met 16 functies zwart
# Science in Sport Isotonic Gel 12 x 60ml Pk - 2 for 1 12 x 60ml Lemon and Lime
# MuleBar 24 x 56g Energy Bars Hunza Nut
linkje naar winkel?peter1981 schreef: En zoals gezegd moest toch voor een maatje bestellen en 20euro voor een bandje is een belachelijk goede prijs dus had zoiets even HAMSTEREN!!!!!!!
Cannondale Synapse Carbon 2RL(E)
Happy Karoo(3) user
Happy Karoo(3) user
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Thnx!peter1981 schreef:http://www.cyclingweb.nl/
Cannondale Synapse Carbon 2RL(E)
Happy Karoo(3) user
Happy Karoo(3) user
- Serge du Temps
- Forum-lid
MCFK expander voor wat weightweenie geneuzel in de marge en wat personalisatie met een kustom cap.
Ik geniet altijd van dat soort aankopen. Gaat meestal ook het meeste uitzoekwerk in zitten.Serge du Temps schreef:MCFK expander voor wat weightweenie geneuzel in de marge en wat personalisatie met een kustom cap.
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Iets...maar ik weet nog niet wat.
Mijn fiets is voor de (ietwat achterstallige) onderhoudsbeurt/APK keuring bij de FM. Er moeten ook nieuwe buitenbanden op want die er nu op zitten zijn na twee jaar erop rijden enigszins aan het verkruimelen. Misschien wel banden in de kleur van de fiets...hmmm, leuk maar een beetje prijzig.
Ik werd net gebeld met de mededeling dat "mijn karretje klaar staat".
En welke banden zitten er nu op?
"Dat is een verrassing, ga ik niet zeggen...hele mooie".
Raad eens wat ik vandaag ga doen?
Mijn fiets is voor de (ietwat achterstallige) onderhoudsbeurt/APK keuring bij de FM. Er moeten ook nieuwe buitenbanden op want die er nu op zitten zijn na twee jaar erop rijden enigszins aan het verkruimelen. Misschien wel banden in de kleur van de fiets...hmmm, leuk maar een beetje prijzig.
Ik werd net gebeld met de mededeling dat "mijn karretje klaar staat".
En welke banden zitten er nu op?
"Dat is een verrassing, ga ik niet zeggen...hele mooie".
Raad eens wat ik vandaag ga doen?
Veni. Vidi. Fietsie.