Foosho schreef:Vreemde regel.. Je eist ff dat een FM alles uit z'n handen laat vallen, naar Portugal komt om wat aan fietsen te sleutelen en nog zelf ff gaat bijdragen, jaja.. :rolleye:
En als je dat niet doet krijg je minder marge.. pfff.
Er wordt niks geëist, het wordt ruim van te voren ( al in september ) aangekondigd. Het sleutelen is niet aan de orde, dat was gewoon een mooi shot, maar had niks met die dagen te maken.
Je krijgt tijdens die dagen essentiële uitleg en kan alles vragen aan o.a. Gerard Vroomen en de Global Product manager. Naast dat het erg interessant is en goed om te weten allemaal, is het ook leuk en gezellig en werd het perfect georganiseerd door Veltec en Cervélo.
Dat iemand niet wil, is een gemiste kans en zegt meer iets over de intentie. Als je het van die kleine extra marge moet hebben, ben je zo wie zo niet goed bezig. Sterker nog, niemand vd dealers die daar geweest is, is vanuit dat oogpunt gekomen.
Als de bakker tegen mij zegt dat ie toch ergens z'n geld mee moet verdienen, dan zal het brood mij lang zo goed niet smaken denk ik .. het is juist de liefde en het is juist de passie die het verschil maken.