Di2 baby!
Canyon
Heb je er eentje in de aanbieding?patmaessen schreef:Wat te denken van de ultimate AL SLX 9.0 Aero? 3000 euro voor een alu frame met dura ace / reynolds assault met een gewicht van rond de 7 kg. Goede keus voor een zwaardere rijder (1.90 / 90kg)?
-
- Forum-lid
Nee, is 2015 model en overweeg om er een aan te schaffen. Je kunt echter je geld maar 1 keer uitgeven vandaar de vraag.
-
- Forum-lid
Normaal goed Nederlands formaat. Ik heb de ultimate AL uit 2011 ook met dura-ace gaat prima.patmaessen schreef:Wat te denken van de ultimate AL SLX 9.0 Aero? 3000 euro voor een alu frame met dura ace / reynolds assault met een gewicht van rond de 7 kg. Goede keus voor een zwaardere rijder (1.90 / 90kg)?
Endurace AL: de nieuwe Roadlite? Dezelfde doelgroep lijkt mij en dezelfde prijsstelling. Endurace frame wel ietjes anders hier en daar, maar niet genoeg om een wezenlijk verschil te maken met de Roadlite.
"Sometimes when you win, you really lose. And sometimes when you lose, you really win. And sometimes when you win or lose, you actually tie and sometimes when you tie, you actually win or lose."
Bij de nieuwe 2015 modellen die reeds op de website staan (Ultimate CF SL en Ultimate AL SLX) zijn de tandwielen dus allemaal 52/36. Ik zou het toch wel heel jammer vinden indien ze dit gaan doortrekken naar alle 2015 modellen.
Dat wordt dus nog even afwachten op de nieuwe Aeroad en Ultimate CF SLX, maar ik vermoed dat dit hier ook wel zo zal zijn?
Dat wordt dus nog even afwachten op de nieuwe Aeroad en Ultimate CF SLX, maar ik vermoed dat dit hier ook wel zo zal zijn?
-
- Forum-lid
Canyon is good bang for your buck.
Ik denk dat het op ieder model zal zitten.m/v schreef:Bij de nieuwe 2015 modellen die reeds op de website staan (Ultimate CF SL en Ultimate AL SLX) zijn de tandwielen dus allemaal 52/36. Ik zou het toch wel heel jammer vinden indien ze dit gaan doortrekken naar alle 2015 modellen.
Met het oog op klimmen scheelt een 34 of 36 i.c.m. met een 32 achter niet heel veel. Ik kan althans lichter rijden met een 36/32 dan mijn 'oude' 34/29 .