Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid
Ik heb tijdens m'n lunchpauze de montagestandaard ook gehaald bij de Lidl. Voor 24,50 ben ik best bereid een gokje te wagen.
- Wolfhound32
- Forum-lid
Is geen gokje hoor. Gewoon een fijne degelijke standaard, waar ik al een jaar veel plezier aan beleef.elefantino schreef:Ik heb tijdens m'n lunchpauze de montagestandaard ook gehaald bij de Lidl. Voor 24,50 ben ik best bereid een gokje te wagen.
- Forum-lid
Ja, zoiets had ik hier ook al gelezen (misschien in een eerdere post van jou), vandaar dat ik 'm maar gehaald heb.
-
- Forum-lid
+1 voor de standaard.
Duct Tape Is Like The Force: It Has A Light Side And A Dark Side And It Holds The Universe Together.
+1Wolfhound32 schreef:Is geen gokje hoor. Gewoon een fijne degelijke standaard, waar ik al een jaar veel plezier aan beleef.elefantino schreef:Ik heb tijdens m'n lunchpauze de montagestandaard ook gehaald bij de Lidl. Voor 24,50 ben ik best bereid een gokje te wagen.
Geld dubbel en dwars waard.
Setje H Plus Son Archetype met DT Swiss 240 naven
SwissStop BXP Flash Pro remblokken
Sram Red 22 ketting (verkloot, te kort af) dus net een KMC X11SL gekocht.
Voor de mensen die de Sram Red 22 ketting kopen. Dit is precies dezelfde ketting als de Force 22 ketting maar dan duurder. Ze zijn even zwaar (zelf gewogen) en zien er hetzelfde uit.
SwissStop BXP Flash Pro remblokken
Sram Red 22 ketting (verkloot, te kort af) dus net een KMC X11SL gekocht.
Voor de mensen die de Sram Red 22 ketting kopen. Dit is precies dezelfde ketting als de Force 22 ketting maar dan duurder. Ze zijn even zwaar (zelf gewogen) en zien er hetzelfde uit.
Scott Foil 20 2013
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3