Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Cervélo

mikawoef
Forum-lid

mikawoef 11 feb 2010 15:55

Anaszi2.0 schreef:Erg classy dat jullie zoiets uitvechten op een openbaar forum boys

+1
ipv die zever die we hier de laatste dagen gekregen hebben wordt het weer eens tijd om wat positieve dingen te posten graag
cervelo r3 dura ace 7800 veltec speed carbon 6.0
cervelo slc-sl dura ace 7900 vumaquad zipp 343
corratec revo team xtr

mikawoef
Forum-lid

mikawoef 11 feb 2010 15:58

en als je niets zinnigs en positief te vertellen hebt dat bijdraagt tot dit forum , zwijg dan want anders gaan de lezers enschrijvers afhaken en bestaat er binnenkort geen forum meer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
cervelo r3 dura ace 7800 veltec speed carbon 6.0
cervelo slc-sl dura ace 7900 vumaquad zipp 343
corratec revo team xtr

eelcoz

eelcoz 11 feb 2010 16:08

De conclusie die ik trek na het lezen van flink wat pagina's van dit topic is dat de marketingmachine van Cervelo bij sommigen z'n werk uitstekend heeft gedaan.

Supergrover
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Supergrover 11 feb 2010 16:13

eelcoz schreef:De conclusie die ik trek na het lezen van flink wat pagina's van dit topic is dat de marketingmachine van Cervelo bij sommigen z'n werk uitstekend heeft gedaan.

Mjah....

maar of er nu extra veel Cervelo's verkocht gaan worden naar aanleiding van het gekwek hier de afgelopen pagina's.....

:rolleye:
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 11 feb 2010 16:28

Jeetje, ik hou alweer een tijdje mijn mond in dit topic maar ik zie dat ze mij helemaal niet nodig hebben. De Cervélo dealers zijn onderling meer dan capabel om het merk een slecht imago te bezorgen. Dit topic is verworden tot een "wie heeft de langste" strijd tussen fietsenverkopers. Oja, en de argumentatie Ferrari/Cervélo snijdt geen hout, maar dat weet "TS-biker" uiteraard zelf ook wel ;)
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Supergrover
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Supergrover 11 feb 2010 17:52

de langste Cervélo ?????
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

tinn
Forum-lid

tinn 11 feb 2010 18:07

Wanneer verschijnt er weer eens een mooie nieuwe Cervelo in dit topic?
Leef! Fiets!

andromeda
Forum-lid HC

Gebruikersavatar andromeda 11 feb 2010 18:09

Volgens mij is die van BianchiSL3 bijna klaar!
"Try not. Do or do not......there is no try"

timcap
Forum-lid

timcap 11 feb 2010 18:20

Tinn schreef:Wanneer verschijnt er weer eens een mooie nieuwe Cervelo in dit topic?

ik heb pas geleden een cervelo S2 2009 gekocht
zal in een van de komende dagen eens een paar foto's posten
\'\'I don\'t dream my life, I live my dreams\'\'

bianchisl3
Forum-lid

bianchisl3 11 feb 2010 18:49

andromeda schreef:Volgens mij is die van BianchiSL3 bijna klaar!

Bijna, maar die is wel voor snELS! Als Lex opschiet met de juiste body is de fiets 5 minuten later klaar :D Kabels, ketting, stuurlint, het zit er allemaal op.

peter30
Forum-lid

peter30 11 feb 2010 18:49

Amclassic-fan schreef:
de monsternaar schreef:het is toch goed als je Cervelo dealer op de hoogte is van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van het merk dat je wilt kopen.

en of hij daar tijd en geld wil in steken om op de hoogte te blijven dat is zijn zaak.
en als zijn marche het jaar daarop daar door goed is kan hij wel proberen te concurreren met b.v de vos anders lukt het ook niet.
tenslotte profiteren we er als consument ook van, tenminste dat is de insteek als je concurrerend bezig wit zijn.
Als een kleine dealer wil concureren met Vos, dan moet hij toch echt met iemand anders zaken gaan doen dan Veltec. Qua inkoopprijs zit de dealer al bijna op de verkoop van Vos.

Het komt er bij adroit misschien wat ongelukkig uit. Maar waar het uiteindelijk bij iedereen om draait is dat er brood op de plank ligt voor het gezin en niet of ze veel 'commitment' hebben.

Er zijn genoeg tussenvormen te verzinnen die gunstiger uitpakken voor de dealer, zonder naar een prijspolitiek als die van Specialized te gaan. Als Veltec frames over heeft zouden ze die ook gewoon met korting aan de dealers aan kunnen bieden, ja dat is iets meer werk, maar je helpt dan niet je eigen dealers om zeep.

Het wordt misschien een beetje bot gebracht maar het is een zeer interessant "probleem" waar veel dealers van pina, cervelo, wilier, enz. waarom zullen zij deze gaan verkopen wanneer de saldens en vossen deze fietsen onder hun inkoopprijs (en dat is zo) verkopen.

Deze dealers gaan opzoek naar merken waar ze "zekerheid" hebben dat er niet gestunt wordt met prijzen.

ritchy
Forum-lid

ritchy 11 feb 2010 18:58

Tinn schreef:Wanneer verschijnt er weer eens een mooie nieuwe Cervelo in dit topic?

Er staat nog niet zo lang een mooie nieuwe R3 op pg. 520...
:D;)
Nicht loelen, radfahren!

Plaats reactie