Specialized
Na afgelopen zaterdag mijn Roubaix opgehaald te hebben viel vandaag na de tweede tocht deze omgedraaide “L” op bij de Pave seatpost, circa halverwege de seatpost. Is dit normaal... zeker na mijn Roubaix die onder garantie is ingenomen en dit als vervanger ben ik toch een beetje op mn hoede . Het is niet op het oppervlak, alles is glad en komt geen stof vanaf maar toch....
Laatst gewijzigd door willem... op 02 jun 2020 20:48, 2 keer totaal gewijzigd.
Specialized Roubaix SL6 Expert '20 Ultegra Di2
@ willem: Inderdaad mooie Roubaix SL6. In de vergroting zie ik dat ook de rubber manchet onder het stuur er veel fraaier uitziet en beter lijkt aan te sluiten op de vork. Er zal een klein kiertje zitten, maar veel is het niet. Verder rij ik nu nog op de coblgobbler zadelpen - deze nieuwe ziet er inderdaad veel strakker uit. Ik zie dat de fiets bij Balk vandaan komt in NieuwVennep? Misschien dat we elkaar eens tegenkomen: ik oude man op oude Roubaix, en jij jonge schicht op nieuwe Roubaix
Inderdaad wat TL@ aangeeft, naakt carbon (mooi geformuleerd). Ik heb dat ook met mijn nieuwe Roubaix, vind het wel wat hebben dat je die structuren ziet.
Prachtige fiets heb je trouwens, ik heb dit model in het zonlicht kunnen zien bij de dealer, ziet er in het echt nog mooier uit dan op de foto's
"Fietsen is mijn medicijn."
Nou de nieuwe Tarmac is reeds gespot: https://www.bikeradar.com/news/2021-specialized-tarmac/
Kabels mooi weggewerkt wat ik een pluspunt vind. Verder lijkt het een 'minder dikke' venge.
Kabels mooi weggewerkt wat ik een pluspunt vind. Verder lijkt het een 'minder dikke' venge.
Dank! Combinatie van beide, maar met name gewoon asfalt, duinpaadjes en zo nu en en dan wat gravelwegen. Eerste 150 km zitten erop en kan niet anders zeggen dat het waanzinnig licht, scherp en sportief rijdt, die futureshock werkt enorm mee met echt elke oneffendheid. Heb al paar PR’s gereden op wat slechte stukjes waar ik echt circa 4km/h gem sneller was tov mijn oude Roubaix.
Specialized Roubaix SL6 Expert '20 Ultegra Di2
Nee het Rapenburg van het prachtige Leidenwillem... schreef: ↑24 mei 2020 16:34Zoals paar posts terug te lezen is, ja ik kom van een 2015 SL4 Expert. Over de SL5 ben ik sceptisch qua looks en future shock (lees comfort) maar de SL6 met instelbare hydraulische Futureshock 2.0 is echt een verademing. Niet alle hebben futureshock 2.0 maar ook 1.5, wat weer een verdere doorontwikkeling is van de Futureshock van 1.0 de SL5. Frame is echt stuk meer direct, voelt lichter maar wel messcherp.Off topic, maar is dat Delft?
[/quote]
Mooie fiets en een prachtig stukje Leiden! Toevallig woon ik een paar straatjes verderop en ik rij ook op een Roubaix Expert (een Sl4). Gefeliciteerd met je fiets.
-
- Forum-lid
Off topic, wel jammer dat Bikelane in Leiden er niet meer is.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Dan heb je daar in het verleden altijd wind tegen en nu wind mee gehad.
Ik hoop echt dat je niet gelooft dat dit iets met je nieuwe fiets te maken heeft.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend