Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Toe maar! Zijn die dingen zo in prijs gedaald? Coolblue is doorgaaans toch niet een van de goedkoopste webshops, of vergis ik mij ?
60 x Ventoux
Het is een tijdelijke actie, normaal 159euro. Was al van plan hem aan te schaffen, maar was nu gelijk om voor deze prijs.Le Grimpeur schreef:Toe maar! Zijn die dingen zo in prijs gedaald? Coolblue is doorgaaans toch niet een van de goedkoopste webshops, of vergis ik mij ?
2 x Continental GP4000s II (700x25) via Xycle
2 x Camelbak Podium via Mantel
1 x Shimano R55C3
Ben erg blij met het drinksysteemvan de Camelbak Podium overigens en straks nog even wat Aptonia sportdrank bestellen bij Decathalon.
2 x Camelbak Podium via Mantel
1 x Shimano R55C3
Ben erg blij met het drinksysteemvan de Camelbak Podium overigens en straks nog even wat Aptonia sportdrank bestellen bij Decathalon.
De laatste dagen me eens verdiept in het zelf onderhouden van me fiets, hoe simpel kunnen sommige dingen dan opeens zijn dus maar wat gereedschap en ander klein spul aangeschaft:
- Park tool montagepasta
- BBB cycling kettingzweep
- BBB cycling cassette afnemer campagnolo
- BBB cycling Hi-Torque pedaalsleutel
- Fizik performance stuurlint zwart
- 2x bidonhouders Elite Custom Race zwart
- 2 paar sokken Davanti bikewear
- Shirt Davanti bikewear 'Bruno' in de aanbieding (voor zo weinig kon ik het niet laten..)
- Park tool montagepasta
- BBB cycling kettingzweep
- BBB cycling cassette afnemer campagnolo
- BBB cycling Hi-Torque pedaalsleutel
- Fizik performance stuurlint zwart
- 2x bidonhouders Elite Custom Race zwart
- 2 paar sokken Davanti bikewear
- Shirt Davanti bikewear 'Bruno' in de aanbieding (voor zo weinig kon ik het niet laten..)
Sometimes i feel like giving up...then i remember i have a lot of motherf*ckers to prove wrong
Alleen voor de 6610 zover mij bekendvincent75 schreef:Is zo'n plaatje geen vervangingsdeel?body schreef:
6800 gekocht. De 6700 waren helaas na 2 jaar versleten, het stale plaatje op de pedaal.
http://www.jejamescycles.co.uk/shimano- ... 41271.html
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
- Sweety2008
- Forum-lid
Heb ik ook gekocht bij de Lidl in Duitsland hier in Blerick hadden ze hem helaas niet binnengekregen dus even snel de grens over.
Ghost Nivolet 6LC
- Sweety2008
- Forum-lid
De standard van de Lidl is echt super en voor dit geld beslist de moeite waard.
Ghost Nivolet 6LC