Vandaag gefietst in 2010?
[quote="Geert Jan"]Er zijn inderdaad een gepijlde route(s) voor de ATB. Waarschijnlijk ga jij naar de Golden Tulip op de Dellen? Daar in de buurt is ook een startplaats voor de ATB/MTB. Gewoon het bekende /\ met 2 balletjes volgen.
Echter rijden wij altijd een Parcours die niet gepijld is. Deze is een stuk mooier:P Waarschijnlijk omdat hij niet gepijld is.
Wat ik zelf de mooiste route vind is in en door het zwolse bos. Daarnaast is het om en nabij de tepelberg ook heel leuk fietsen.
Voor de race kan je mooi op De Dellen, knobbel (nunspeet) en 't harde rijden.[/quote]
@Geert jan en Rodion, ik zit niet in GT maar HIER
Ligt dit ook nog in de buurt van het parcours?
Echter rijden wij altijd een Parcours die niet gepijld is. Deze is een stuk mooier:P Waarschijnlijk omdat hij niet gepijld is.
Wat ik zelf de mooiste route vind is in en door het zwolse bos. Daarnaast is het om en nabij de tepelberg ook heel leuk fietsen.
Voor de race kan je mooi op De Dellen, knobbel (nunspeet) en 't harde rijden.[/quote]
@Geert jan en Rodion, ik zit niet in GT maar HIER
Ligt dit ook nog in de buurt van het parcours?
[quote="Waterman"]Op de terugweg zijn we richting Wesertalsperre (het stuwmeer bij Eupen) gaan rijden. Ook geweldig mooi fietsen in de beboste gebieden en met leuke afdalingen erbij.[/quote]
Een paar weken geleden ben ik ook nog bij het stuwmeer geweest. Heel mooi daar. Ik ga daar binnenkort zeker nog een keer naar toe. De afdalingen zijn heel mooi, maar je moet wel eerst bergop
Een paar weken geleden ben ik ook nog bij het stuwmeer geweest. Heel mooi daar. Ik ga daar binnenkort zeker nog een keer naar toe. De afdalingen zijn heel mooi, maar je moet wel eerst bergop
Een dag verlof om nog een extra duurtraining te doen. Vanmorgen met fietsmaat om 8:00
vertrokken richting Eupen. De route van afgelopen zondag andersom. Koud en wat lichte
hagelbuien gehad richting de Hoge Vennen. In het begin kwam ik niet goed op gang, pas na
70-80 km. ging het steeds wat beter. Toch nog 124 km. en een dikke 1500 Hm.
vertrokken richting Eupen. De route van afgelopen zondag andersom. Koud en wat lichte
hagelbuien gehad richting de Hoge Vennen. In het begin kwam ik niet goed op gang, pas na
70-80 km. ging het steeds wat beter. Toch nog 124 km. en een dikke 1500 Hm.
>en over welke knobbel heb je het?
Er is maar 1 Knobbel: die op de weg naar 't Harde toe.
Vanaf Epe kan je prachtig een rondje Vierhouten doen. Dan door het Zennenbos (of hoe het het ook al weer?) richting Epe, linksaf langs camping de Scheepsbel, dan naar rechts naar het Harde, rechtsaf en de Knobbel over, na Knobbel linksaf over de Dellen en middenop weer naar rechts richting Epe. Kan je mooi uitbreiden al naar gelang je smaak.
Er is maar 1 Knobbel: die op de weg naar 't Harde toe.
Vanaf Epe kan je prachtig een rondje Vierhouten doen. Dan door het Zennenbos (of hoe het het ook al weer?) richting Epe, linksaf langs camping de Scheepsbel, dan naar rechts naar het Harde, rechtsaf en de Knobbel over, na Knobbel linksaf over de Dellen en middenop weer naar rechts richting Epe. Kan je mooi uitbreiden al naar gelang je smaak.
Velgenfluisteraar
Florezido
Florezido
- geertjan5
- Forum-lid
Ik sluit me bij rodion en diogenes aan.
Al ligt het niet dicht bij het parcours maar zoals al gezegt, Epe is niet heel erg groot:)
Ook is het wellicht de moeite om via Emst naar Vaassen, Gortel te gaan. Bij Gortel even een kleine pauze om een overheerlijk ijsje bij Rozenboom te halen. En vervolgens je weg te vervolgen om het rondje af te maken.
Al ligt het niet dicht bij het parcours maar zoals al gezegt, Epe is niet heel erg groot:)
Ook is het wellicht de moeite om via Emst naar Vaassen, Gortel te gaan. Bij Gortel even een kleine pauze om een overheerlijk ijsje bij Rozenboom te halen. En vervolgens je weg te vervolgen om het rondje af te maken.
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.
Vanmorgen met TCGennep 75 km met veel klimmen .
Groesbekistan en Materborn is toch wel leuk zo 'smorgens om 9:00
Dit ter voorbereiding voor de klimtoer van zondag.
Het inschrijfgeld gaat naar het kanker onderzoek.
Dus tot zondag het weer wordt toppie.
Groesbekistan en Materborn is toch wel leuk zo 'smorgens om 9:00
Dit ter voorbereiding voor de klimtoer van zondag.
Het inschrijfgeld gaat naar het kanker onderzoek.
Dus tot zondag het weer wordt toppie.
NEOS
-
- Forum-lid
Gisteren kort ritje, 1:30. Half uurtje in D1 infietsen (Hellevoetsluis-Zwartewaal-Vierpolders). Daarna sprintjes op en neer het viaduct over N57, lekker hartslag naar D3 en rondje Oudenhoorn-Zuidland terug naar Hellevoetsluis.
Morgen ritje van 2 uur, zal wel Goeree Overflakkee worden.
Morgen ritje van 2 uur, zal wel Goeree Overflakkee worden.