Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Fanclub Liz Hatch

Gebruikersavatar
alpdhuez53:15
Forum-lid
Berichten: 2435
Lid geworden op: 24 feb 2006 12:21
Locatie: Deventer
Contact

Gebruikersavatar alpdhuez53:15 30 mei 2010 16:53

Jongens, heb al eerder gezegd dat het allemaal met een knipoog is. Waarom moet alles zo serieus zijn in het leven? In het Fietscafé is ruimte voor cafépraat en daar hoort praten over vrouwen (en volgens mij in dit topic beschaafder dan in een echt café) uiteraard ook bij. Niet te serieus nemen dus!

embee64
Forum-lid
Berichten: 348
Lid geworden op: 01 apr 2007 20:25

embee64 30 mei 2010 17:02

Hebben jullie de reportage uit de Nina gezien?
Als ik er de tijd voor heb, en er dan ook nog aan denk, wil ik wel proberen
om het artikel hier neer te zetten.

johanandijk
Forum-lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 10 mar 2009 20:04
Locatie: Andijk

johanandijk 30 mei 2010 22:39

er heeft een enkele leuke foto van deze dame op de foto gestaan(die met het waterpistool) maar die is er afgehaald.

gelukkig ziet mijn vrouw er minstens zo goed uit, maar helaas fietst ze wat minder.
trainen als een beest vreten als een dykwerker. http://www.twitter.com/jjberga" onclick="window.open(this.href);return false;

wielerrevue
Forum-lid
Berichten: 134
Lid geworden op: 07 mei 2006 14:28

wielerrevue 31 mei 2010 00:03

[quote="Nagtie"]Ik zie dit topic voor het eerst. Als dit de fietster is waar de wielrenners warm van worden, zal ik gelijk een andere sport gaan doen...

Ik zal niet zeggen dat ze lelijk is of iets dergelijks, maar doe mij maar mijn eigen vriendin waarbij de maten in verhouding zijn en niet door Robbert Schumacher zijn aangeplant!
Voordeel is ook dat als mijn vriendin wegfietst ik haar zo bijhaal, Ben bang dat dat bij liz me niet gaat lukken.

Maar ik wordt warmer van haar fiets dan vaan haar uiterlijk eigenlijk..
[/quote]

In plaats van een andere sport gaan doen, kun je misschien beter een taalcursus gaan volgen.

Ik ga op deze post waarschijnlijk weer een vrachtlading aan kritiek krijgen, maar van een post met dergelijke taalfouten springen de tranen me in de ogen. Ik wil hier absoluut niet de taalpurist gaan uithangen, maar een klein beetje op spelling en grammatica letten lijkt me toch niet teveel gevraagd?

jakkes
Forum-lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 07 jul 2008 11:01

jakkes 02 jun 2010 12:36

[quote="Wieler Revue"][quote="Nagtie"]
[/quote]

In plaats van een andere sport gaan doen, kun je misschien beter een taalcursus gaan volgen.

Ik ga op deze post waarschijnlijk weer een vrachtlading aan kritiek krijgen, maar van een post met dergelijke taalfouten springen de tranen me in de ogen. Ik wil hier absoluut niet de taalpurist gaan uithangen, maar een klein beetje op spelling en grammatica letten lijkt me toch niet teveel gevraagd?[/quote]

.... uiterst saaie , flauwe dooddoener in een 'topic met een knipoog' zoals men het hier meestal als afleidingsmanoevre op enige info over het onderwerp komt aan te halen ...
maar enig leuk nieuws alweer : ze komt aan de start in Lithouwen om daar haar 'weg- wielercarriere' te verruimen met een wedstrijdje MTB ...
Daarna hopelijk nog iets op de piste...

pinag
Forum-lid
Berichten: 248
Lid geworden op: 03 jul 2009 00:35

pinag 02 jun 2010 15:38

Litouwen, komt haar vriendje daar niet vandaan?
(verder ben ik het eens met Wieler Revue - wat in het goed Nederlands dan wel weer zonder spatie geschreven dient te worden -: ook in topics met een knipoog moet je je in je communicatie een beetje inspannen om door andere begrepen te kunnen worden. But then again, misschien was dit wel Nagtie op z'n/d'r best. Ach, wat maakt het ook uit.)
Ik hou van Triple.

nk2003
Forum-lid
Berichten: 542
Lid geworden op: 07 mar 2008 11:50

nk2003 02 jun 2010 20:28

[quote="PinaG"]
(verder ben ik het eens met Wieler Revue - wat in het goed Nederlands dan wel weer zonder spatie geschreven dient te worden -: ook in topics met een knipoog moet je je in je communicatie een beetje inspannen om door andere begrepen te kunnen worden. )[/quote]

Ik kan alleen maar zeggen: koester je moerstaal zoals je als fietser/liefhebber/racer ook je vervoermiddel kunt koesteren of perfect onderhouden.

Zou gelijk een leuk topic zijn:

Maken de wielrenners/liefhebbers die hun fiets koesteren minder taalfouten?
TransAm 2010 ? Of toch 2011? 2012!

Gebruikersavatar
alpdhuez53:15
Forum-lid
Berichten: 2435
Lid geworden op: 24 feb 2006 12:21
Locatie: Deventer
Contact

Gebruikersavatar alpdhuez53:15 03 jun 2010 13:15

Vandaag is Liz 30 geworden!

Gebruikersavatar
nespresso
Forum-lid
Berichten: 589
Lid geworden op: 06 dec 2008 23:52

Gebruikersavatar nespresso 03 jun 2010 15:36

Komt ze gebak uitdelen? :p

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 03 jun 2010 18:23

woensdag was ze op Belgische TV:

"Doing Belgian TV show Villa Vanthilt with Ludo Dierckxsens next Wednesday night. Good thing he already knows I named my dog after him... ""


iemand dit gezien????
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

johanandijk
Forum-lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 10 mar 2009 20:04
Locatie: Andijk

johanandijk 03 jun 2010 19:46

[quote="NK 2003"][quote="PinaG"]
(verder ben ik het eens met Wieler Revue - wat in het goed Nederlands dan wel weer zonder spatie geschreven dient te worden -: ook in topics met een knipoog moet je je in je communicatie een beetje inspannen om door andere begrepen te kunnen worden. )[/quote]

Ik kan alleen maar zeggen: koester je moerstaal zoals je als fietser/liefhebber/racer ook je vervoermiddel kunt koesteren of perfect onderhouden.

Zou gelijk een leuk topic zijn:

Maken de wielrenners/liefhebbers die hun fiets koesteren minder taalfouten?


[/quote]

toch wel jammer!!

Ik heb een ernstige vorm van dyslectie en heb het redelijk onder de knie, ik heb gewoon een hbo opleiding en ja mijn fiets ziet er ook spik en span uit , woon in een vrijstaande villa en heb niets te klagen ,,, maaaar .

Waarom zijn er altijd mensen die lopen te jammeren over taalfouten :( ook de dyslect doet zijn best en heeft geen zin om elke post 10 keer over te lezen of er mischien een punt , een comma . op een eu of een ui gebruikt is.

Maar er zijn mensen die meer uren achter de pc zitten dan op een fiets , hebben mogelijk een erg vervelende vrouw en kunnen blijkbaar niet veel anders met hun leven dan klagen over een ander.


Waar blijven de nieuwe Foto's?
trainen als een beest vreten als een dykwerker. http://www.twitter.com/jjberga" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 03 jun 2010 20:22

@johanandijk,

En zo erg mank was die post van je niet. Ik kon hem goed lezen. Dit itt sommige posts waarbij er een hele lap tekst op wordt geknald zonder een 'enter'.

Laat je niet door een taalpurist afschrikken johanandijk. Het gaat, tot op zekere hoogte, meer om de inhoud dan om een correcte spelling of interpuncties.

Mvg, Zorro

p.s. Wellicht heeft Wieler Revue ook weer wat aan te merken op mijn post? So be it.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Plaats reactie