Ik heb ook getwijfeld, maar uiteindelijk toch voor de Harrier gekozen. Meeste fiets voor de beste prijs.luucje schreef:Ziet er goed uit. Topic komt weer tot leven.
Ik heb vandaag mijn desert falcon pro in ontvangst mogen nemen. Heb lange tijd getwijfeld over een Sensa (Trentino SL of Romagna) maar toch voor Bulls gekozen. Geen spijt van!
Bulls
Mooie (sobere) fiets.
Ik vermoed dat je een grote medemens mag genoemd worden.
Ik vraag me af of het niet mogelijk is om zo'n grote frames iets eleganter te maken. Natuurlijk kies je een fiets die je qua maat goed zit, maar ik vind het jammer dat hele kleine en hele grote frames er altijd een beetje 'raar ' uitzien.
Niet persoonlijk hé. Je hebt voor het geld met de Harrier een hele goeie fiets di egezien mag worden.
Ik vraag me af of het niet mogelijk is om zo'n grote frames iets eleganter te maken. Natuurlijk kies je een fiets die je qua maat goed zit, maar ik vind het jammer dat hele kleine en hele grote frames er altijd een beetje 'raar ' uitzien.
Niet persoonlijk hé. Je hebt voor het geld met de Harrier een hele goeie fiets di egezien mag worden.
Haha. Ja klopt, ik ben 1,92 m lang.hayes schreef:Mooie (sobere) fiets.
Heb op diverse frame maten gezeten, en deze zat (en zit nog steeds) het best.
Je hebt wel gelijk over de geometrie, maar uiteindelijk kan ik er hard mee fietsen. Met name de volledige 105 afmontage en de prijs was voor mij een belangrijke reden om destijds voor deze fiets te kiezen.
Goeie keuze hoor.
Ik heb vier jaar met een half harrier, half Desert Falcon gereden. (DF frame, de rest net afgemonteerd als jij).
Heel tevreden over.
Ik heb vier jaar met een half harrier, half Desert Falcon gereden. (DF frame, de rest net afgemonteerd als jij).
Heel tevreden over.
Mooie, strakke fiets. Heb het 2014 model omdat mijn maat (bijna) niet voorradig was. Ga je wel eerst een rondje rijden voordat je hem koopt of gewoon "ongepast"?Jack29er schreef:Morgen Desert Falcon Pro 2013 afhalen nog niet "live"gezien ben benieuwd ..
Zijn nog mensen die ervaring hebben met onderstaande fiets. Hoor graag jullie mening over deze fiets.
http://www.bulls.de/nl/bikes/show/night-hawk-2/
http://www.bulls.de/nl/bikes/show/night-hawk-2/
Ik ben erg gecharmeerd van de Desert Falcon Pro 2014.
Nu kreeg ik onlangs te horen dat de 2015 modellen vanaf eind september al verkrijgbaar zijn.
Daar komt ook nog eens bij dat de vernieuwd Shimano 105 groep er aan komt.........
Nu vroeg ik mij af of je ook een DF Pro kan kopen met de nieuwe 105 ipv Ultegra en dan Fullcrum ipv Mavik Aksium.
Oh ja, ik ben ook zeer benieuwd naar mensen met ervaring met de DF Pro!!!
Nu kreeg ik onlangs te horen dat de 2015 modellen vanaf eind september al verkrijgbaar zijn.
Daar komt ook nog eens bij dat de vernieuwd Shimano 105 groep er aan komt.........
Nu vroeg ik mij af of je ook een DF Pro kan kopen met de nieuwe 105 ipv Ultegra en dan Fullcrum ipv Mavik Aksium.
Oh ja, ik ben ook zeer benieuwd naar mensen met ervaring met de DF Pro!!!
Onlangs bij mijn locale FM geweest en navraag gedaan over de levering van de 2015 modellen.
Nu kreeg ik te horen dat de eerste Harrier 2015 modellen medio oktober bij hem in de winkel staan. Daarnaast zullen zij ook een DF Pro aanbieden. De nieuwe Harrier zal volledig 105 compact 11 speed (5800 serie) afgemonteerd zijn met RS105 wielen (?).
Afgelopen week wezen fietsen in de Ardennen met mijn cube sl cross (Sora) en er achtergekomen dat Sora lang zo slecht nog niet is.........Vandaar dat ik voor een Harrier ga!!!!
Hoop hem eind oktober te hebben. En zal ff een pic plaatsen.
Neemt niet weg dat ik erg benieuwd ben naar mensen die al een Harrier hebben en of en waarom ze tevreden zijn.
Nu kreeg ik te horen dat de eerste Harrier 2015 modellen medio oktober bij hem in de winkel staan. Daarnaast zullen zij ook een DF Pro aanbieden. De nieuwe Harrier zal volledig 105 compact 11 speed (5800 serie) afgemonteerd zijn met RS105 wielen (?).
Afgelopen week wezen fietsen in de Ardennen met mijn cube sl cross (Sora) en er achtergekomen dat Sora lang zo slecht nog niet is.........Vandaar dat ik voor een Harrier ga!!!!
Hoop hem eind oktober te hebben. En zal ff een pic plaatsen.
Neemt niet weg dat ik erg benieuwd ben naar mensen die al een Harrier hebben en of en waarom ze tevreden zijn.
Ik heb mijn Harrier nu ruim een jaar. Ik was destijds opzoek naar een redelijk geprijsde, maar kwalitatief goede fiets. Dit omdat ik het vermoede had dat ik wielrennen leuk zou vinden maar dat nog niet 100 procent zeker wist.Neburhop schreef:Neemt niet weg dat ik erg benieuwd ben naar mensen die al een Harrier hebben en of en waarom ze tevreden zijn.
Inmiddels heb ik al vele kilometers op de fiets gereden en ook heb ik een bezoekje gebracht aan de Ardennen deze zomer. Ik ben in dat ruime jaar nog niet tegen problemen aan gelopen.
Nu ik toch wel gegrepen ben door het wielervirus, heb ik deze zomer de wielen vervangen voor een setje Fulcrum Racing 3. Ik zag dat je in een eerdere post dit ook al benoemde. Ik moet zeggen, het is een fijne upgrade.
Ik keek destijds ook naar de Sensa Romagna en de Giant Defy 1 (afgeprijsd). Ook is er een vergelijkbare Canyon te vinden. Ik heb voor de fiets gekozen die mij het meest aansprak.
Hieronder een foto in huidige staat
Vrijdag bij mijn FM geweest om de Harrier 2015 te bestellen!!!
Krijg ik te horen dat Bulls een gigantische vertraging heeft opgelopen met de modellen van 2015.
Zoals het er nu voorstaat komen de eerste Harriers pas in februari op de markt. De FM heeft me wel de mogelijkheid geboden om een bon op te maken in 2014, omdat dan fietsplan nog van kracht is.......
BALEN
Iemand suggesties voor een vergelijkbare fiets van 999,- euro!?
Krijg ik te horen dat Bulls een gigantische vertraging heeft opgelopen met de modellen van 2015.
Zoals het er nu voorstaat komen de eerste Harriers pas in februari op de markt. De FM heeft me wel de mogelijkheid geboden om een bon op te maken in 2014, omdat dan fietsplan nog van kracht is.......
BALEN
Iemand suggesties voor een vergelijkbare fiets van 999,- euro!?