Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2007?

neos
Forum-lid

neos 22 nov 2007 21:18

Wat een mooi weer dus kon ik het niet laten om met de ATB een rondje te rijden.
Na 1 uuur over de verharde weg het Reichswald wederom in gedoken.
Na 10 min voegde een 59 jarige Duitser zich bij mij en zo hebben we lekker al fietsend onze sterke verhalen uitgewisseld.
Na 2:30 thuis wel een lange rit voor een dag na 2 nachtdiensten.
Maar toch blij dat ik dit mooie weer meegenomen heb....
cornelli racing cycles Uden

gerardo
Forum-lid
Contact

gerardo 22 nov 2007 22:08

Lekker weer vandaag. Dus rondje Scheveningen gereden (61.0 km) en even bij Tom Schouten geweest. Erg mooi zaak en goed advies. Ik weet waarschijnlijk wat mijn nieuwe frame gaat worden.
Gerardo

remon@
Forum-lid

remon@ 23 nov 2007 00:16

[quote="Gerardo"]Lekker weer vandaag. Dus rondje Scheveningen gereden (61.0 km) en even bij Tom Schouten geweest. Erg mooi zaak en goed advies. Ik weet waarschijnlijk wat mijn nieuwe frame gaat worden.[/quote]

Kom maar op!! Vertel!!!

fitseflitser
Forum-lid

fitseflitser 24 nov 2007 19:53

Vanmiddag 70 km Heuvelland. Bergop zweten, bergaf bibberen, zelfs luchtfietsen helpt daar niet tegen. Als de weekenden zo blijven, ga ik eindelijk de 4000 km op een jaar een keer overschrijden. Vindt ik voor mij heel wat met 1 keer per week tijd om te fietsen.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)

r.hilferink
Forum-lid

Gebruikersavatar r.hilferink 24 nov 2007 20:40

Vandaag de MTB cyclo gereden in Apeldoorn (www.11bergen.nl). Deze cyclo is niet te vergelijken met bv. de Bart Brentjens Challenge van een tijdje terug. Bij deze cyclo moet je 7 ronden rijden op een parcours van 7 km......lijkt dus meer op een cross. Op wat filevorming in de eerste ronde na was ik tevreden over de gang van zaken. Een goede training na een tijdje kalm aan doen!

Zijn er nog meer mensen die deze cyclo kennen of hebben gereden?
Red Bull Pro SL 3000
Gazelle Cyclocross

Trainingsblog op http://www.bikeplanner.com" onclick="window.open(this.href);return false;

herera
Forum-lid

Gebruikersavatar herera 25 nov 2007 19:19

[quote="R. Hilferink"]
Zijn er nog meer mensen die deze cyclo kennen of hebben gereden?[/quote]

Ik ken deze Cyclo.. Vandaag heb ik de 11-bergentoertocht gereden omdat ik moest werken zaterdag.. parcours was erg glibberig door het mindere weer, met 1200 deelnemers t.o.v 2200 deelnmers vorig jaar. Gelukkig was de de drukjacht op de wilde zwijnen nog niet geopend, anders waren we vandaag afgeschoten!!. Overigens liep het laatste gedeelte van de toertocht over het cycloparcours wat beter was dan vorig jaar, met name het technische stuk (afgezet met linten) was vorig jaar een crime.
;)
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

whocares
Forum-lid

whocares 25 nov 2007 19:56

Ik ben in Vlodrop geweest voor de 50 km toertocht , meestal was het droog op een enkel buitje na , maar toen reden we in het bos. ( anderen hadden minder geluk )

50 km versie

Ik had 487 Hm met enkele stijgingspercentages van 19 % of nog iets meer ( max 22 % )
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 25 nov 2007 23:02

[quote="R. Hilferink"]Vandaag de MTB cyclo gereden in Apeldoorn (www.11bergen.nl). Deze cyclo is niet te vergelijken met bv. de Bart Brentjens Challenge van een tijdje terug. Bij deze cyclo moet je 7 ronden rijden op een parcours van 7 km......lijkt dus meer op een cross. Op wat filevorming in de eerste ronde na was ik tevreden over de gang van zaken. Een goede training na een tijdje kalm aan doen!

Zijn er nog meer mensen die deze cyclo kennen of hebben gereden?[/quote]

Ja ik heb ook gereden, ik was 5e. Cervelootje en Alpe d'Huez waren er ook. Dit had niets met een cross te maken, dat is een uurtje, zitten loop stukken en opstakels in, graszones enz. Dit leek op een XC wedstrijd. Die 1e ronde was wel een behoorlijk drama, het was een stuk handiger geweest als ze ons 1e over het brede stuk hadden gestuurd was er wat minder file geweest. Ik heb alleen ronde 2 t/m 3,5 niet zoveel hoeven in te halen, daarna heb ik er nog al wat gedubbeld en sommige getripled.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

scepticus
Forum-lid HC

Gebruikersavatar scepticus 25 nov 2007 23:10

Alleen ff op de rollen gepeddeld.

Zitten op nieuwe Brooks Colt was nog geen pretje, maar heb er vertrouwen in dat dat goed komt.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

neos
Forum-lid

neos 26 nov 2007 21:19

Zaterdag de Heuvels in het bos van Afferden ,dus weer rond de 2 uur onderweg.
Vandaag eens de poortjes geopend die al mijn oude paadjes afsloten.
Nou dit as leuk zo tussen de geiten en de schotse hooglanders.
Wel aardig wat stront tussen de noppen dus ook op mijn kleren...
O ja ik had de snoeischaar meegenomen in mijn achterzak om zo eens even een klein paadje vrij te maken zodat ik niet meer hoef af te stappen en een stukje temoeten klunen over een omgevallen boom.
En je raad het al koud regen en 2:05
cornelli racing cycles Uden

scepticus
Forum-lid HC

Gebruikersavatar scepticus 26 nov 2007 21:51

Half uurtje op de rollen, Brooks zit al beter :)
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

Plaats reactie