Scott-site
Geplaatst: 15 apr 2007 22:20
Ventoux lijken me wel wat maar zijn een beetje duur (en nog niet eens heel erg stijf) zou denk ik nog eerder voor hyperon kiezen (goedkoper) maar die heb ik al
Wat betreft de kleurverschil: dit is nude carbon (zo zien de meeste frames eruit voor ze een sierlaagje carbon krijgen). Het kleurverschil is de overgang tussen twee lugs.
Een nadeel van de strop is dat je enkel zadels met een metalen rail met 7 mm buisjes kunt nemen (vandaar de Slr TT)
Had al wat specs op WW gezet en ben lui dus:
Scott Addict imp (918 gramms) with stock fork vork (304 gramms). Seatpost clamp: ritchey stock 118 and soon a bit less when Ti bolts are fitted) Reynolds Stratus DV 20/16 tubular (imho one of the few wheelsets matching the addict nude carbon) Schwalbe stelvio tubulars FRM TI Webstem Easton Equipe carbon bar Carbon look handlebartape by ambrosio Carbon crew brakes (and much better than AX lightness) Campy record 175 mm (2003 version) Tiso alu crankbolts Phil Wood 148 gramms Ti Mag BB. Tiso rear mech (wil be replaced with the full carbon Carbonsports version Campy tuned frontmech Ultra ergo's (with BTP carbon clamps) Tune bottle holders Original Campy cables that will be replaced with the new Nokon carbon pearls and Powercordz cables. (not on picture) Speedplay zero ti wit alu butterflies by superlite (130 gramms) SLR TT saddle (says 135 gramms bus does 143 on my scale)
Wat betreft de kleurverschil: dit is nude carbon (zo zien de meeste frames eruit voor ze een sierlaagje carbon krijgen). Het kleurverschil is de overgang tussen twee lugs.
Een nadeel van de strop is dat je enkel zadels met een metalen rail met 7 mm buisjes kunt nemen (vandaar de Slr TT)
Had al wat specs op WW gezet en ben lui dus:
Scott Addict imp (918 gramms) with stock fork vork (304 gramms). Seatpost clamp: ritchey stock 118 and soon a bit less when Ti bolts are fitted) Reynolds Stratus DV 20/16 tubular (imho one of the few wheelsets matching the addict nude carbon) Schwalbe stelvio tubulars FRM TI Webstem Easton Equipe carbon bar Carbon look handlebartape by ambrosio Carbon crew brakes (and much better than AX lightness) Campy record 175 mm (2003 version) Tiso alu crankbolts Phil Wood 148 gramms Ti Mag BB. Tiso rear mech (wil be replaced with the full carbon Carbonsports version Campy tuned frontmech Ultra ergo's (with BTP carbon clamps) Tune bottle holders Original Campy cables that will be replaced with the new Nokon carbon pearls and Powercordz cables. (not on picture) Speedplay zero ti wit alu butterflies by superlite (130 gramms) SLR TT saddle (says 135 gramms bus does 143 on my scale)