Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Schone dames!

rolandt
Forum-lid

rolandt 07 dec 2005 01:18

Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 06 December 2005

Zijn jullie dit topic inmiddels niet eens beu?

NEE, absoluut niet. Wat is er mooier dan een schone dame op een fiets? En dan het liefst ook nog op een schone fiets.... Of anders gezegd: lekkere wijven rule! Maare, Daniel, wat is er met jou aan de hand? Je zit toch niet in een najaarsdipje?

speric
Forum-lid HC

speric 07 dec 2005 10:58

Quoten: Origineel geplaatst door Rolandt op 07 December 2005

Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 06 December 2005

Zijn jullie dit topic inmiddels niet eens beu?

NEE, absoluut niet. Wat is er mooier dan een schone dame op een fiets? En dan het liefst ook nog op een schone fiets.... Of anders gezegd: lekkere wijven rule! Maare, Daniel, wat is er met jou aan de hand? Je zit toch niet in een najaarsdipje?

toch eens een vraagje ? als ik van die tour tochtjes rijd, zie ik zo wie zo weining dames, maar al helemaal niet het kaliber dat hier wordt gepresenteerd, mijn vraag >      wat doe ik fout ? 

jorisvb
Forum-lid

jorisvb 07 dec 2005 12:39

Quoten: Origineel geplaatst door SpEric op 07 December 2005

toch eens een vraagje ? als ik van die tour tochtjes rijd, zie ik zo wie zo weining dames, maar al helemaal niet het kaliber dat hier wordt gepresenteerd, mijn vraag >      wat doe ik fout ? 

Helemaal niets. Het is jammer genoeg de werkelijkheid. Er zijn gewoon weinig vrouwen die fietsen en al helemaal bijna geen die er zoals de dames hier uitzien. Daarom posten wij ze ook hier, zodat we niet depressief worden en blijven hopen dat we er ooit 1 tegen komen.

speric
Forum-lid HC

speric 07 dec 2005 13:08

Quoten: Origineel geplaatst door Joris v B op 07 December 2005

Helemaal niets. Het is jammer genoeg de werkelijkheid. Er zijn gewoon weinig vrouwen die fietsen en al helemaal bijna geen die er zoals de dames hier uitzien. Daarom posten wij ze ook hier, zodat we niet depressief worden en blijven hopen dat we er ooit 1 tegen komen.

heel goed 

.marcel.
Forum-lid

.marcel. 07 dec 2005 17:43

heel goed 

laatst zat ik ff naar een vrouwen wedstrijd te kijken en het viel mij op dat alle goede een dikke reet hadden
hit the road jack

jee-es
Forum-lid

jee-es 07 dec 2005 19:07

Quoten: Origineel geplaatst door .marcel. op 07 December 2005

heel goed 

laatst zat ik ff naar een vrouwen wedstrijd te kijken en het viel mij op dat alle goede een dikke reet hadden

Wat betreft sporten waar de mooiste vrouwen te vinden zijn ga ik voor hockey en beachvolleybal.
Onderschrift? Nee: ik fiets liever!

race1d
Forum-lid

Gebruikersavatar race1d 07 dec 2005 22:59

Ik blijf het leuk vinden om dit topic te lezen

Duchenne Heroes Team Aces4Duchenne

rolandt
Forum-lid

rolandt 08 dec 2005 15:31

Quoten: Origineel geplaatst door race1d op 07 December 2005

Ik blijf het leuk vinden om dit topic te lezen

Zoals Dhr. B. Rosa al zei: wij blijven ons best doen. Maar als ik het mij goed herinner, er zou hier toch eens een foto van jou gepost worden?

mensma
Forum-lid

mensma 08 dec 2005 16:28

Hebben we het hier al over die nieuwe serie op BNN gehad die "sprint" heet? Zag er laatst een plaatje van staan in de Veronica gids, zaten een aantal zeer schone dames tussen en 1 daarvan had een Colnago. De serie gaat over fietscouriers... op de site van BNN kun je de eerste aflevering bekijken.

ilgrasso
Forum-lid

ilgrasso 08 dec 2005 16:39

Quoten: Origineel geplaatst door mensma op 08 December 2005

Hebben we het hier al over die nieuwe serie op BNN gehad die "sprint" heet? Zag er laatst een plaatje van staan in de Veronica gids, zaten een aantal zeer schone dames tussen en 1 daarvan had een Colnago. De serie gaat over fietscouriers... op de site van BNN kun je de eerste aflevering bekijken.

Ik heb even gekeken maar ben afgehaakt...
Zelfs het vooruitzicht van de Colnago kon met niet motiveren langer te kijken.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

wegpiraat
Forum-lid

wegpiraat 08 dec 2005 16:51

Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 06 December 2005

Ohja, kwam er gister weer twee tegen...Ik prestenteer U, het voor mij al jarenlang lekkerste wijf op aarde, Adriana Lima (foto is niet haar beste trouwens)En van iets mindere klasse, maar wel rijdend op Campa , Kylie Minogue

kan alleen maar zeggen: Goede smaak!!, BikeAdd1ct.
wat betreft de vrouwen dan (de eerste) ..

Plaats reactie