Tour 2014
- daniel1975
- Forum-lid HC
Denk dat het bij Astana gezelliger is.
Tenzij Ten Dam een rondje geeft natuurlijk
Benieuwd naar de Vuelta, benieuwd naar herstel van RG.
Tenzij Ten Dam een rondje geeft natuurlijk
Benieuwd naar de Vuelta, benieuwd naar herstel van RG.
Less is bore
- thestudent
- Forum-lid HC
Waha maar hun nieuwe aanwinst mollema is wel langzamer dan de oude rot Zubeldia.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Geen oninteressant artikel, dit:
http://www.demorgen.be/dm/nl/2461/Opini ... aard.dhtml
http://www.demorgen.be/dm/nl/2461/Opini ... aard.dhtml
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Idd aardig artikel, maar voor mij persoonlijk is de overwinning niets waard. De concurrentie viel uit (jaaaa, overeind blijven hoort er ook bij) en ik heb er een ongelofelijk beroerd onderbuikgevoel bij. De extreme vormpiek van de laatste weken na zo'n middelmatig voorseizoen is mij te toevallig icm de ploeg(leider) waar hij voor rijdt.
Ik hoop dat ze hem pakken; zal een nieuwe dreun zijn voor de wielersport, maar misschien dat dan echt het besef komt dat chemische hulp niet meer kan.
Ik hoop dat ze hem pakken; zal een nieuwe dreun zijn voor de wielersport, maar misschien dat dan echt het besef komt dat chemische hulp niet meer kan.
Less is bore
Ben ik niet helemaal met je eens Daniël. Nibali is wel een renner met aanvalslust (net als Contador) en een groot koersinzicht.
Ik vind het een aantrekkelijke renner om naar te kijken. Dat itt Wiggins orn Froome in het bijzonder, die een koersinzicht hebben van een walnoot en puur berekenend rijden op W/kg. In die zin heb ik wel meer met een Nibali of een Contador.
Ik ben het wel met je eens dat de hele weg naar deze Tour overwinning en het hele circus om Nibali heen niet in zijn voordeel spreekt. Wat dat betreft zit ook ik in een spagaat: Nibali, mooie renner maar heeft hij gesnoept? Ik denk het wel. Echter voor nu vind ik het prima. Het was een vermakelijke Tour, waarin de strijd tussen de Franse renners eigenlijk het leukste was.
Het artikel van Hans Vandeweghe geeft ook zijn spagaat weer. Een goed afgewogen verhaal wat mij betreft. Cynisch gesteld: over een (paar) jaar zullen we wel weten zie de van 2014 uiteindelijk heeft gewonnen
Op naar de Vuelta met Gesink en Kelderman!
Ik vind het een aantrekkelijke renner om naar te kijken. Dat itt Wiggins orn Froome in het bijzonder, die een koersinzicht hebben van een walnoot en puur berekenend rijden op W/kg. In die zin heb ik wel meer met een Nibali of een Contador.
Ik ben het wel met je eens dat de hele weg naar deze Tour overwinning en het hele circus om Nibali heen niet in zijn voordeel spreekt. Wat dat betreft zit ook ik in een spagaat: Nibali, mooie renner maar heeft hij gesnoept? Ik denk het wel. Echter voor nu vind ik het prima. Het was een vermakelijke Tour, waarin de strijd tussen de Franse renners eigenlijk het leukste was.
Het artikel van Hans Vandeweghe geeft ook zijn spagaat weer. Een goed afgewogen verhaal wat mij betreft. Cynisch gesteld: over een (paar) jaar zullen we wel weten zie de van 2014 uiteindelijk heeft gewonnen
Op naar de Vuelta met Gesink en Kelderman!
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
-
- Forum-lid
Vanwaar die antipathie wegens Mollema?thestudent schreef:Waha maar hun nieuwe aanwinst mollema is wel langzamer dan de oude rot Zubeldia.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
... want omdat het een nederlander is "MOET" je fan zijn ?Wojtek schreef:Vanwaar die antipathie wegens Mollema?thestudent schreef:Waha maar hun nieuwe aanwinst mollema is wel langzamer dan de oude rot Zubeldia.
Vind Mollema een prima gast, maar vind het ook niet erg als anderen dat niet vinden .....
Voor mij is Mollema wel een lekker kleurrijk figuur die daarnaast echt wel serieus met z'n sport bezig is. Geen eenheidsworst! Mooi!
Eigenzinnig is op zich niks mis mee, maar als je het op de harde manier zelf wit leren, vliegen de jaren voorbij.
Hoogte stage zag hij lang het nut niet van in, verkennen helpt niet "want als er publiek staat, herken ik toch niks meer", TT oefenen hoeft niet, want dat is dit jaar maar 1 dag in de Tour. Dit is tenminste wat ik uit de media opmaak.
Hoogte stage zag hij lang het nut niet van in, verkennen helpt niet "want als er publiek staat, herken ik toch niks meer", TT oefenen hoeft niet, want dat is dit jaar maar 1 dag in de Tour. Dit is tenminste wat ik uit de media opmaak.
En dat heeft Lau natuurlijk ook. Allebei een beetje 'niet normaal' maar beide niet echt op hun achterhoofd gevallen. Lau de vrijbuiter die voor de primaire geneugten des levens gaat. Bau die zijn eigen weg ook gaat zij het op een andere manier.Gastheerg schreef:Voor mij is Mollema wel een lekker kleurrijk figuur die daarnaast echt wel serieus met z'n sport bezig is. Geen eenheidsworst! Mooi!
Nu heb ik dus een idee. Mijn kat heet Mau en die is nogal tuk op fietsen. Bau, Lau en Mau?
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock