Vandaag gefietst in 2016
- TheTourist
- Forum-lid
Na vanmorgen zelf een lekker rondje gereden te hebben (pittig windje trouwens, but hey who's complaining?!)
https://www.strava.com/activities/569287713
met het gezinnetje naar Borculo gereden om de grote heren te zien, waaronder de kopgroep met held Tjallingi..
Het was op meerdere vlakken een mooie sportzondag!
https://www.strava.com/activities/569287713
met het gezinnetje naar Borculo gereden om de grote heren te zien, waaronder de kopgroep met held Tjallingi..
Het was op meerdere vlakken een mooie sportzondag!
Canyon Aeroad CF SLX 7.0
-
- Forum-lid
[/quote]soms vraag ik mij af wat ik nog in drukke randstad doe...[/quote]
Dit is echt mijn trainingsgebied en verveelt inderdaad nooit. Erg veelzijdig..
Dit is echt mijn trainingsgebied en verveelt inderdaad nooit. Erg veelzijdig..
DDX schreef:
En iemand enig idee wat een Voorde is, bordje al aantal keer gezien maar nu maar eens foto van gemaakt :
Dit? https://nl.wikipedia.org/wiki/Voorde_%2 ... _plaats%29
Misschien iets uit een verleden? En een overijverige gemeente ambtenaar?DDX schreef:Die had ik ook gevonden, maar er is niet echt water ofzo in de buurt.
Zat 2 korte ritjes oosterbeek-nijmegen en terug en dat alleenmaar voor de giro finish.. Zon in de ochtend kleine 70 doen oosterbeek-renkum- rijn oversteken de bussen van lotto jumbo voorbij zien komen via de dijk richting velp wind tegen geen pretje maar de beentjes voelde goed bij velp de bus/auto's van Katusha richting nijmegen zien gaan.. Zelf nog even door om de postbank te pakken.. En via arnhem weer terug naar oosterbeek.. Leuk om te zien wat zo'n giro met de mensen doet veel enthousiaste mensen en natuurlijk het weer zat mee..
Gisteren na het werk nog ff een ritje door de duinen gepakt en ya hoor weer wind tegen op de heen weg.. En wind tegen maakt je wel sterker zeggen ze toch
Geniet er nog even van van Kort/Kort van het weekend wordt het waarschijnlijk weer Lang/Lang
Gisteren na het werk nog ff een ritje door de duinen gepakt en ya hoor weer wind tegen op de heen weg.. En wind tegen maakt je wel sterker zeggen ze toch
Geniet er nog even van van Kort/Kort van het weekend wordt het waarschijnlijk weer Lang/Lang
PosbankVangalo74 schreef:Zelf nog even door om de postbank te pakken..
Laatst gewijzigd door bluv107 op 10 mei 2016 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
Zo dan, dat is een kort verslagje.
Het heeft eventjes geduurd maar hier heb ik dan toch wat foto;s van mijn Mallorca fietstochtjes:
Volgens mij is dit al ergens op die berg, het ziet er igg stijl uit.
En daar is ie dan, mijn eerste col(letje). Tja, het is geen Himalaya, of zelfs geen Mont Ventoux, maar ik vond hem goed.
Het heeft eventjes geduurd maar hier heb ik dan toch wat foto;s van mijn Mallorca fietstochtjes:
Volgens mij is dit al ergens op die berg, het ziet er igg stijl uit.
En daar is ie dan, mijn eerste col(letje). Tja, het is geen Himalaya, of zelfs geen Mont Ventoux, maar ik vond hem goed.
Veni. Vidi. Fietsie.
En na de beklimming een heerlijke Spaanse lunch in het dorpje Orient (heet echt zo) met fietsmaatje Jan. Was een helemaal op fietsers ingericht cafeetje, het is heel gewoon om daar met je fiets dwars door het restaurant naar het terras te lopen.
Maar het was eigenlijk wel een geocache-vakantie dus:
en hier ligt er ook nog een.
en hier:
Maar het was eigenlijk wel een geocache-vakantie dus:
en hier ligt er ook nog een.
en hier:
Veni. Vidi. Fietsie.
Tja, hoe noem je zoiets. Denk in ieder geval dat er gewaarschuwd wordt voor z.g. verzonken verkeersdrempels. De drempels liggen dan (ongeveer) op de hoogte van de weg, met telkens een afzink ervoor en erachter.DDX schreef:...En iemand enig idee wat een Voorde is, bordje al aantal keer gezien maar nu maar eens foto van gemaakt :