Wielerseizoen 2018
Zowel Getschke als Ten Dam kunnen gemist worden. Echte klimknechten kun je dat niet noemen.
- Enzzo
- Forum-lid HC
TennDam is met alle respect nauurlijk een beetje vergane glorie. Geschke is best een waardevolle renner maar past niet helemaal meer in de strategie van Sunweb voor de komende jaren. Bauer is al verkocht en zo hebben ze dus een een beetje budget om te gaan shoppen voor renners die het de komende jaren moeten gaan doen voor Dumoulin en co.
Volgens mij zijn ze goed aan het plannen en opbouwen. Ik denk dat er nog wel wat namen op het lijstje gaan komen die dat zullen bevestigen. Ze gaan echt voor de grote rondes volgend jaar en daarop volgende jaren.
Volgens mij zijn ze goed aan het plannen en opbouwen. Ik denk dat er nog wel wat namen op het lijstje gaan komen die dat zullen bevestigen. Ze gaan echt voor de grote rondes volgend jaar en daarop volgende jaren.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Maar was ten Dam niet vooral ook een goede wegkapitein voor de ploeg? Met zijn ervaring en rust?
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- daniel1975
- Forum-lid HC
Geschke had ook die rol.
Less is bore
En ze maakt het in stijl af met een derde ritzege en uiteraard ook eindwinst. En ze verslaat toch echt geen amateurs. Goed bezig!
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
En vd Poel wint ook weer. Al met al een succesvolle Nederlandse Campagne in Noorwegen.
Het viel mij op dat Correndon toch best sterk was. Missschien dus niet eens zo heel vreemd dat Matthieu heeft bijgetekend.
Het viel mij op dat Correndon toch best sterk was. Missschien dus niet eens zo heel vreemd dat Matthieu heeft bijgetekend.
Campagnolo Ultra Dork
Ten Dam afrekenen op z'n Tour-prestatie is niet helemaal ok. Hij viel daar last-minute in voor Kelderman, nadat Ten Dam al de Giro in de benen had.
Maar goed, hij is natuurlijk inmiddels wat op leeftijd. Hopelijk trekt Sunweb 2 goede vervangers aan plus nog 1 of 2 extra als versterking.
Maar goed, hij is natuurlijk inmiddels wat op leeftijd. Hopelijk trekt Sunweb 2 goede vervangers aan plus nog 1 of 2 extra als versterking.
Als je had gezegd dat hij in een BMW rijdt en in een villa woont, geef ik je gelijk. Maar door de bijvoegelijke naamwoorden én noemen van de bijnaam die hij klaarblijkelijk heeft volgens jou... zet je hem weldegelijk neer als een bepaald type.havana schreef: ↑17 aug 2018 20:04Ik zet niemand weg, ik geef slechts aan dat geld de belangrijkste reden was. En dat vind ik volkomen terecht. Educated guess: Lefevre bood 500k en Direct Energie 1 miljoen. Dief van je eigen portomonee als je dat niet doet, zeker als je al veel hebt gewonnen. En een kneuzenploeg kun je Direct Energie ook niet echt noemen, bijvoorbeeld Calmanaje is echt wel een klepper.kxlight schreef: ↑17 aug 2018 10:00Beetje jammer hoe je hem wegzet. Je zou ook kunnen zeggen dat het hem siert dat hij als goedbetaalde sporter gewoon in NL woont (en naar ik veronderstel royaal belasting betaalt). En dat hij zijn ploeggenoten gul beloont met rolexen (oh dat zullen dan wel tokkie-uurwerken zijn).
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nieuwe knecht voor team Sky #skybot
https://www.facebook.com/diplytech/vide ... Y5MzgyODU/
https://www.facebook.com/diplytech/vide ... Y5MzgyODU/
Less is bore
Het ProContinentale Direct Energie heeft op Twitter laten weten dat Pim Ligthart vanaf 2019 het tenue zal dragen van de Franse ploeg. De Nederlander volgt hiermee het spoor van Niki Terpstra, die eerder al een contract ondertekende. De 30-jarige Ligthart komt over van Roompot-Nederlandse Loterij.Desertstorm schreef: ↑16 aug 2018 15:17 Terpstra naar Direct Energie.
Ik ben benieuwd of hem dat voordeel gaat opleveren. Ik neem aan dat hij in de klassiekers nu als kopman uit gaat komen.
Ligthart heeft nog een doorlopende verbintenis bij zijn huidige werkgever, maar zou vanwege een clausule in zijn contract de ploeg kunnen verlaten bij een betere aanbieding. Hij zal bij Direct Energie Terpstra moeten ondersteunen in de voorjaarsklassiekers. Beide renners worden vertegenwoordigd door managementbureau SEG Cycling.
Terpstra zou bij de onderhandelingen hebben afgedwongen dat hij twee renners mee mag nemen naar zijn nieuwe ploeg. Teammanager Jean-René Bernaudeau wist eerder al Mathieu Burgaudeau en Anthony Turgis in te lijven.
Ook halverwege de berg kun je mooi uitzicht hebben
-
- Forum-lid
Mike Teunissen ook wel bij Sunweb en weer terug naar Lotto Jumbo. Wat een leegloop bij Sunweb, zou er wat spelen daar?