tour 2019
- Enzzo
- Forum-lid HC
Tijden waren met de hand geklokt daarboven. Wel erg toevallig dat net kruiswijk 5 secondes tov een Fransman krijgt aangesmeerd. Gelukkig is jury rechtvaardig.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Wat me overigens bij Kruijswijk vaak opvalt is dat hij niet precies achter zijn ploegmaat , of een tegenstander, rijdt, maar er net iets naast, Op die manier heeft hij toch minder voordeel.
Meteen nog een tactische vraag; over het algemeen worden bij de Sky/INEOS tactiek de helpers een voor een opgerookt, zou het energetisch niet beter zijn om als een ploegentijdrit ook naar boven te rijden, eventueel met langere beurten? (Ik snap dat dat erg gevoelig voor verstoringen door andere ploegen is, en daarom misschien niet te prefereren)
Meteen nog een tactische vraag; over het algemeen worden bij de Sky/INEOS tactiek de helpers een voor een opgerookt, zou het energetisch niet beter zijn om als een ploegentijdrit ook naar boven te rijden, eventueel met langere beurten? (Ik snap dat dat erg gevoelig voor verstoringen door andere ploegen is, en daarom misschien niet te prefereren)
- Enzzo
- Forum-lid HC
heel vreemd want nu zijn de andere tijden ook ineens aangepast:
IS-----------WAS
1> 00 ---Ber ----00
2> 45 ---ALA ---48
3> 1.11 --THO ---1.16
4> 1.23 --KRUI --1.28
5> 1.50 --BUCH- 1.55
dus dan loopt Kruiswijk welliswaar 5 seconden in op Bernal maar op Alaphillipe slechts 2
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ja. 14:30 start in Albertville, onderweg wordt bekeken of het mogelijk is om bergop te rijden en zo niet is het alsnog cancela
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat een anticlimax zou dat zijn
Less is bore