Best wel een wilde stellingname, want je bent aan het discussiëren met iemand die dat dus wel doet. Eigenlijk ontkracht de discussie dus jouw argument.
La Vuelta 2023
Daar twijfelt niemand over tenzij iemand die op een forum graag even tegendraads doet?
Misschien had ik het anders moeten formuleren: Daar twijfelt niemand met kennis van zaken over? Daar twijfelt niemand met gezond verstand over? Enz...
Als he echt denkt dat Evenepoel die op de eerste beklimming van de dag lost in gewone doen is, dan stopt elke discussie.
Bij deze.
Misschien had ik het anders moeten formuleren: Daar twijfelt niemand met kennis van zaken over? Daar twijfelt niemand met gezond verstand over? Enz...
Als he echt denkt dat Evenepoel die op de eerste beklimming van de dag lost in gewone doen is, dan stopt elke discussie.
Bij deze.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik wil wel even een lans breken voor Cian Uitenbroeks!! Zijn eerste grote ronde, nog super jong en hij zit gewoon telkens mee!
Uijtdebroeks
Uijtdebroeks
Laatst gewijzigd door Enzzo op 08 sep 2023 17:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ok, dan zet je 16:45 de tv aan en dan denk je nog “is RE ff pissen ofzo”.
Ben bang dat die jongen zich moet gaan focussen op etappes, korte etappekoersen en eendaagse koersen.
Ziek zijn is helaas geen argument, blijkbaar is hij niet heel geschikt voor zo’n lange koers.
Ben bang dat die jongen zich moet gaan focussen op etappes, korte etappekoersen en eendaagse koersen.
Ziek zijn is helaas geen argument, blijkbaar is hij niet heel geschikt voor zo’n lange koers.
Less is bore
-
- Forum-lid
Volgens Lefevre was er vanochtend nog geen sprake van ziekte bij d'n Remco
"Bij Eurosport vertelde ploegmanager Patrick Lefevere (in België) dat er vanochtend alleszins geen sprake was van ziekte."
En dat hebben we, jaja, uit dit artikel van Sporza https://sporza.be/nl/2023/09/08/bekijk- ... 178226877/.
"Bij Eurosport vertelde ploegmanager Patrick Lefevere (in België) dat er vanochtend alleszins geen sprake was van ziekte."
En dat hebben we, jaja, uit dit artikel van Sporza https://sporza.be/nl/2023/09/08/bekijk- ... 178226877/.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
-
- Forum-lid
Als dit nog steeds over mij gaat?. Volgens mij reageer ik enkel op de melding dat het zonder hem saai zou worden. Nergens zeg ik dat dit lossen normaal is.hayes schreef: ↑08 sep 2023 17:13 Daar twijfelt niemand over tenzij iemand die op een forum graag even tegendraads doet?
Bij deze.