foto van je fiets
Heerlijke fiets Koen_W, alleen t zadeltasje.....
En daarvoor heb je zo'n hutkoffer nodig?
schitterende beschrijving havana !
mja , 2 binnenbandjes , 1 buitenband , bandenlichters , co2 patroon en doosje met plakmateriaal ( ja heb het al voorgehad dat de 2 reservebandjes ook lek waren...)
als dat allemaal in de achterzakjes moet is er geen plek meer voor de banaan
mja , 2 binnenbandjes , 1 buitenband , bandenlichters , co2 patroon en doosje met plakmateriaal ( ja heb het al voorgehad dat de 2 reservebandjes ook lek waren...)
als dat allemaal in de achterzakjes moet is er geen plek meer voor de banaan
-
- Forum-lid
Ach, de ene heeft een zadeltas en de andere gaat op vakantie met een aanhanger....
of zoals ze bij ons zeggen "een sleephut"
en ja, voor op vakantie gaat er een buitenband mee. 2jaar geleden tijdens lange rit in de provence een vil van een goede 15cm in de buitenband. anderhalf uur mogen wandelen. zeer onaangenaam bij 33graden en geen vriendelijke fransen om mij mee te nemen...
en ja, voor op vakantie gaat er een buitenband mee. 2jaar geleden tijdens lange rit in de provence een vil van een goede 15cm in de buitenband. anderhalf uur mogen wandelen. zeer onaangenaam bij 33graden en geen vriendelijke fransen om mij mee te nemen...
Ah dat is niet zo'n leuke ervaring. Kon je niet iemand bellen die je op kon halen? Maar dan snap ik de keuze wel idd.Koen_W schreef:of zoals ze bij ons zeggen "een sleephut"
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Maar, een buiteinband, past die daarbij in? En alleen voor trips buitenland, dus niet standaard voor trainingsritjes in nederland.
Dan valt het wel mee toch.., heb zelf ook 2 binnenbandjes bij me.., minitool en banden lichtertjes. pompje hangt bij mijn bidonhouder, op handkracht. zadeltasje blijft daardoor beperkt (als ik het niet achterop mijn rug mee neem).
Die buitenband, kan je die niet thuis laten? Je hebt al eens grote malleur gehad, hoe groot is de kans dat dat uberhaupt gebeurd? Laat staan, 2x bij dezelfde persoon?
Dan valt het wel mee toch.., heb zelf ook 2 binnenbandjes bij me.., minitool en banden lichtertjes. pompje hangt bij mijn bidonhouder, op handkracht. zadeltasje blijft daardoor beperkt (als ik het niet achterop mijn rug mee neem).
Die buitenband, kan je die niet thuis laten? Je hebt al eens grote malleur gehad, hoe groot is de kans dat dat uberhaupt gebeurd? Laat staan, 2x bij dezelfde persoon?
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013