De zaten ook al niet op de F8 en Gan serie.Fietsen?altijd schreef:Waar zijn de kronkels gebleven?
Pinarello
- daniel1975
- Forum-lid HC
Waarschijnlijk zijn ze 'pricier' vergeten in dat rijtje.....wrc1 schreef:Pinarello Dogma F10 launched - it’s lighter, stiffer and more aero
Less is bore
-
- Forum-lid
Er zat nog wat vorm in, nu is het bijna de zoveelste aero fiets.jandb schreef:De zaten ook al niet op de F8 en Gan serie.Fietsen?altijd schreef:Waar zijn de kronkels gebleven?
Maak joe woar
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ja, want iedereen wil aero!Drkjv schreef:de onderbuis heeft ook de vorm van hun bolide ttbike overgenomen, jammer
Dus ook pina verlaagt zich tot zwarte eenheidsworst.
Less is bore
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Goeie serie, van F8 naar F10.
3 modellen verder en je kan ermee vliegen.....
3 modellen verder en je kan ermee vliegen.....
- daniel1975
- Forum-lid HC
Vooral geld wat uit je zak vliegt
En dan krijg je ook nog een lelijk gat in je frame voor die Di2 hub.
Ik mis de kronkelfietsen
Ik mis de kronkelfietsen
Less is bore
In Nederland gingen we ook van de F5 en F104 naar de F16 en nu de F35. Daar is (gelukkig maar voor de staatskas) ook het één en ander overgeslagen. Enige parallel met Pinarello is dat die eerste twee geweldig mooi zijn, de F16 niet de mooiste maar wel een icoon en de laatste is gewoon een gedrocht met nietszeggende moderne looks.
Maar on topic: Ik vind hem best fraai voor een Noah maar hoort die fiets niet in het Ridley topic thuis?
Maar on topic: Ik vind hem best fraai voor een Noah maar hoort die fiets niet in het Ridley topic thuis?
Campagnolo Ultra Dork
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Foei, Pinarello steelt iets van een Chinees, intellectueel eigendom.
http://www.cyclingnews.com/news/velocit ... s-patents/
Is het eindelijk eens andersom.
"Sorry, jullie lokale fabriekjes hebben al 1 miljoen van onze frames nagemaakt".......
http://www.cyclingnews.com/news/velocit ... s-patents/
Is het eindelijk eens andersom.
"Sorry, jullie lokale fabriekjes hebben al 1 miljoen van onze frames nagemaakt".......
Idd echt een miskleun dat di2 ding op je onderbuis,terwijl het gewoon in je stuur kan.daniel1975 schreef:Vooral geld wat uit je zak vliegt
Ik mis de kronkelfietsen
Specialized Diverge Axs