Het grietje van Assoswielertje schreef:die man van assos
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid
De fietsdrager van bij de Aldi. Ziet er heel degelijk uit.
Duct Tape Is Like The Force: It Has A Light Side And A Dark Side And It Holds The Universe Together.
- Emielepiel
- Forum-lid
- Contact
Doos met gelletjes, 4 nieuwe (bianchi) bidons (of bidonnen).
Setje been- en armstukken van de Futurumshops eigen merk. Twee voor de prijs van één.
Eigenlijk had ik alleen 'n paar lekker dunne been-stukken nodig. Dit weekend gebruikt bij vertrek was het maar 2 graden boven nul. Het was nog fris met die dingen aan maar de ergste kou was er wel vanaf. Voor mij dus goed want ik heb het liever koud dan warm
Eigenlijk had ik alleen 'n paar lekker dunne been-stukken nodig. Dit weekend gebruikt bij vertrek was het maar 2 graden boven nul. Het was nog fris met die dingen aan maar de ergste kou was er wel vanaf. Voor mij dus goed want ik heb het liever koud dan warm
Voor de mooiste fiets-blog:
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;
Twee CO2 pompkopjes, Genuine Innovations Microflate. Bijna nergens meer te vinden, dus maar ff twee op voorraad hebben! (uit de USA, maar dan met verzendkosten nog maar €12,00 p/s)
En 4 stuks Vredestein Fortezza Senso All Weather in 25mm. Op de link die @peter1981 laatst had gepost. Ook hier geld m.i., voor €20 per band kun je ze beter maar hebben liggen!
En 4 stuks Vredestein Fortezza Senso All Weather in 25mm. Op de link die @peter1981 laatst had gepost. Ook hier geld m.i., voor €20 per band kun je ze beter maar hebben liggen!
Gezien de tijd dat ze al meegaat moet ze toch al aardig naar de 50 lopen en als je er dan nog zo uitziet is er aardig aan geplamuurd (en ja, ik heb wel eens gehoord van Photoshop)wielertje schreef:toch al een hele verbeteringmkriens schreef:Het grietje van Assoswielertje schreef:die man van assos
Dat linkje kon ik dus eerder niet vinden, en toen ik er vandaag maar eens goed naar zocht... Uitverkocht (in de 25mm dan)Hanz Bé schreef:En 4 stuks Vredestein Fortezza Senso All Weather in 25mm. Op de link die @peter1981 laatst had gepost. Ook hier geld m.i., voor €20 per band kun je ze beter maar hebben liggen!
Ik hoop dat ze nog binnenkomen tegen deze prijs, want de aanbieding was idd goed.
Nieuwe wielenset - Shimano Wh-R501
Shimano - Tiagra CS-4600 10-speed cassette (11-25)
Shimano 105 CN-5600 10 Speed Ketting
2x binnenband Continental
Shimano SPD-SL SH 11 schoenplaatjes
Topeak Super Chain Tool kettingpons
Xtreme Scrub Brush borstel
Shimano - Tiagra CS-4600 10-speed cassette (11-25)
Shimano 105 CN-5600 10 Speed Ketting
2x binnenband Continental
Shimano SPD-SL SH 11 schoenplaatjes
Topeak Super Chain Tool kettingpons
Xtreme Scrub Brush borstel
Vorige week had mijn zoon zo'n setje gekocht - en ik dacht : Dat wil ik ook wel . Setje gevonden - voorwiel zelfs nooit gebruikt - achterwiel amper gebruikt.
Dus DA 7850 Naven 32H / Ambrosio Velgen / Dura Ace Cassette.
Dus DA 7850 Naven 32H / Ambrosio Velgen / Dura Ace Cassette.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless