Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

foto van je fiets

Sieper
Forum-lid

Gebruikersavatar Sieper 18 jul 2016 21:29

Je hoeft het niet te beantwoorden hoor, zijn maar wat pointers/meningen maar het is jouw fiets. Mijn zadelpen is ook van aluminium, maar wel zwart en met "normale" rails (met stelschroef voor de hoek). Fijn dat je een goed zadel hebt gevonden zou ik zeggen!

En hoe minder tijd verprutst aan het prutsen aan de fiets hoe meer tijd over om te modelbouwen ;-)
Afbeelding

J.Edge87
Forum-lid

Gebruikersavatar J.Edge87 18 jul 2016 21:52

Logisch verhaal hoor. Ik was eerst ook wat verbaasd over de afstelling. Maar als je zo zonder klachten kunt fietsen, hartstikke mooi dan toch.
is het fietsen aan het her-ontdekken

marcvmegroot
Forum-lid

marcvmegroot 18 jul 2016 22:16

lupo schreef:Je lapt wel alle Rules aan je laars. :lol:
En die zijn????
people are strange when you\'re a stranger

http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Rein1974
Forum-lid

Rein1974 18 jul 2016 22:19

Maar, eh, wat voor wielen zijn het eigenlijk, Marc?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

senior
Forum-lid

senior 18 jul 2016 22:56

marcvmegroot schreef:
senior schreef:
bluv107 schreef:en dan heb ik nog niemand over de spacers gehoord? ;)
Nou, vooruit dan. Witte spacers, dat kan toch helemaal niet! :lol:
Vanwege zeer serieuze rugafwijking is deze toren van spacers echt nodig. Zou niet zonder kunnen. Heb er al eens af en toe eentje weg gedaan. Na 10 km fietsen was de pret vanwege rugpijn over.
Dus eerst in de materie verdiepen voor je iets afkeurt zou ik zeggen. En al helemaal niet belachelijk gaan maken.
Ik fiets lekker zo.

:winkthumb:
Heb je wel goed gelezen? Ik keur niets af, ik reageer op een quote met een vraag over de spacertoren. Eerst goed lezen, dan even nadenken (WITTE spacers notabene) en dan pas (indien nodig) boos worden.

Wiliertoerist
Forum-lid

Gebruikersavatar Wiliertoerist 19 jul 2016 00:05

marcvmegroot schreef:
(mijn ega heeft geen rijbewijs. En ver wandelen ligt me niet) :lol:
Mij ook niet, dus toen mijn buba klapte zat zij in de stad, evenals kennissen uit de buurt.
Dus met een taxibus naar huis. OV was geen optie, ik heb daar nog nooit een bus zien rijden... :mrgreen:

marcvmegroot
Forum-lid

marcvmegroot 19 jul 2016 08:45

[/quote]
Heb je wel goed gelezen? Ik keur niets af, ik reageer op een quote met een vraag over de spacertoren. Eerst goed lezen, dan even nadenken (WITTE spacers notabene) en dan pas (indien nodig) boos worden.[/quote]

De spacers zijn bij de fiets geleverd, dus hier had ik geen invloed op, en wat is er mis met witte spacers bij een witte stuurpen en de vorkkroon die ook wit is. Ik ben niet boos (dan moet er echt wel wat meer gebeuren) maar soms zijn er van die opmerkingen waarvan ik denk: moet dat nou zo....., moet je zo'n reactie geven zonder de achtergronden te kennen. Dat zie je wel op meer fora, en daar is helaas niks tegen te doen.

Marc

marcvmegroot
Forum-lid

marcvmegroot 19 jul 2016 08:48

Rein1974 schreef:Maar, eh, wat voor wielen zijn het eigenlijk, Marc?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hplusson SL 42. VAn een forumlid overgenomen. Ze zijn handgespaakt met naven die ceramische lagers bevatten.
Afgelopen weekend eerste rit mee gedaan en ze rollen geweldig. Beter dan de vorige Bontragers die er origineel inzaten (ook wit :lol: ).

Marc

Tracing_NL
Forum-lid

Gebruikersavatar Tracing_NL 19 jul 2016 08:49

@Marc, Niet te snel gepikeerd zijn, als je hier een foto post van je fiets dan mogen mensen ook reageren (niet alleen louter positief). En je weet, over smaak valt niet te twisten.

Ik vind zelf de kleuren van je fiets mooi, ik zou zeker wielstickers plakken (ben geen fan van de zwarte stealth look). Kleur moet dan wel wit zijn. Let maar op, als je rood plakt wordt het een grotere kermis dan met wit, met alle witte extra's die je al hebt (stuurlint, spacers/stuurpen etc).

Je spacertoren snap ik, maar waarom niet in zwart? (evenals stuurpen). Persoonlijk zou ik gaan voor stickers op de wielen en zwarte pen/spacers.

En vooruit, omdat ik hem zelf nogal geslaagd vind, een fototje van mijn recent opgebouwde winterfiets. Stel je deze eens voor zonder wielstickers. IK vind hem zo veel mooier dan zo'n saaie stealth look.

Afbeelding
Ouder worden is verplicht, volwassen worden is een keuze.

marcvmegroot
Forum-lid

marcvmegroot 19 jul 2016 08:52

Het laatste wat ik ben, dat is gepikeerd zijn. Helemaal niet, iedereen mag zijn mening geven, maar wat nuance aanbrengen is niet verkeerd. De fiets is op uitzondering van de wielen dus nog helemaal origineel. Alles was wit.
Ikzelf hou ook niet zo van dat zwarte, en omdat er al veel wit inzit, heb ik gegokt op rode wielstickers. Zijn geen grote, dus of ze veel opvallen??? Zal wel een nieuwe foto posten als ze erop zitten.

Persoonlijk vind ik jouw fiets helemaal af.. Mooi. :winkthumb:

Supergrover
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Supergrover 19 jul 2016 10:02

marcvmegroot schreef:
chrissiewizzie schreef:Mooi zo met die hoge velgen zonder stickers!

Heb er wel besteld. Rode. Wit vond ik teveel eruit springen. Of misschien toch maar zo laten??

Marc
Wat voor stickers heb je besteld, Marc?
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

marcvmegroot
Forum-lid

marcvmegroot 19 jul 2016 11:26

Supergrover schreef:
marcvmegroot schreef:
chrissiewizzie schreef:Mooi zo met die hoge velgen zonder stickers!

Heb er wel besteld. Rode. Wit vond ik teveel eruit springen. Of misschien toch maar zo laten??

Marc
Wat voor stickers heb je besteld, Marc?
Niet al te opzichtig. Om in de stijl van Trek te blijven de naam Bontrager in het rood. De velg is 42 mm, de sticker is 32mm. Denk dat het wel zal staan. Zoniet, dan is er € 25,- weg, jammer dan maar helaas. Denk niet dat ik ze in de vakantie al op de wielen heb. Komen uit het verre oosten ;) .

Plaats reactie