Pinarello
Toch niet zooo moeilijk?
Na de reguliere werktijd gaan wernemers die wat willen beunhazen neppinarello's maken in de mal die overdag voor de echte wordt gebruikt.
De vertegenwoordiger van Vos (het neefje van de baas die alle dagen heel druk is) gaat met de container mee op de roestige vrachtboot om de transportkosten laag te houden.
Na de reguliere werktijd gaan wernemers die wat willen beunhazen neppinarello's maken in de mal die overdag voor de echte wordt gebruikt.
De vertegenwoordiger van Vos (het neefje van de baas die alle dagen heel druk is) gaat met de container mee op de roestige vrachtboot om de transportkosten laag te houden.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik zie geen enkele type aanduiding op die Pina's. Rare advertentie. Past wel weer bij Vos
Less is bore
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Is Jaap niet thuis ?
En waarom neus je rond op die website ?
En waarom neus je rond op die website ?
- Jaap Telder
- Forum-lid
Zijn gewoon Pina's: de ene is de Gan en de andere de Razha zonder type aanduiding, en ze zijn echt, voor het geval dat er een troll gaat reageren
In b.v. Japan worden er (echte) Pinarello's verkocht met andere/gewijzigde spuitschema's. Die bestaan, is dus niet vreemd dat Vos ook zoiets aanbiedt.
Alleen: uit de mal van de 65.1 is larie. Razha heeft inderdaad een andere monostay, zitbuis (rond), zadelpen (rond) liggende achtervorken zijn anders van vorm etc.
Websitebeheerder fantaseert maar wat bij Vos.
Hier ook een Razha zonder typeaanduiding. Zo zijn er nog meer versies.
In b.v. Japan worden er (echte) Pinarello's verkocht met andere/gewijzigde spuitschema's. Die bestaan, is dus niet vreemd dat Vos ook zoiets aanbiedt.
Alleen: uit de mal van de 65.1 is larie. Razha heeft inderdaad een andere monostay, zitbuis (rond), zadelpen (rond) liggende achtervorken zijn anders van vorm etc.
Websitebeheerder fantaseert maar wat bij Vos.
Hier ook een Razha zonder typeaanduiding. Zo zijn er nog meer versies.
Laatst gewijzigd door Jaap Telder op 03 feb 2017 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zonder fantasie mag je niet werken bij Vos toch?
Less is bore
- boswielrenner
- Forum-lid
Zojuist gehoord dat mijn speciale bestelling bij Pinarello van een F8 naked red toch niet gaat lukken. De bestelling was in november 2016 bevestigd door Pinarello, maar onlangs gehoord dat ze toch niet kunnen leveren. De decals in mijn maat zijn niet meer beschikbaar. Ik kan nu een F10 kiezen met een hele geringe meerprijs. Stukje coulance voor 3 maanden wachten.
Ik ga kiezen tussen deze kleurstellingen.
Black lava
BoB
Asteroid Red
Team Sky
Ik denk dat ik voor de BoB ga, maar 100% zeker ben ik nog niet.
Iemand nog suggesties?
Ik ga kiezen tussen deze kleurstellingen.
Black lava
BoB
Asteroid Red
Team Sky
Ik denk dat ik voor de BoB ga, maar 100% zeker ben ik nog niet.
Iemand nog suggesties?
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- boswielrenner
- Forum-lid
Grappig dat iedereen een andere smaak heeft. Mijn vrouw zou de Black lava kiezen. Gelukkig kan ik zelf kiezen, maar dat is nu niet mijn sterkste eigenschap (iets met in contact komen met je gevoel). Als jurist ben ik volgens mij wat meer getraind in het gebruik van de ratio.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
-
- Forum-lid
Black Lava! Ben het eens met jouw vrouw!
Mechanische doping? --> Sorin bicarbon slimline
- Supergrover
- Forum-lid HC
+1R1Phrankey schreef:Black Lava! Ben het eens met jouw vrouw!
Mevrouw Boswielrenner snapt het.....