Canyon
-
- Forum-lid
- Berichten: 59
- Lid geworden op: 13 mei 2014 20:45
Geweldig!!!, jammer dat de rode uitvoering bijna op 4k€ uitkomt, ik hoef geen di2. Misschien komt er toch ook nog een "gewone" aeroad cf ipv de cf slx
-
- Forum-lid
- Berichten: 363
- Lid geworden op: 06 apr 2010 21:11
De nieuwe Ultimate SLX in Jet silver is wel erg gaaf.Beetje vreemd dat er bij de frames nog de kleuren van vorig jaar bij staat (maar wel model 2015).Dit lijkt me een foutje.
En toch blijf ik het jammer vinden dat Ritchey er uit gegaan is (ook bij de duurdere modellen)
En toch blijf ik het jammer vinden dat Ritchey er uit gegaan is (ook bij de duurdere modellen)
Iemand een idee of de Ultimate CF SL 9.0 DI2 2015 een interne of externe batterij heeft?
Ik vind dit niet meteen terug op de website, foto is ook niet heel duidelijk.
Ik twijfel nog een beetje tussen Ultimate CF SL 9.0 DI2 2015 en Ultimate CF SLX 8.0 DI 2015.
Prijsverschil is 800 euro, en het enige grote verschil dat ik zie is de wielset (Ksyrium SLR ipv Ksyrium Elite S), naast het gewicht in frame uiteraard.
Ik denk dan toch maar voor de goedkoopste optie te gaan.
De nieuwe Aeroad spreekt mij ook wel aan, maae daar is het model met DI2 al meteen 3.899 euro natuurlijk.
Ik vind dit niet meteen terug op de website, foto is ook niet heel duidelijk.
Ik twijfel nog een beetje tussen Ultimate CF SL 9.0 DI2 2015 en Ultimate CF SLX 8.0 DI 2015.
Prijsverschil is 800 euro, en het enige grote verschil dat ik zie is de wielset (Ksyrium SLR ipv Ksyrium Elite S), naast het gewicht in frame uiteraard.
Ik denk dan toch maar voor de goedkoopste optie te gaan.
De nieuwe Aeroad spreekt mij ook wel aan, maae daar is het model met DI2 al meteen 3.899 euro natuurlijk.
-
- Forum-lid
- Berichten: 363
- Lid geworden op: 06 apr 2010 21:11
Intern (kan je zien aan het oplaadpunt aan de onderzijde van de stuurpen)
Er zitten nog een aantal foutjes in (Ultimate SLX met Sram , voorzien van een Campagnolo cassette?)
Positief zijn de kortere levertijden, lijkt het)
Er zitten nog een aantal foutjes in (Ultimate SLX met Sram , voorzien van een Campagnolo cassette?)
Positief zijn de kortere levertijden, lijkt het)
Canyon gaat gewoon de kant op van Specialized. Fietsen van laag tot hoog en compleet zelf door Canyon uitgerust. Volgende stap gaat worden eigen label wielen.
Kijken of ik nu van Canyon afstap uit mijn principe niet een racefiets te kopen van een merk wat ook fitness/stads fietsen maakt. Dit Aeroad SLX lijk tocht sterk op de nieuwe Cervelo S5...
Kijken of ik nu van Canyon afstap uit mijn principe niet een racefiets te kopen van een merk wat ook fitness/stads fietsen maakt. Dit Aeroad SLX lijk tocht sterk op de nieuwe Cervelo S5...
Ok thanks.rene-koga schreef:Intern (kan je zien aan het oplaadpunt aan de onderzijde van de stuurpen)
Er zitten nog een aantal foutjes in (Ultimate SLX met Sram , voorzien van een Campagnolo cassette?)
Positief zijn de kortere levertijden, lijkt het)
Levertermijn van die Ultimate CF SL 2015 die ik op het oog heb is toch pas week 50.
Dat wordt nog een 4-tal maanden wachten dus.
De andere modellen kunnen inderdaad sneller, de nieuwe CF SLX bv. al einde september.
Koop gewoon het frame, daar kan je mee doen wat je wil! Trouwens hoe kun je nu Canyon vergelijken met Specialized?haaldoor schreef:Canyon gaat gewoon de kant op van Specialized. Fietsen van laag tot hoog en compleet zelf door Canyon uitgerust. Volgende stap gaat worden eigen label wielen.
Kijken of ik nu van Canyon afstap uit mijn principe niet een racefiets te kopen van een merk wat ook fitness/stads fietsen maakt. Dit Aeroad SLX lijk tocht sterk op de nieuwe Cervelo S5...
Beide maken goede fietsen, maar daar dan stopt het dan ook :-/
Tegen een andere prijshaaldoor schreef:Canyon gaat gewoon de kant op van Specialized. Fietsen van laag tot hoog en compleet zelf door Canyon uitgerust. Volgende stap gaat worden eigen label wielen.
Kijken of ik nu van Canyon afstap uit mijn principe niet een racefiets te kopen van een merk wat ook fitness/stads fietsen maakt. Dit Aeroad SLX lijk tocht sterk op de nieuwe Cervelo S5...
Vind deze toch wel weer erg somber een paar witte letters zoals bij de Cervelo gecombineerd met een wit stuurlint en zadel doet wat mij betreft wonderen. De tweede kleuroptie rood vindt ik al helemaal niks want ik wil nu eenmaal geen rode fiets.B. Banner schreef:Oef, deze is wel mooi zeg.iCanjan schreef:
Tong op de grond. Wel zwaar voor een canyon, 7.3 kg
No pain no gain, no guts no glory!
Er zitten verschillen zeker waar maar de overeenkomst is dat ze beide richting een concept gaan van de productie van fietsen waar ze alle onderdelen zelf in de hand hebben en de hele lijn van fiets types. Distributie model wijkt wel zeker af. En denk dat image technisch dat Canyon nog wel wat achterloopt op Speci maar ik verwacht dat dit verschil snel kleiner wordt gezien sponsoringsactiviteiten.kiekeboeboe schreef: Koop gewoon het frame, daar kan je mee doen wat je wil! Trouwens hoe kun je nu Canyon vergelijken met Specialized?
Beide maken goede fietsen, maar daar dan stopt het dan ook :-/